Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikista hirvein kuulemasi/kokemasi puolison tekemä vääryys joka ei kuitenkaan johtanut eroon?

Vierailija
29.09.2020 |

Pahin kuulemani oli se, että mies haukkui ystäväni kun tämä tuli raskaaksi. Mies kielsi ystävääni tulemaan lähietäisyydelle raskauden aikana koska ystäväni näytti ”ällöttävältä”. Mies kyseli päivittäin ystävältäni että miten hän voikaan olla niin ruma ja vastenmielinen. Mies kuvaili miten ystäväni sisällä kasvaa syöpäkasvain (vauva). Mies kieltäytyi asentamasta lastenistuinta autoon. Mies kieltäytyi myös viemästä ystävääni synnyttämään. Tosin sitten lähti viemään sairaalaan viime hetkellä.

Isästä tuli ihan hyvä isä lapselleen myöhemmin. Tosin viimeinen tempaus mieheltä oli se että kavalsi ystäväni säästöt, melkein puolimiljoonaa euroa. Kun ystäväni kysyi mihin rahat on laitettu, mies raivostui ja rupesi sylkemään ystäväni päälle. Heiltä meinasi mennä koti alta miehen takia. Ystäväni äiti pelasti talon ulosmittaukselta viime hetkellä antamalla ennakkoperintöä.

Yhdessä he ovat olleet yli 10 vuotta, enkä voi ymmärtää miten ystäväni on voinut tuota sietää kaikki nämä vuodet. Ystäväni vain sanoo että mies on sairas eikä sairasta puolisoa ole oikein hylätä. Vihaan tuota miestä yli kaiken, enkä yksinkertaisesti pysty menemään ystäväni luo jos mies on siellä. Luultavasti repisin mieheltä silmät irti päästä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä voi juuri pahemmaksi pistää.

Vierailija
2/18 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/18 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorittelu

Vierailija
5/18 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhan yritys. Tuomiot tuli ja kaikki, mutta niin se vaan rakkaus jälleen voitti.

Vierailija
6/18 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta

Vierailija
7/18 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä mies mitä nyt kavalsi puoli milliä. Ok.

Vierailija
8/18 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä mies mitä nyt kavalsi puoli milliä. Ok.

Ei ollut kyse miehen hyvyydestä tässä ketjussa.

Vierailija
9/18 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi salaa suihkussa runkkaamassa.

Vierailija
10/18 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea laittaa pahemmaksi. Loukkaavinta oli kun anoppi vihjaili, ettei poikansa ole nuorimmaisemme isä. Exä ei puolustanut. Loukkasi, koska olin uskollinen koko suhteemme ajan.

Vierailija
11/18 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea laittaa pahemmaksi. Loukkaavinta oli kun anoppi vihjaili, ettei poikansa ole nuorimmaisemme isä. Exä ei puolustanut. Loukkasi, koska olin uskollinen koko suhteemme ajan.

Miksi sinun exän olis pitänyt puolustaa sinua nykyisessä suhteessasi?

Vierailija
12/18 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti naisen parhaan ystävän kanssa.

Vierailija
13/18 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhesurma

Vierailija
14/18 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isossa kristityssä perheessä perheen äidille paljastui, että hänen hyväksi hehkuttamallaan miehellä on ollut monivuotinen suhde työkaveriinsa, ja heillä oli yhteinen lapsikin.

Lopulta vaimo antoi anteeksi. Mutta aika onnettomalta näytti se mies sen jälkeen, ja vaimo oli katkera ja kiusasi muita naisia työssä. Silti he jatkoivat vapaaehtoistyössä seurakunnan avioliittoleireillä.

*

Mies livisti omista kihlajaisistaan hetkeksi naapurin naista panemaan. Sama meno jatkui sitten avioliitossakin. Miehen kaveri kertoi minulle. Vaimo oli hyvin kaunis mutta erittäin naiivi ja hyväuskoinen, eikä edes epäillyt mitään. Miehellä riitti virtaa.

Minusta sellaisen ihmisen ei pitäisi mennä naimisiin, jos ei pysty yhtään hillitsemään halujaan. Pysyisi sinkkuna

Vierailija
15/18 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma parisuhteeni. Olen pettänyt ja mies antoi anteeksi. Saimme lapsen ja olimme vuosia onnellisia, kunnes mies muuttui luettuaan yhden ainoan viestin puhelimestani.. Hän teki omat johtopäätökset, että olen häntä taas pettänyt.

Tuli mustasukkaisuutta kuvioon, henkistä alistamista ja jopa fyysistä väkivaltaa, jota ei voi edes sanoin kuvailla. Alistuin kaikkeen, koska olin valmis maksamaan teoistani. Lopetin harrastukset, oman työni ja lopulta menetin oman iloisen itseni yrittäessäni pelastaa tämän liiton ja perheemme. Nyt olen ihmisraunio, jonka elämä on täyttä kamppailua mielenterveysongelmien kanssa. Toisinaan meillä menee ihan hyvin, mutta usein riitelemme jopa todella mitättömistä asioista.

Olen kai sitten kaiken ansainnut, koska karma tms.

Vierailija
16/18 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murhan yritys. Tuomiot tuli ja kaikki, mutta niin se vaan rakkaus jälleen voitti.

Sano nyt että tämä on se ub jengiläisen avokki, jolta oli ajeltu hiuksia ja ties mitä muuta hullua? Käräjillä sitten pusuteltu kultsin kans.

Vierailija
17/18 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän onkin törkeää, ettei nainen voi joka tilanteessa kontrolloida miehen seksuaalisuutta.

Vierailija
18/18 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän onkin törkeää, ettei nainen voi joka tilanteessa kontrolloida miehen seksuaalisuutta.

Tämä kommentti oli trolli, tajusithan?