Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen paniikkihäiriö ja masentunut ihminen

Vierailija
09.12.2013 |

kukaan ei varmasti haluaisi elää näin. Oon sairastanut paniikkihäiriötä kohta jo kaksi vuotta, mikä rajottaa elämääni paljon, minulla ei ole työpaikkaa, ei koulutusta, päivät istun kotona murehtimassa, ei ole edes mitään harrastuksia, ei mitään mitä oottaa. ei edes yhen ainutta ystävää, minä olen ihan yksin. Sairastan lisäksi pcota ja lääkkärit tuominnut etten voi saada enää lapsia. minulla on mies ja yksi lapsi. Olen nykyään niin väsynyt ihminen etten edes yhtä viikkosiivousta saa aikaseksi, väsyttää vain, ei jaksa tehä mitään. Miehellä omia harrastuksia neljä kertaa viikossa ja sillä näyttää hyvin pyyhkivän ja elämä reilassa. Mulla tosin masennus estää aloittamasta mitään tai tekemästä mitään. Oon täysin paska ja mitätön ihminen. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Sinulla on mies, lapsi ja koti. Vielä.

Vierailija
2/2 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada apua. Paniikkihäiriöön ja masennukseen on saatavissa apua, kun vaan osaa hakea ja vaatia sitä. Ota mukaan sellainen tuki-ihminen, joka pitää sun puolta, jos et itse jaksa. Jos et keksi, kuka sua voisi auttaa, ota yhteys paikalliseen mielenterveysjärjestöön. He auttavat alkuun. Sie oot paranemisen arvoinen ja kaikki läheisesi kanssa ansaitsee sen oikean sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi