Aamulypsyn "selittämätön" peruutus: muut kiireet
https://www.is.fi/viihde/art-2000006652587.html
Alkaa olla vähän lopun alkua ohjelmalle, kun koko ajan on muita hommia ja nyt jo koko ohjelma perutaan ilmoittamatta ja vähin äänin uusintoja. Tyyliin, "ei vaan ehditty tulla tekemään ohjelmaa.
Jaajo tuskin kauaa jaksaa, Hussi oli aika epäonnistunut rekrytointi Annin tilalle. Tuukka sinänsä ihan ok, tuo vähän sukupolvien välistä kuilua ohjelmaan, hänessä on potentiaalia kuitenkin. Hussi on yksinkertaisesti tosi tylsä.
Kommentit (30)
Mä jään kans pariksi päiväksi pois töistä. Ja kun pomo kysyy missä olen ollut niin vastaan että oli muita kiireitä. Jep.
Korona jollakin heistä ja altistui muut...karanteeni.
Vierailija kirjoitti:
Mä jään kans pariksi päiväksi pois töistä. Ja kun pomo kysyy missä olen ollut niin vastaan että oli muita kiireitä. Jep.
Voit tehdä niin, jos olet työssäsi yhtä avainasemassa kuin Jaajo, ei sua sen takia pois potkita, jos käytännössä pärställäsi kannattelet koko toimintaa.
Mä veikkaan että huomenna tulee jotain lisäinfoa lähetyksessä. Sehän sanoi jotenkin että ”lisää huomenna” tms.
Miksi median edustajilta ei toimi ilmoittaminen ja kommunikointi?
Veikkaan, että Jaajo on kipeänä ja show ei pyöri ilman häntä tuolla nykyisellä kokoonpanolla. Hussi vaan on auttamattoman tylsä, eikä hänestä saa irti mitään. Minä pidin kyllä Annista, vaikka monet häntä tuntuvat inhoavan.
Miten voi noin iso ja suosittu ohjelma hoitaa viestinnän noin huonosti?!? Meneekö Jaajolla energiat ravintoloidensa asioiden fiksaamiseen tässä koronatilanteessa vai mitä ihmettä
Mäkin sanon noin asiakkaille seuraavalla kerralla kunnon kiirus
Vierailija kirjoitti:
Jollella korona.
Sanohan se ettei ole. Tuukan mukaan olivat flunssaisia ja testeissä.
Kanava ja Linnonmaa ovat riidoissa, Jaajo vaatii jatkuvasti lisää etuja ja rahaa, samalla kun pyörii muissa projekteissaan ja laiminlyö velvollisuutensa aamulypsyä kohtaan, kanavajohto älkää herran vaatimuksiin ja käytökseen kyllästyä, joten show on toistaiseksi jäähyllä.
Toi Tuukka joutais muihin hommiin. Tylsä ja ahdasmielinen.
Eiköhän Jaajo siirry kohta oikeisiin töihin kun isällään yritys?
Ne on olleet Masked Singer -kuvauksissa.
Haluavat vissiin eroon kuuntelijoista kun aletaan tuollalailla perseillä ja dissailla.
Silakat ilmoittaneet Aamulypsyn asiattomaksi ja ohjelma siksi peruttu.
Pohjanoteeraus Jaajolta.