Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haju yhdynnän jälkeen

Vierailija
09.12.2013 |

Onko teillä samanlaisia ongelmia kun miehenne laukeaa sisään, että värkki haisee sen jälkeen kalalle pari päivää?

Toisaalta hyvin huvittava ongelma, mut ei tämä hauskaa ole silti :D Laitatin kierukan muutamia kuukausia sitten ja sen jälkeen on tätä ongelmaa ollut kun mies on voinut sisään laueta. Ph-tasapainohan siellä järkkyy, sen tiedän itsekin, mutta..

Kysyisinkin että onko teistä, hyvät palstalaiset, kukaan löytänyt apua tähän ärsyttävään ja haiskahtavaan ongelmaan?

Itse olen joskus käyttänyt maitohappobakteereita, mutta aika kalliiksi tulee niillä läträtä koko ajan :o

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kans sama ongelma.eipä auta muu kuin ph-tasapainottava pesuaine, kokeile sitä

Vierailija
2/4 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä sama juttu. Itse käytän kuukuppia seuraavana päivänä niin välttyy hajulta ja samalla pysyy pikkarit ihan kuivana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin valuu spermaa vielä seuraavana päivänä ulos, jos ollaan piehtaroitu miekkosen kans edellisenä iltana :D Maitohappobakteerit korjaa ongelman, ei auta kun maksaa :s

Vierailija
4/4 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäpesu pelkällä vedellä heti jälkeen. Ei ole haittaa tehnyt. Järkyttävä haju muuten sen jälkeen pari päivää hyi jossei pese kaikkea pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme