Pari päivää sitten negatiivinen raskaustesti, silti raskaana?
Kuinkahan yleistä on? Tein pari päivää sitten negatiivisen raskaustestin hiukan etuajassa, että en hirveästi pettyisi kun menkat tänään alkavat. Oli herkkä testi vielä, 10 mlU. Paitsi että nyt ei menkkoja sitten ole kuulunutkaan, ja normaalisti kuitenkin viimeistään näitä kellonaikoja olisi vuodon pitänyt alkaa, mutta nyt ei mitään.
Ärsyttää. En haluaisi alkaa mitään turhia toiveita tässä elättelemään, koska vielä surkeampaa se sitten on, kun huomaakin menkkojen olleen vaan myöhässä. Pyh.
Kommentit (7)
Jos olisit hedelmöittynyt tästä kierrosta, oletuksena että ovulaation ajankohta on tiedossasi, testin pitäisi näyttää jo positiivista. Ymmärrän epämukavan olosi mutta olen itse kokenut paremmaksi sen että olen realisti siinä kohtaa kun vuoto ei ole tullut vielä mutta testi on nega.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit hedelmöittynyt tästä kierrosta, oletuksena että ovulaation ajankohta on tiedossasi, testin pitäisi näyttää jo positiivista. Ymmärrän epämukavan olosi mutta olen itse kokenut paremmaksi sen että olen realisti siinä kohtaa kun vuoto ei ole tullut vielä mutta testi on nega.
Näin minä itsekin yritän nyt ajatella, että kyllä olisi sunnuntaina jo pitänyt positiivisen tuloksen näkyä.
No, onhan tässä vielä vuorokautta jäljellä.
- ap.
Minulla oli tuhruvuotoa kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Tein testejä parin päivän välein, ja positiivisen sain vasta joskus viikon päästä. Vuotokin jatkui yli viikon.
Minulla näytti negaa, kun käytin RFSU:n aikaista raskaustestiä, vaikka kuukautiset olivat jo muutaman päivän myöhässä. Muutaman päivän kuluttua siitä tein vielä Apteekkarin raskaustestin ja siinä tulos oli selvä positiivinen. Nyt rv 16 menossa.
Testeissä on eroja ja suosittelen kokeilemaan uudelleen eri merkin testillä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla näytti negaa, kun käytin RFSU:n aikaista raskaustestiä, vaikka kuukautiset olivat jo muutaman päivän myöhässä. Muutaman päivän kuluttua siitä tein vielä Apteekkarin raskaustestin ja siinä tulos oli selvä positiivinen. Nyt rv 16 menossa.
Testeissä on eroja ja suosittelen kokeilemaan uudelleen eri merkin testillä.
Hassu juttu, mutta minäkin käytin nimenomaan tuota rfsu:n testiä. Kaapissa on kyllä Apteekin testi myös odottamassa, koska tarkoituksena oli, että jos markettitestillä olisi plussa tullut, niin "varmistukseksi" tekisin vielä sitten apteekin testin. Pitää jäädä seuraamaan tilannetta, ja tosiaan onhan tässä vielä vuorokautta jäljellä...
- ap.
Sinänsä en osaa kysymykseesi vastata, mutta omasta mielestä paras on clearbluen digitaalinen joka näyttää myös viikot. Tulos on niin selkeä, kun tekstillä lukee että raskaana tai ei raskaana eikä tarvitse viivoja yrittää tulkita. Itse testasin kun menkat olivat 2 pvää myöhässä ja sillä sain samantien tuloksen raskaana. Toivotaan parasta että olisit raskaana vaikka testit toistaiseksi olleet negoja! :)
Olen tehnyt kaksi negatiivista raskaustestiä, vaikka olin raskaana. Tosin se oli kohdunulkoinen, mutta silti sen olisi pitänyt näkyä positiivisena. Kaikki raskauden oireetkin oli.