Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-vuotias tyttö ei ole käynyt jenkeissä

Vierailija
09.12.2013 |

Kaverini lapsi ei ole koskaan käynyt jenkeissä. Onko outoa? Mielestäni perheessä on jotain vikaa, kun eivät tee kaukomatkoja. Käyvät vain kanarialla mutta eivät jenkeissä. Meidän ystäväpiirissä kaikki muut ovat käyneet jenkeissä ja luulenpa, että näin on muidenkin ystäväpiireissä. Tuo 20-vuotias ja hänen perheensä ovat todella outoja.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tukehtua aamukahviini luettuani tämän. Ei ole käynyt Jenkeissä?? Minusta todella kummallista. Kyllä minunkin kaikki tuttavani ovat Jenkeissä käyneet. Meidänkin perhe viettää siellä 1/4 vuodesta.

Vierailija
2/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole outoa. Valtaosa suomalaisista ei ole käynyt jenkeissä. Mitä se sinun napaasl kaivaa, mihin kaverisi haluaa matkustaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että meistä paremmista ihmisistä valtaosa on käynyt jenkeissä ja meidän piireissä se on outoa, jos ei ole käynyt.

Vierailija
4/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän piireissä Jenkeissä lomailu on yhtä normaalia kyin köyhillä Tallinnan risteilyt. Uusin villitys meidän piireissä on nyt extreme kaukomatkat. Esim. viime viikolla ystäväpariskuntani lähti Papua Uusi Guinean viidakkoretkelle kahdestaan useammaksi viikoksi, ilman minkäänlaista opasta. Toivottavasti tulevat hengissä takaisin :)

Vierailija
5/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu provo :) Mäkin kävin Jenkeissä vasta yli 30-vuotiaana, mutta en sen takia, että kokisin erityisen tarpeelliseksi siellä käydä. Enkä ole koskaan käynyt Kanariansaarilla.

Vierailija
6/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin provo?

Vierailija
7/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä kaikki paremmat ihmiset käyvät Jenkeissä vähintään kerran vuodessa, koska niin vain kuuluu tehdä. Ekan kerran mennään viimeistään kaksivuotiaana, se on sellainen initiaatioriitti. 

Muutenkin lentokoneella suhataan jatkuvasti edes takaisin koska se on hienoa! Voi vaikka lentää Helsingistä Turkuun, koska junalla matkustaminen on niin hankalaa.

Vierailija
8/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kaukomatkan palstasynonyymi muka olekaan matka Thaimaaseen? Oletko pelkästään tuon yhden USA-vastaisen provo? Sillä kukas nyt haluaisi sinne matkustaa, kun siellä on kaikki niin huonosti, talot on paperia ja ihmiset feikkiä ja lääkäri kallis ja mitä vielä...

Vierailija
9/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaverisi on käynyt Jenkeissä, mutta hänen lapsensa ei, vai miten tuo otsikko pitäisi lukea?

Miksi et kirjoittanut suoraan, että kaverisi ei ole käynyt, jos on koko perheestä kyse?

Ja kolmas kysymykseni on, että jos tuo on totta, ymmärsithän nyt laittaa välit poikki noin hassuun perheeseen?

Vierailija
10/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viisikymppinen enkä ole ikinä käynyt Jenkeissä enkä aio ikinä mennäkään, eikä asia vaivaa minua tai ystäviäni yhtään.

Vierailija
11/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nolottaisi olla viisikymppinen ja noin sivistymätön. Huh huh.

Vierailija
12/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 06:53"]

Muutenkin lentokoneella suhataan jatkuvasti edes takaisin koska se on hienoa! Voi vaikka lentää Helsingistä Turkuun, koska junalla matkustaminen on niin hankalaa.

[/quote]

Mutta kyllä junalla matkustaminenon hankalaa. Kaikki se junan odottelu ja junaan nouseminen matkatavaroiden kanssa, paikan etsiminen, istuutuminen ahtaisiin penkkeihin... En ihmettele että ihmiset lentää mielummin!

Vierailija
13/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole perhekään käynyt, mutta soisivat sen edes tyttärelleen. Meidän ystäväpiirissä on tapana lähettää 18-19-vuotiaat tytöt jenkkeihin muutamaksi kuukaudeksi. Siellä on tutun mallikoulu ja pääsevät myös koekuvauksiin. Jos mallin hommat eivät kiinnosta tyttöä, niin vaihtoehtona on ollut jokin ilmaisutaidon koulu. Se on ollut tärkeä reissu nuoren itsetuntoa ajatellen.

Vierailija
14/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin.

Vierailija
15/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No NYT oli huono.

Vierailija
16/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes. Mä olen 39-vuotias enkä ole käynyt Tukholmaa ja Tallinnaa kauempana. Ja olen akateemisesti koulutettu ja hyvin toimeentuleva. Onpa outoa.

Vierailija
17/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lähetin vanhimman tyttäreni 16-vuotiaana Jenkkeihin kesäksi siellä asuneen veljeni luo. Nyt on joku meidän perheestä käynyt Jenkeissä! Ei tartte hävetä.

Vierailija
18/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan poistunut Helsingistä.

Vierailija
19/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt Suomen ulkopuolella Neuvostoliitossa, Virossa ja Ruotsissa. t. nainen 49 vuotta. En varmaan tule koskaan käymäänkään missään, minne pitää lentää. 

Vierailija
20/44 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin jenkkilästä on tullut joku turistikohde numero 1. että siellä olisi jokaisen pitänyt käydä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi