Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka myöntää valehdelleensa ikänsä, pituutensa tai painonsa Tinderissä?

Vierailija
29.09.2020 |

Oliko valehtelusta sinulle hyötyä vai haittaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähän kaunistellut ikääni, mutta en pituutta koska kyllä sen näkee. Näytän nuoremmalta joten ikää ei huomaa. Painoa en edes kerro, miksi kertoisin.

En kerro olenko mies vai nainen saatte arvata.

Vierailija
2/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kerran ikäni 10 vuotta alakanttiin ihan vaan kokeilemisen ilosta. Viestittelin muutaman tyypin kanssa ja yhden kanssa kävin "treffeillä" parikin kertaa. En kokenut siitä olleen erityistä hyötyä, tosin tämä profiilikin oli hyvin lyhyen aikaa olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut pituutta, koska itesin se säikyttäisi monet miehet.  Onko miehillä huono itsetunto vai mistä johtuu, en tiedö.

En oikeastaan ole liian pitkä, mutta minua ei haittaa jos mies on minun mittainen tai vähän lyhyempi. 

Vierailija
4/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydennetään: kuka myöntää valehdelleensa/vääristelleensä ulkonäköä?

Vierailija
5/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen valehtelee kuvillaan. Faktaa 

Vierailija
6/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valehdellut tai vääristellyt mitään edellämainituista koskaan!

Vierailija
7/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin vakavaa parisuhdetta, joten ei olisi mitään hyötyä valehdella. Kuvissa olin ilman meikkiä, vaikka normaalisti käytän vähän. Filttereitä en edes osaa käyttää.

Vierailija
8/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm ilmoituksessa. Olisi voinut mainita että pituus saavutetaan piilokoroilla. Kun tuli aktin aika, ihmettelin minne mies katosi? Seksi oli erinomaista ja läpikotaista.

Vierailija
9/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina 20v vanhaa kuvaa ja tietoja.

N47

Vierailija
10/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran tehnyt profiilin omilla kuvillani (ei muokattuja tai filtteröityjä, joskin sen myönnän että olen aina valinnut treffipalveluihin vain omasta mielestäni edustavia kuvia) mutta otin iästä 10 vuotta pois. Muuten kaikki samat tiedot. Inbox suorastaan räjähti tunnin sisällä (ei ollut tinder) joten tuli havaittua hyvin tarkasti se, että naisen tärkein ominaisuus on ikä.

Vierailija
11/11 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään Tinderissä katselemassa mutta siellä oli ihan eri porukka mitä vaikkapa Prismassa käy ostoksilla. Ei edes yhtään lihavaa naista. Suurin osa jonkin sortin menestyjiä. Taas piti järkyttyä, ahdistava sovellus muutenkin. En kyllä ikipäivänä maksaisi tuollaisesta :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän