Olisko täällä jutukaveria yksinäiselle 31 vuotiaalle seinäjoen jannullee
Olen mukava ja kiltti mies. En ryyppää enkä polta.. Etsin omaa kultaa?
Kommentit (30)
Haha, olen pannut merkille, että toi on aika vakio miesten kuvaus itsestään netissä :D
Et siis tiedä vielä, haetko omaa kultaa vai et.
Minä en ainakaan alkaisi, koska kirjoitat todella virheellisesti. Se kertoo minusta paljon ihmisestä. Juttukaveri kahdella t:llä, 31-vuotias väliviivalla,Seinäjoen isolla kirjaimella, jannulle riittää yksi e. Ja lopussa kysymysmerkki, vaikka et kysy siinä lauseessa mitään.
Kiitos ei, todellakaan.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 18:33"]
Minä en ainakaan alkaisi, koska kirjoitat todella virheellisesti. Se kertoo minusta paljon ihmisestä. Juttukaveri kahdella t:llä, 31-vuotias väliviivalla,Seinäjoen isolla kirjaimella, jannulle riittää yksi e. Ja lopussa kysymysmerkki, vaikka et kysy siinä lauseessa mitään.
Kiitos ei, todellakaan.
[/quote]
Ja ennenkuin kukaan ehtii jäkättämään, tiedän, että tuosta Seinäjoen edestä puuttuu väli. En vain saanut sitä tällä padilla tehtyä, kun kursori seikkaili enkä jaksanut kikkailla.
Älä välitä kutosesta. Se on tyypillinen katkeran oloinen wannabe-prinsessa.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 17:48"]
Haha, olen pannut merkille, että toi on aika vakio miesten kuvaus itsestään netissä :D
[/quote]
Miten sitten pitäisi perusasiat ilmoittaa? Itsesnsä liika kehuminen on minusta oksettavaa..
Kysymällä saa aina lisää tietoa. t.M Sjk
Komppaan kutosta. Kannattaa opetella oikeinkirjoitussäännöt, jos aikoo netistä heilan pokata.
Kiitos ei, todellakaan.
[/quote]
Olehyvä vain! Kysymysmerkki tarkoittaa sitä että etsin omaa kultaa ja se on kysymys minusta.. t.M Sjk
Turha tänne palstalle on miesten laittaa "juttukaveri" ilmoituksia. Kun jollekin vastaa ei kuulu miehestä alun jälkeen mitään. Minussako vika? Ok varmaankin, mutta sen verran pitäisi olla käytöstapoja että ilmoittaa jos ei alun viestittelyn jälkeen halua jatkaa. t, yksi pettynyt.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 18:46"]
Turha tänne palstalle on miesten laittaa "juttukaveri" ilmoituksia. Kun jollekin vastaa ei kuulu miehestä alun jälkeen mitään. Minussako vika? Ok varmaankin, mutta sen verran pitäisi olla käytöstapoja että ilmoittaa jos ei alun viestittelyn jälkeen halua jatkaa. t, yksi pettynyt.
[/quote]
Muista en tiedä, mutta minä en jätä koskaan vastaamatta. Yleensä se olen minä, jolle ei vastata.. t.M Sjk
Olen pahoillani kirjoitusvirheistä, jotkut näppäimet eivät toimi, ellei paina kovempaa.. t.M Sjk
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 18:46"]
[/quote]
Muista en tiedä, mutta minä en jätä koskaan vastaamatta. Yleensä se olen minä, jolle ei vastata.. t.M Sjk
[/quote] Onpa ihana kuulla, välimatkamme on ihan liikaa.. muuten olisin kiinnostunut.
Aloittajalle: Olen nuori nainen myös Seinäjoelta. Voisin ehkä mahdollisesti olla kiinnostunut, mutta netissä tutustuminen hirvittää kun ei koskaan tiedä millaisia tyyppejä täällä liikkuu.
Ja voisit myös kertoa vähän tarkemmin, mitä oikein etsit ja mikä on motiivisi hakea seuraa netistä. Niin ja sen, että miksi päätit laittaa viestin juuri tänne vauva palstalle etkä jollekin oikealle nettideittipalstalle?
Noista kirjoitusvirheistä en kyllä jaksa nipottaa... :)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 19:02"]
Aloittajalle: Olen nuori nainen myös Seinäjoelta. Voisin ehkä mahdollisesti olla kiinnostunut, mutta netissä tutustuminen hirvittää kun ei koskaan tiedä millaisia tyyppejä täällä liikkuu.
Ja voisit myös kertoa vähän tarkemmin, mitä oikein etsit ja mikä on motiivisi hakea seuraa netistä. Niin ja sen, että miksi päätit laittaa viestin juuri tänne vauva palstalle etkä jollekin oikealle nettideittipalstalle?
Noista kirjoitusvirheistä en kyllä jaksa nipottaa... :)
[/quote]
No ei ole kyllä varaakaan nipottaa :D
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 18:41"]
Kiitos ei, todellakaan.
[/quote]
Olehyvä vain! Kysymysmerkki tarkoittaa sitä että etsin omaa kultaa ja se on kysymys minusta.. t.M Sjk
[/quote]
"Etsin omaa kultaa" ei ole kysymys vaan toteamus. "Etsinkö omaa kultaa?" sen sijaan on. Tai "etsitkö". Jopa "etsisinköhän omaa kultaa" on kysymys.
Huh huh, ei tästä selityksestä kyllä mitään apua ole, kunhan yritin.
Onhan täällä jutukavereita vaikka kuinka. Senkun liityt ketjuun, jonka aihe kiinnostaa ja alat jutella niinkuin kaikki muutkin. Ei siihen mitään erillistä lupaa tarvise kysyä. Jutukavereita on palsta täynnä senkuin alat juteleen.
Hait kuitenkin jotain muuta kuin juttuseuraa.