Aamulypsy yllättäen pois eilen ja tänään?
Iltapäivälehdessä juttu, yllättäen eilen ja tänne jäänyt lähetys tulematta ilman selityksiä. Jaajo tavoitettu, eikä hänkään kommentoi.
Mikähän siellä? Tuli ekaks mieleen korona, joku sairastunut ja muut joutuneet karanteeniin.
Kommentit (75)
En edes kuuntele aamulypsyä mitenkään säännöllisesti, mutta jostain syystä tämä mysteeri herätti nyt mielenkiinnon.
On huvittavaa, että julkisuudenhenkilöiden kohdalla tällainen salamaaminen herättää enemmän huomiota, kuin se, että vaan sanottaisiin mitä on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin karanteenista kyse. Janni ainakin eilen ollut jossain kuvauksissa.
Outoa, jos näin on että työkaveri testeissä ja itse viilettää ilman karanteenia.
Vierailija kirjoitti:
En edes kuuntele aamulypsyä mitenkään säännöllisesti, mutta jostain syystä tämä mysteeri herätti nyt mielenkiinnon.
On huvittavaa, että julkisuudenhenkilöiden kohdalla tällainen salamaaminen herättää enemmän huomiota, kuin se, että vaan sanottaisiin mitä on tapahtunut.
Sepäse.
Mitä ihmettä koronassakaan olisi salailtavaa? Radio Novallakin avoimesti kertoivat että toinen juontaja tekee hommia eri paikasta käsin kun odotellaan koronatestin tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, jos näin on että työkaveri testeissä ja itse viilettää ilman karanteenia.
Mielestäni ei mitään outoa. 95% porukasta elää kuin mitään pandemiaa ei olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei mitään outoa. 95% porukasta elää kuin mitään pandemiaa ei olisikaan.
Miksi sitten pitää vaieta ja olla poissa töistä jos ei epidemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä koronassakaan olisi salailtavaa? Radio Novallakin avoimesti kertoivat että toinen juontaja tekee hommia eri paikasta käsin kun odotellaan koronatestin tuloksia.
niin juuri, mutta heillä ei vissiin sivubisneksiä, jotka voi kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten pitää vaieta ja olla poissa töistä jos ei epidemiaa.
En nyt ymmärrä. Siis mitä "jos ei epidemiaa"? Pitäisikö nyt kieltää koko epidemian olemassaolo?
ohjelma ja juontajat täyttä pas...a. toivottavasti loppuu kokonaan. täällä itse kehuvat itseään tuskin heitä kukaan muu kehuukaan
Kylläpä tästä keskustelusta poistuu viestejä tiuhaan.
Varsinainen whack-a-mole käynnissä modella.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tarkoitus onkin mysteerillä herättää ihmisten kiinnostus =kuuntelijoita sitten lisää kun ohjelma taas palaa radioon, klikkauksia uutisiin, huomiota....
Milloin annin piti synnyttää? Nyt kohta?
ällöttäviä kirjoitti:
ohjelma ja juontajat täyttä pas...a. toivottavasti loppuu kokonaan. täällä itse kehuvat itseään tuskin heitä kukaan muu kehuukaan
Mitä sitten kuuntelet ja kommentoit!! Kuuntele toista kanavaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huvittavaa, että julkisuudenhenkilöiden kohdalla tällainen salamaaminen herättää enemmän huomiota, kuin se, että vaan sanottaisiin mitä on tapahtunut.Varmaan tarkoitus onkin mysteerillä herättää ihmisten kiinnostus =kuuntelijoita sitten lisää kun ohjelma taas palaa radioon, klikkauksia uutisiin, huomiota....
Mainoskikka.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tästä keskustelusta poistuu viestejä tiuhaan.
Varsinainen whack-a-mole käynnissä modella.
Samaa konsernia...
ällöttäviä kirjoitti:
Kuuntelet kuitenkin ja olet kiinnostunut!
Vierailija kirjoitti:
Jos omistaa ravintolan niin voi kai sillä olla jotain väliä
Jaajo pannu juontajaparia ei Jannia vaan sitä toista...?
Jos olisivat shokissa pahemmasta. No mutta ei normityössäkään kaikki ole pois jos yksi sairaalassa.
Koronasta varmaan kyse. Mutta outoa vaikenemista Jaajolta.