Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
piiskaa
08.12.2013 |
meillä tänään, tuli kiukuteltua koko päivä. lopulta mies kyllästyi ja pakotti hakee risun pihalta. En ois halunnut, mutta pakko oli hakea. Kotiin tullessa pakotti vetämään housut alas ja antoi pari napakkaa sivallusta. Kiukuttelin edelleen ja otti päähän moinen alistaminen. Mies veti mut polvensa päälle ja antoi kunnolla risusta, mä itkin ja anelin lopettamaan. Mies kyseli joko olen kunnolla ja lupasin olla. sen jälkeen nuoli mun pillua orgasmiin asti. Ehkä kiukuttelen jatkossakin, vaikkakin on paikat kipeenä..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Ei sitä sillai aina huomaakaan, kun tulee suututtaneeksi ukon. Joskus ihan siitäkin jo nousee karvat pystyyn, kun pitäs antaa pillua, vaikka on kaikki kotiaskareet tekemätä. Ei se sitten ole ihme, jos ukko vitsaa antaa, mutta kyllä ihan tahallanikin häntä ihan pikkuriikkisen toisinaan ärsytän, että pikkusen piiskattaisiin.
Mutta kyllä mäkin jouluna saan vuorostani antaa ukolle. Panen sille ompun suuhun, käsken kontata nelin kontin ja matkia sikaa. Aina välillä roimin ratsupiiskalla pepulle. Ukko tykkää ja vinkuu kuin sika.