Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian kiltti nainen, miesvaltaisella alalla

Vierailija
28.09.2020 |

Olen nuori nainen, lähdin opiskelemaan miesvaltaiselle alalle. Ensin olin innoissani kun sain kavereita paljon vaikka luulin etten saisi yhtään.

Noh aika pian huomasin että eivät ne mitään kavereita ole vaan haluaisivat jotain ihan muuta.

Olen luonteeltani kiltti ja ujo enkä todellakaan uskalla sanoa vihaisesti vastaan. Koitan vihjailla kaikille että minulla on mies. Silti tulee treffipyyntöjä ja "kahvi" pyyntöjä. Yksi jopa röyhkeästi ehdotti että meidän kotiin mentäisi kahville "nopeasti".

Nykyään ahdistaa lähteä kouluun ja olen omalle miehelle usein ärtynyt jos hän haluaa huomioo. Olen selittänyt miehelle tilanteen, hän ei osaa auttaa kun sanoo vaan että "kerro opettajalle"
Joo en todellakaan kerro, miten noloa olisi sen jälkeen koulussa olla kun opettaja puhuttelisi koko luokkaa kun olisin käynyt vähän itkemässä.

Yksi mies jota luulin alussa hyväksi kaveriksi kun oli kiltti ja rauhallinen eikä sellainen villi niinkuin muut niin on myös paljastunut että hän on ihastunut minuun. Käytiin alussa yhdessä syömässä koulun ruokatauolla ja koulunjälkeenkin kahvilla. Nykyään haluaa ihan kokoajan vaan nähdä ja vaikka aina sanon etten kerkeä/halua ja että teen mieheni kanssa sitä ja tätä niin hän ei luovuta. Hän haluaa halata aina "kaverina" mutta samalla haistelee minun hiuksia ja viikonloppuna pussasi minua kun olin vähän juonut.
Tämä myös aina vihainen jos juttelen muille luokkalaisille sekä haukkuu omaa miestäni oudoksi ja huonoksi.

Kaipaisin tähän vinkkejä millä miehet jättäisi rauhaan. Mutta muistakaa etten osaa sanoa kovasti vastaan enkä aio itkeä opettajalle.
Onko keinoa millä ne saisi kivemmalla tavalla ymmärtämään etten halua mitään muuta kuin kaverina olla.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla