Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaas minulle todennäköisyys tästä asiasta?

Vierailija
07.12.2013 |

Eli mies soittanut numeroon, jossa kolme viimeistä numeroa ei näy, niin onko siinä 1000 vaihtoehtoa yhteensä, mitkä ne kolme numeroa voivat olla, vai mitenkä?

Kuitenkin laitoin finderiin nuo tietämäni numerot ylätähden kera eli finder antoi minulle kaupungistamme 8 numeroa ja yksi omasta kaupunginosastamme, Naisen numero,

Kuinka todennäköistä on, että osuin oikeaan?

Tiedän, aika epätoivoista salapoliisityötä, mutta kuitenkin.

Mies on ollut pois kotoa muutamia viikkoja (kaverinsa luona) ja soitellut tähän numeroon jatkuvasti.

Olen aika hajalla ja kun herra itse ei kerro mitään, eikä vastaa puhelimeen, niin keksin tälläisen keinon selvittää asiaa.

Meillä kuitenkin hyvin pitkä liitto takana.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 17:30"]

Moi,

Mitäs jos ottaisit suunnan kohti tätä kaveria ja kysyt mieheltäsi asiasta kasvotusten, niin teillä molemmilla on vielä pieni mahdollisuus säilyttää omat kasvonsa.

[/quote]

Otan suunnan kohti ketä? Miestä vai sitä naista?p.

Naikkosta en viitsi lähestyä ja miestäni en jaksa lähteä etsimään. En tiedä, missä hänen kaverinsa asuu tarkalleen ja tuskin kertoisi mulle totuutta, kun ei mua kunnolla tunne edes, mutta mieheni on hänen kanssaan tekemisissä päivittäin. ap.

Vierailija
22/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mun sympatiat on sun miehesi puolella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olkoot, ei tänne olisi kannattanut edes mitään raapustella. Joko ei uskota koko juttua tai sitten mitätöidään täysin. Mutta jos omalle kohdallesi sattuisi käymään samoin, niin etkö muka edes yrittäisi selvittää, mistä kyse, jos itse syyllinen ei kertoisi mitään? ap.

Vierailija
24/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan ymmärrettäväti turhautunut ja vihainen ja haluat purkaa sitä täällä. Anteeksi, en tiennyt ettet tiedä missä miehesi kaveri (mies) asuu.

Vierailija
25/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 17:36"]

[/quote]

Tuskin olisi, jos tietäisit mitä meidän historia on pitänyt sisällään. Esim. nauhureita repussani töissä, lyömistä jne. mutta olkoot. ap.

Vierailija
26/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, että olen yksin maksanut perheen kaikki laskut 2 kk. Mies on työtön, minä käyn töissä. Vieläkö olette tuon lusmun petturin puolella?ap.

Vierailija
27/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 17:43"]

[/quote]

Tuskin olisi, jos tietäisit mitä meidän historia on pitänyt sisällään. Esim. nauhureita repussani töissä, lyömistä jne. mutta olkoot. ap.

[/quote]

Jostain syystä näissä tämäntyylisissä aloituksissa toistuu aina sama kaava. 

Ensin tulee joku psykoosin partaalla olevalta vaikuttava nainen tilittämään ja meuhkaamaan onnistumatta kuitenkaan keräämään sympatiapisteitä. No sitten sivun verran vängätään joka suuntaan eikä sympatiaa vieläkään tunnu heruvan. Sitten joku vihdoin uskaltaa sanoa, että sympatiat on miehen puolella. Sitten paljastuu, että on ollut väkivaltaa, stalkkausta, aiempaa pettämistä jne. 

En syytä tätä nimenomaista keissiä keksityksi. Kerron vain havainnostani. 

Vierailija
28/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Justhan sä sanoit olleesi siinä uskossa että menee hyvin? Ja nyt sitten kerrot tuollaista. Millaisissa suhteissa ihmiset oikein roikkuu?!

Mä en olettanut tämän olevan provo mutta nyt alkaa kuulostaa siltä. Miten hyvin meneminen, salanauhoitus ja lyöminen sopii yhteen?

Vierailija
29/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole mitään tarvetta ottaa kenenkään puolta, mutta ei tuo suhde nyt kovin terveeltä vaikuta. Jos jotakin kommenttia kaipaat, niin ryhdy pitämään huolta omista laskuistasi ja jätä miehesi laskut tälle uudelle "maksajalle".

Vierailija
30/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 17:49"]

[/quote]

[/quote]

Justhan sä sanoit olleesi siinä uskossa että menee hyvin? Ja nyt sitten kerrot tuollaista. Millaisissa suhteissa ihmiset oikein roikkuu?!

Mä en olettanut tämän olevan provo mutta nyt alkaa kuulostaa siltä. Miten hyvin meneminen, salanauhoitus ja lyöminen sopii yhteen?

[/quote]

Ok, eli vanhoja juttuja nuo. En ole psykoosin partaalla todellakaan. Ei ole taipumusta sellaiseen ollenkaan. Mutta kun ei ole juuri nyt ketään, jolle puhua tästä asiasta, niin kirjoitin tänne. Mutta unohtakaa koko juttu:( ap.

Vierailija
31/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille, tuli hyviäkin neuvoja! En jatka enää kirjoittelua. Ei olisi pitänyt avautua ollenkaan tänne. Hyvät illanjatkot kaikille:) ap.

Vierailija
32/32 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo! Joku oli huomannut saman kun itsekin, sama kaava toistuu näissä monesti. Tämä on joku elämäänsä kyllästynyt ärsyttäjä, varmasti kokenut tulleensa joskus petetyksi ja nykyisin purkaa surkeaa oloaan keksimällä tänne näitä erilaisia provoketjuja joihin ihmiset lähtee mukaan.

Kun ymmärrystä ei löydy halutulla tavalla, niin lisää löytyy vettä myllyyn salanauhoituksilla ym.

Kannattaisi hakeka apua siihen pahaan oloon.