Palstamies, kuvaile itsesi
Millainen olet luonteeltasi? Minkä näköinen olet? Tumma vai vaalea? Ammattialasi, luonteesi ja pituutesi? Perhesuhteesi? Elämäsi motto?
Kommentit (61)
Niin ja motto unohtu, se on minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa.
156 cm, 78 kg, vaalea tukka, pyöreät rillit, levyseppähitsaaja, sinkku! Harrastan perhokalastusta ja postimerkkien keräilyä. Tykkään country musasta. Olen hieman ujo. Äänestin viimeksi vihreitä.
Kamalaa profiloitua palstamieheksi, mutta koska käytin illan tämän selaamiseen niin kait sitten olen. Tänään ainakin.
Ristiriitainen persoona. Kamala ja kamalan ihana taistelevat, kamala on tällähetkellä voitolla.
Tumma, näytän rumemmalta kuin nuori Harrison Ford.
Kuljetus.
Luonne kysyttiin kahdesti. Temperamenttinen ja 187.
Perhesuhteesi? Suhde perheeseen hyvä, parisuhdestatus varattu.
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle.
Pieni muna, iso maha, finnejä jossain takapuolessa ja selässä, kolmoisleuka, miestisut c-kuppi, rasvaletti, hiki haisee ja äiti huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Provoilen täällä persuille, se on niin helppoa. Pari akat. tutkintoa, pari teiniä kotona. Noin yleisesti olen perheessä se joka sanoo viimeisen sanan ja saa teinit ojennukseen. Tosin, hyvin heillä on koulut menneet, ei mitään erikoisia ongelmia. Rakkaat ja rasittavat samassa paketissa...
Juu ja provoilen feministeillekin. Uskon kyllä ihmisyyteen ja minua ärsyttää ismit -niin persut kuin feministitkin. Olen ehkä vihreä kokoomuslainen. Hyvät tulot ja vaativa työ. Tumma ja komea, keskimääräistä lyhyempi, rotevaksikin sanottu. Päälle viidenkymmenen. Usein pienet tytöt ja vanhat mummot halaavat minua, he uskaltavat... Ja Se on 15 cm ;D (juu, palstahullu sekoaa tuosta..)
Niin se motto unohtui: Kannattaa elää nyt, kuoleman jälkeen se ei enää onnistu.
(Liittyy siihen, että tilaisuuteen pitää tarttua, kortti pitää katsoa, ovi kannattaa aukaista. Sillä oven takana voi olla yllätys. Ja usein onkin, Nainen!)
Juoppo kirjoitti:
Niin ja motto unohtu, se on minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa.
Osuvasti nuoren konstaapelin perään. :D
.Niin ja se motto ...ja tiineeksi eivät saa, joten ei mitään huolta tai
""Tenkasen suusta: " Päärynäperse, ampiaisvyötärö ja melonirinnat.
Naamalla ei niin väliä, voihan sen kääntää mahalleen...""
mies52v
Pieni penis, suuri sydän, siinä tärkeimmät, meitä kaikkia yhdistää ilmeisesti pieni penis
174 cm, 80 kg, kohtuullisen treenattu vartalo vaikka mahaa löytyykin hiukan. Maantienväriset hiukset, joita ei saa suomalaisen näköisiin suoriin miestukka-malleihin. Ei komea, ei kai loputtoman rumakaan. Ulkonäössä samoja piirteitä esim. Jussi Vatasen, Kimi Räikkösen ja Roope Salmisen kanssa, toki tietty rumempi.
Nelikymppinen ja IT-alalla. Ei mikään rikas IT-miljonääri, ei niitä täällä pk-seudun ulkopuolella juuri ole.
Siinä ne tärkeimmät oli, tai siis ne speksit joita naiset katsoo. Harrastukset ja luonne kaikkea nörttiä ja outoa, joihin on vaikea löytää omaa viiteryhmää, koska ne ovat niin marginaalissa. En oikeastaan enää odota löytäväni naista, joka minua ymmärtäisi. Jos nyt jonkun löytäisi, joka on valmis hyväksymään minut virheineni. Tähän mennessä ei ole löytynyt.
Harkitseva, looginen, mutta myös neuroottinen. 183/69, kestävyysurheilijan kroppa. Kalju, hiukset lähtivät parikymppisenä, olivat ruskeat. Kuulemma vähän Zinedine Zidanen näköinen, vähemmän valokuvauksellinen toki. Opetan matematiikkaa ja filosofiaa lukiossa. Vapaa-aika kuluu aika rauhallisesti ja harrastan purjehdusta, lautapelejä, uintia ja lukemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.
- Eronnut, lapseton
- karvan alta 180cm
- sänkinaama, lyhyehkö paksu tukka, ehkä nyt valehtelen tummaksi
- rasvaprosentti n. 15. ei bodattu
- ikää karvan alta 40
- töissä IT alallaLuonteelta rauhallinen, ystävällinen sekä kaikkien kanssa toimeentuleva. Niin töissä kuin vapaalla. Läheisyyttä kaipaava mutta onneksi on koira nykyään jolta sitä saa edes vähän.
Kuulostat mukavalta. :)
Ihanaa jos edes muutamalle täällä kuulostaa mukavalle. Aika harva suomalainen innostuu, ainakaan deittipalveluissa. Enkä usko että olen kauheen pahan näköinen kun vuoden aikana olen kuullut todella monelta deittipalveluissa että näytän Keanu Reeves (en kyllä keneltäkään niistä kysynyt että näytän samalle kuin se nyt vai nuorempana 😂)
Mutta kiitos, että kommentoit. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.
- Eronnut, lapseton
- karvan alta 180cm
- sänkinaama, lyhyehkö paksu tukka, ehkä nyt valehtelen tummaksi
- rasvaprosentti n. 15. ei bodattu
- ikää karvan alta 40
- töissä IT alallaLuonteelta rauhallinen, ystävällinen sekä kaikkien kanssa toimeentuleva. Niin töissä kuin vapaalla. Läheisyyttä kaipaava mutta onneksi on koira nykyään jolta sitä saa edes vähän.
Kuulostat mukavalta. :)
Ihanaa jos edes muutamalle täällä kuulostaa mukavalle. Aika harva suomalainen innostuu, ainakaan deittipalveluissa. Enkä usko että olen kauheen pahan näköinen kun vuoden aikana olen kuullut todella monelta deittipalveluissa että näytän Keanu Reeves (en kyllä keneltäkään niistä kysynyt että näytän samalle kuin se nyt vai nuorempana 😂)
Mutta kiitos, että kommentoit. 🤗
Eipä kestä, kiva kun ilahduit niin paljon että vastasitkin. :)
N36
-Sinkku
-Luonteeltani rauhallinen
-Värinä yllättäen liukuväri :D Tummasta hissukseen vaaleampaan suuntaan.
-Pituutta sen verran etten ikinä ole suudellut itseäni pitempää neitoa.
-Mottona tietty Donnerilta lainaus: "Lukeminen kannattaa aina"
-Jos vielä jotain erityiskykyjä niin tullut muutamaan otteeseen seukattua ja anopit aina tykänneet. Liekö se sitten hyve vai pahe :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Käyn hitaalla, mutta älylliset vajaavuudet korvaan muutamalla lisäsentillä verrattuna ylempään keskivertoon. (15-18cm)
Jos näet pimeässä hohtavat silmät katon rajassa, muista juosta kirkuen karkuun. Ja lujaa.
Valojen sytyttäminen saattaisi nimittäin paljastaa sen tosiseikan, että vaatekaappisi päälle on kiivennyt ainakin puolimetrinen olmi.
Ei minua silti kannata halveksia, sillä takaapäin yllättämällä saatan hyvällä onnella voittaa jopa itseäni puolta pienemmän vastustajan.
Harrastukseni ovat savusilakoiden naulaaminen kattoon, ilkeän naapurin postilaatikon täyttäminen mämmillä sekä kiltin naapurin mummon lumitöiden teon tarkoitus.
Mottoni on: "Täh?"
Olen agrologi, jolla on hyvä aura.
Vierailija kirjoitti:
Jos näet pimeässä hohtavat silmät katon rajassa, muista juosta kirkuen karkuun. Ja lujaa.
Valojen sytyttäminen saattaisi nimittäin paljastaa sen tosiseikan, että vaatekaappisi päälle on kiivennyt ainakin puolimetrinen olmi.
Ei minua silti kannata halveksia, sillä takaapäin yllättämällä saatan hyvällä onnella voittaa jopa itseäni puolta pienemmän vastustajan.
Harrastukseni ovat savusilakoiden naulaaminen kattoon, ilkeän naapurin postilaatikon täyttäminen mämmillä sekä kiltin naapurin mummon lumitöiden teon tarkoitus.
Mottoni on: "Täh?"
Arvoisa PalstaTrolli on sitten siirtynyt suoli kaksneljältä vauva-palstalle.
Miten kuvailisit urakehitystäsi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin rauhallinen. Aina ollut se, jolle naiset kertovat kaikki huolensa, "koska olen niin hyvä kuuntelemaan ja keskustelemaan". 182 pitkä ja painoa 90. Hiukset päässä ja ehjät paikkaamattomat hampaat suussa. Insinööri firmassa joka tekee paljon ulkomaan kauppaa.
Sinkku. Liian kiltiksi on joku sanonut, vaikka pidän mielestäni kyllä puoleni ihan hyvin.
-Täältä löytyy melko samanlainen 37v tyyppi, naiset ovat avautuneet omista huolistaan niin kauan kun muistan, harva kuitenkin kiinnostuu mun elämästä
-Aika rauhallinen, analyyttinen ihminen. 185/95 (hieman ylimääräistä löytyy), vaaleahkot hiukset.
-Rakennusalan konsultti, oma yritys.
-Koulukiusattu yläasteella joka jätti jälkensä, vientiä ei ole koskaan ollut deittimarkkinoilla, olen se ikuinen tosi hyvä tyyppi, mutta...
-Kouluajan kohtelun, tinderin ja neittideittisivustojen perusteella melko ruma
26v 184cm tumma nuorempi konstaapeli. Ei perhettä eikä mottoa.