Palstamies, kuvaile itsesi
Millainen olet luonteeltasi? Minkä näköinen olet? Tumma vai vaalea? Ammattialasi, luonteesi ja pituutesi? Perhesuhteesi? Elämäsi motto?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Ujomies, joka lähettää rakkaussäteitä ympärillä oleviin naisiin sillä on niin rakkaudenjanoisen estoinen suhteissaan että on vielä sinkku.
Aww! ♥ Runoilijasielu ihan selvästi myös. :)
33v/182cm/85kg/*rp16/ÄO122/17cm :D *Rasvaprosentti. Automaalari. Isäni: söötti, sinisilmäinen, vaalea suomalainen mies. Äiti: komeahkonkaunis, vihreäsilmäinen, tumma italialainen nainen. Minä: suomalainen söötinkaunis (enemmän kaunis) joillakin komeilla yksityiskohdilla. En ole kait tumma enkä vaalea? Ehkä jonkun tsekkiläisen tai sveitsiläisen miehen oloinen? Silmien väri: aqua green (en tiedä mikä suomeksi). Luonne: paska :D
Vierailija kirjoitti:
Hmm.
- Eronnut, lapseton
- karvan alta 180cm
- sänkinaama, lyhyehkö paksu tukka, ehkä nyt valehtelen tummaksi
- rasvaprosentti n. 15. ei bodattu
- ikää karvan alta 40
- töissä IT alallaLuonteelta rauhallinen, ystävällinen sekä kaikkien kanssa toimeentuleva. Niin töissä kuin vapaalla. Läheisyyttä kaipaava mutta onneksi on koira nykyään jolta sitä saa edes vähän.
Kuulostat mukavalta. :)
Vierailija kirjoitti:
Leppoisa isukki, iloinen ja nautin elämästäni.
190/90 maajussi joka asustelee korvessa, myös insinörttihommia teen. Motto? Kannattaa nauttia matkasta, ei ole savegamea tarjolla :)
Onpa hyvä motto!
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt laiha pitkä läski. Kuljen kaljuna tukka hulmuten.
Hahaa, huumorimiehiä! :D Tukkasi kuulostaa hurmaavalta!
Kiitos ap:lle tästä ketjusta. Mukava lukea teidän vastauksia. Kuulostatte niin ihanan, miten sen sanoisi, todellisilta ihmisiltä. :) Sellaisilta mitä nyt suomalaismiehet ovat (minä tykkään). Ette ollenkaan palstapeikoilta.
Kertokaa lisää. :)
N36
Tumma, 186cm, sinkku. Ei töissä (Lotossa 6+1 oikein + perintö)
Motto: herrasmies ei lyö naista hattu päässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leppoisa isukki, iloinen ja nautin elämästäni.
190/90 maajussi joka asustelee korvessa, myös insinörttihommia teen. Motto? Kannattaa nauttia matkasta, ei ole savegamea tarjolla :)Onpa hyvä motto!
Muokkasin tuota joskus ajatuksesta että elä kuin tänään olisi elämäsi viimeinen päivä. Älä jätä sanomatta mitään läheisille äläkä kadu mitään tekoasi.. Jonkun itämaisen taistelulajimestarin ajatuksia ni vähän lyhensin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastan provoja joissa seko nainen esiintyy miehenä tai keksii satuja miehistä.
Mammat uskovat muuten kaikki.
Suomalaista naista ei ole suurella sosiaalisella älykkyydellä siunattu. kaikki miehet tuon tietävät.
mies52v
Sinun kanssasi se menisikin hukkaan.
Provoilen täällä persuille, se on niin helppoa. Pari akat. tutkintoa, pari teiniä kotona. Noin yleisesti olen perheessä se joka sanoo viimeisen sanan ja saa teinit ojennukseen. Tosin, hyvin heillä on koulut menneet, ei mitään erikoisia ongelmia. Rakkaat ja rasittavat samassa paketissa...
Juu ja provoilen feministeillekin. Uskon kyllä ihmisyyteen ja minua ärsyttää ismit -niin persut kuin feministitkin. Olen ehkä vihreä kokoomuslainen. Hyvät tulot ja vaativa työ. Tumma ja komea, keskimääräistä lyhyempi, rotevaksikin sanottu. Päälle viidenkymmenen. Usein pienet tytöt ja vanhat mummot halaavat minua, he uskaltavat... Ja Se on 15 cm ;D (juu, palstahullu sekoaa tuosta..)
Kun kuljen kaduilla kaupungin, mekossa pitkässä, nuoren kauniiin naisen näen kumartuvan roskiksen eteen, paljain varpain kulkevan. Tölkkiä ruokansa eteen hamuavan.
En häntä tunne. Kahvia juon menestyiden kanssa. Heitä en enempää arvosta, kuin tuota neitoa, joka kadulla kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Voisivatko naiset edes joskus kysyä jotain muuta kuin että onko mies pitkä, tumma, rikas ja menestynyt?
Ap ei kysynyt mitään noista. Älä lue omiasi.
Metrikuus ja kahdeksan, vaalea, kaljuuntuva, lievästi ylipainoinen, (kiloja putoilee onneksi, että suunta on hyvä.) Töiden välissä, oppimishaluinen, luultavasti oppimiskykyinenkin, ja tämä jää muiden todistettavaksi. Luonnosta pitävä, lenkkeilevä, jonkin sortin IT nörtti. Ovat keskustelutaitoiseksi ja joustavaksi sanoneet, toisaalta ovat myös komeaksi kehuneet - ja sen peilin omistan, ja lyhyitä suhteita lukuunottamatta sinkku, että kai tästäkin voi johtopäätöksiä vetää.
.
.
.
Kitaraa kännissä renkuttava looseri, piirrustuksia ja maalauksia tuherteleva tunteileva jurpo/ääliö.
.
.
.
Tällaine yksipuolinen yksinkertainen miespuolinen humanoidiotus.
.
.
.
Tulipa ainakin oltua rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Insinööri. 130 kg. 11cm
Painoindeksisi on yli 10700. Kannattaisiko laihduttaa? Ihannepainosi on välillä 250-300 g.
173/68 ja 43v. Aika tumma kaljupää. Ei enää tarvetta tehdä töitä. Luonteeltani olen hauska, iloinen ja reipas. Erittäin hurmaava herrasmies ja taatusti rehellinen lurjus.
Ruma ja köyhä. Siinä tärkeimmät.
M38
Vierailija kirjoitti:
Voisivatko naiset edes joskus kysyä jotain muuta kuin että onko mies pitkä, tumma, rikas ja menestynyt?
Kertoo ihan kaiken sinusta ettet edes lukenut mitä ap kysyi. Luuseri.
Olen lyhyt laiha pitkä läski. Kuljen kaljuna tukka hulmuten.