Mies, oletko tuntenut vetovoimaa sellaista naista kohtaan joka ei ole mielestäsi kovin kaunis?
Siis onko joku tuntunut ensi hetkestä p*ntavalta, vaikka ei ole sinun tyyppiäsi varsinaisesti?
Kommentit (64)
Kyllä, silloin kun ilmassa on sitä kuuluista "kemiaa". Ajattelen, että myös toinen osapuoli on aistinut tämän.
Ei kovin kauniit, ovat juuri niitä jotka ovat kauniita, mielestäni.
M.
Vierailija kirjoitti:
M.
No silloinhan he ovat sinulle kauniita.
Itse siis usein ajattelen monista miehistä, että millainen olisi niissä hommissa.
Olen toki ollut naimisissa jo 23 vuotta ja nämä siis vain kivoja ajatuksia päivääni piristämään. Mietin myös usein minkä kokoisia miehillä voisi olla. :D
Usein joku tavismies on jostain syystä hirmu seksikäs mielestäni.
Ap
Nojoo, jos kauneudella tarkoitetaan vain kasvoja. Oli aika hämmentävän hyvännäköimem beba vaikka naamaltaan njääh.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.
Juuri niin.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.
Ulkonäkö tässäkin... vai?
Oikeastaan ainoa ei-viehättävä juttu miehessä on sellainen "valuva" ylipaino, ylipaino edes pienillä lihaksilla on ok.
Aknearvet, kaljuus, lyhyys tai vaikka karvaisuus eivät vaikuta yhtään huonolla tavalla.
Joku ylisliipattu ja yli-itsevarma on usein epäseksikäs, sellainen reilu, hauska ja fiksu tavis saa mielikuvituksen liikkeelle usein. :D
Ap
Naisilla meikki voi muuttaa ulkonäköä hurjan radikaalisti niin mielestäni tämä on vähän hassu kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan ainoa ei-viehättävä juttu miehessä on sellainen "valuva" ylipaino, ylipaino edes pienillä lihaksilla on ok.
Aknearvet, kaljuus, lyhyys tai vaikka karvaisuus eivät vaikuta yhtään huonolla tavalla.
Joku ylisliipattu ja yli-itsevarma on usein epäseksikäs, sellainen reilu, hauska ja fiksu tavis saa mielikuvituksen liikkeelle usein. :D
Ap
Vaikeaa olla mies.. Jos toinen muistaa toisen kovin poikamaisena ja siitä on lähtenyt sitten kiloja kertymään. Parempi olla tapaamatta niin ei aiheuta pettymystä.
Kyllä silloin, kun halut on kohdallaan.
Moni ei varmaan pitäisi nykyistä ihastustani ulkoisesti erityisen viehättävänä, mutta minä pidän <3
Ikää ja naisia kun elämänvarrella tullut nähtyä. Sanon rehellisesti, eniten olen rakastanut niitä naisia, jotka eivät ole heti ensinäkemällä olleet kauneimpia. Heidän sisimpäänsä ihastuin, ja alkoivat sen jälkeen silmissäni myös ulkoisesti näyttää kaikkein upeimmilta. Rakkaus on joskus ihmeellinen?
Täytyy sanoa että en kyllä ole...
Vierailija kirjoitti:
Moni ei varmaan pitäisi nykyistä ihastustani ulkoisesti erityisen viehättävänä, mutta minä pidän <3
No mikä on poikkeavaa tai erilaista tässä tapauksessa?
Reikä se on rumallakin, ja kun kasseja tarpeeksi kiristää, niin kyllä siihen tyhjennykseen välillä vaatimattomampikin vako välttää.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta ei kysytty
Vierailija kirjoitti:
Eli vastauksesi on, että et ole tuntenut vetovoimaa sellaista naista kohtaan joka ei ole mielestäsi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Ikää ja naisia kun elämänvarrella tullut nähtyä. Sanon rehellisesti, eniten olen rakastanut niitä naisia, jotka eivät ole heti ensinäkemällä olleet kauneimpia. Heidän sisimpäänsä ihastuin, ja alkoivat sen jälkeen silmissäni myös ulkoisesti näyttää kaikkein upeimmilta. Rakkaus on joskus ihmeellinen?
Mikähän sitten oli kyseessä. Luonne?
Kerran ja hyvä pano se olikin.