Mistä tietää sopiiko tummat vai vaaleat hiukset paremmin?
Itse olen suomalaisittain vaalea. Kullanvaaleat hiukset, siniset tummat silmät, vaaleahko lämmin iho pisamoilla.
Mietin sopisiko tummat hiukset. Minulla on korkeat poskipäät, kapeahkot kasvot, mantelisilmät,kulmakarvat jopa dramaattiset koska värjään niitä ja ovat klassisen muotoiset. Silmät on isohkot tai normaalit.
Kommentit (6)
Minä olen kokeillut muutamiakin eri värejä hiuksissani. Tällä hetkellä hiukseni ovat pitkästä aikaa vaaleat, talvella ne olivat vielä kastanjan väriset.
Hiukset ne vain ovat, ei niitä kannata ottaa niin vakavasti.
Kuulostaa et sopisi, mutta vaikea sanoa näkemättä. Sillan harvinaiset, tummat sin silmät ja lämmin pisamaiho. Sinuna ehkä menisin kampaajalle.
Dramaattiset kulmakarvat kuulostavat ihan noita-akan kulmakarvoilta tai sellaisilta piirros Pahattaren tai Lumikin äitipuolen kulmakarvoilta, eli julmilta ja vastenmielisiltä.
Oletko ap jotakin 16 vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Dramaattiset kulmakarvat kuulostavat ihan noita-akan kulmakarvoilta tai sellaisilta piirros Pahattaren tai Lumikin äitipuolen kulmakarvoilta, eli julmilta ja vastenmielisiltä.
Oletko ap jotakin 16 vuotias?
En ole 16 vuotias, kiitos kysymästä.
Tarkoitan tälläsiä kulmia. https://www.google.com/search?q=natural+arched+eyebrows&tbm=isch&ved=2a…
Täytyy kysyä kampaajan mielipidettä tummiin hiuksiin. Toisaalta hirveä värjäyskierre tulisi kun omat hiukset luokkaa 8. Ja jos tummentaisin niin pari astetta tummemmaksi. En haluaisi olla aina näin "vanhana" enää se tyhmä blondi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kokeillut muutamiakin eri värejä hiuksissani. Tällä hetkellä hiukseni ovat pitkästä aikaa vaaleat, talvella ne olivat vielä kastanjan väriset.
Hiukset ne vain ovat, ei niitä kannata ottaa niin vakavasti.
No mulla ei hirveästi ole varaa laittaa kampaajaan joka kk. Eli ajattelin jos tummentaisin ensin kampaajalla ja sitten kotona olisi helppo jatkaa.
Ap
Kääri musta paita pääsi peitoksi niin, että kasvot kumminkin näkyy. Näytätkö yhtä hyvältä kuin nyt? Kasvojen muodot ei vaikuta värisävyyn, mutta sopivaan hiustyyliin kyllä.