Ottaisitko mieheltäsi pankkikortin pois jos käy
Kommentit (14)
Mistä sä edes tiedät, että pelaa, jos ei ole yhteiseen tiliin liitetty kortti? Miehesi tilitietoja sulla ei ole oikeutta tutkia tai edes nähdä.
Mieheni ei ole tähän päivään mennessäkään pelannut, joten tuskin tästä eteenpäinkään. Jos hän siis alkaisi yhtäkkiä pelaamaan, niin jotain olisi silloin hyvin pahasti vinossa.
Mieheni on erittäin tarkka rahoistaan ja ei laita niitä oikeastaan ikinä mihinkään turhuuteen ja tällaiset pelit ovat täydellistä turhuutta. N46
Et tietenkään saa ottaa. Luulisi tuon tajuavan typeräkin. Sulla ei ole mitään oikeutta ottaa miehes korttia!!
kontrollifriikki manipuloiva akka. toivottavasti miehesi tulee järkiinsä ja dumpaa sinut
Miksi tuon takia pitäisi ottaa? Tai miksi edes saisi ottaa? Eihän pelaamisessa mitään pahaa ole, jos se pysyy hallinnassa eikä romahduta perheen taloutta. Itsekin pelaan, tosin netissä. Yleensä pelaan 20-50€ kuukaudessa.
En. Ei pelata kaupan pelikoneilla, vaan netissä molemmat.
Viisikymmentä ruoskaniskua torilla.
Pelaan vain veikkauksen pelejä netissä. Olen asettanut hyvin pienen (30€) pelirajan. Jos joskus satun voittamaan jonkun isomman voiton, siirrän sen pankkitililleni. Pikku voitot pelaan. Tällä tavalla kontrolloin itse itseäni, ette häviä tuota kolmeakymppiä enempää kuukaudessa. Pelaaminen on minulle viihdettä, ei yritys rikastua.
Ilmeisesti miehesi on ottanut sinulta pankkikortin pois tuosta syystä, ja nyt kerjäät sääliä täällä kun kaikki tulevat kirjoittamaan "Ei, omilla rahoillaan saa tehdä mitä vaan".