Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä harrastukset miehillä vastaa twerkkausta ja tankotanssia?

Vierailija
28.09.2020 |

helikopteriheilutus ja hulaventeen pyöritys alasti vai mikä voisi aiheuttaa naisissa värinää pikkupöksyissä? Kyllähän mies näkee twerkkaavan naisen ja haaravenytykset tangolla eroottisena sanoi siihen nainen mitä tahansa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helikopterin vemputtaminen

Vierailija
22/26 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan miehetkin tankotanssia. Siellähän jopa kisaa miehiä lajin mestaruuskisoissa.

Siitä on kyllä eroottisuus kaukana toisin kuin naisilla. Itse kuvittelen naiset tekemässä samat liikkeet ilman niitä bikinejä.

Eroottinen tankotanssi on asia erikseen. Urheilulajina sitä voi harrastaa kummatkin. Käsittääkseni twerkkaustakin voi tehdä miehet... joten vastaan tankotanssi ja twerkkaus!

Kyllä! Espanjalainen Jack Gomez on mielestäni yksi maailman parhaista twerkkaajista. Tähän ei moni nainen pysty:

Mies pinkissä jumppa-asussa pyörittelemässä pyllyä vetoaa enemmän homomiehiin kuin naisiin.

Entäs sitten? Kyseisellä miehellä on selvästi hauskaa ja hän luultavasti myös tuntee olonsa vapautuneeksi ja ehkä myös seksikkääksi. Tässä on twerkkauksen idea myös naisilla – ei siinä, keihin se vetoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshuorille ei ole tilausta, mutta jokainen nainen on sellainen. 

Paljonko äitisi tienaa ja onko isäsi nimi koskaan selvinnyt?

Vierailija
24/26 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan miehetkin tankotanssia. Siellähän jopa kisaa miehiä lajin mestaruuskisoissa.

Siitä on kyllä eroottisuus kaukana toisin kuin naisilla. Itse kuvittelen naiset tekemässä samat liikkeet ilman niitä bikinejä.

Eroottinen tankotanssi on asia erikseen. Urheilulajina sitä voi harrastaa kummatkin. Käsittääkseni twerkkaustakin voi tehdä miehet... joten vastaan tankotanssi ja twerkkaus!

Kyllä! Espanjalainen Jack Gomez on mielestäni yksi maailman parhaista twerkkaajista. Tähän ei moni nainen pysty:

Mielenkiintoista. Minua eivät lihavat miehet innosta, vaikka valtaosa suomalaismiehistä on lihavia.

Vierailija
25/26 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tykkään ihan katsellakin esim. jalkapalloa pelaavia miehiä tai jotain yleisesti muitakin lajeja pelaavia miehiä. Seksikästä kun ne treenaa ja hikoilee.... Niitä vartaloita on ihanaa katsella. Silmä lepää.

Minäkin tykkään katsoa naistennistä ja naisten lentopalloa mutta en silti vertaisi niitä twerkkaukseen

Vierailija
26/26 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän