Mitkä harrastukset miehillä vastaa twerkkausta ja tankotanssia?
helikopteriheilutus ja hulaventeen pyöritys alasti vai mikä voisi aiheuttaa naisissa värinää pikkupöksyissä? Kyllähän mies näkee twerkkaavan naisen ja haaravenytykset tangolla eroottisena sanoi siihen nainen mitä tahansa.
Kommentit (26)
Voihan miehetkin tankotanssia. Siellähän jopa kisaa miehiä lajin mestaruuskisoissa.
Harvemmin miehiltä löytyy vastinetta harrastuksille, jotka on heitä itseään varten keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Voihan miehetkin tankotanssia. Siellähän jopa kisaa miehiä lajin mestaruuskisoissa.
Siitä on kyllä eroottisuus kaukana toisin kuin naisilla. Itse kuvittelen naiset tekemässä samat liikkeet ilman niitä bikinejä.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin miehet harrastaa mitään noin rappiollista ja yhteiskuntaa mädättävää
Niin, miehet vaan kuluttaa sitä käymällä strippiklubeilla ja palkkaamalla musavideoille näitä puolialastomia pyllynpyörittäjiä. Nimeä yksi iso mies stara jolla ei olisi koskaan ollut vähäpukeista naista videolla tanssimassa.
Pelaaminen, jota aniharva nainen pitää seksikkäänä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä ryyppää ja tekee rikoksia paljon enemmän kuin naiset niin jospa ei ruveta huutelemaan liikuntaharrastuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehet vaan kuluttaa sitä käymällä strippiklubeilla ja palkkaamalla musavideoille näitä puolialastomia pyllynpyörittäjiä. Nimeä yksi iso mies stara jolla ei olisi koskaan ollut vähäpukeista naista videolla tanssimassa.
Mistä minä tietäisin kun en mitään valtavirtamusiikkia kuuntele?
Naapurin rouvan iltapäivä paneminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on kyllä eroottisuus kaukana toisin kuin naisilla. Itse kuvittelen naiset tekemässä samat liikkeet ilman niitä bikinejä.
Eroottinen tankotanssi on asia erikseen. Urheilulajina sitä voi harrastaa kummatkin. Käsittääkseni twerkkaustakin voi tehdä miehet... joten vastaan tankotanssi ja twerkkaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että sinä et kykene näkemään sitä eroottisena ei tee siitä yhtään vähemmän eroottista jollekin toiselle.
Eikä siellä kisoissa pääpointti ole seksikkyys vaan teknisesti puhdas suoritus. Tankotanssi ei ole pelkkää strippausta vaan lajilla on juuria sirkuksessa ja monilla harrastajilla voimistelutausta.
Sanon Scandinavian Hunks. Ne ainakin tanssii ja vähäpukeisina.
Väirnää pikkupöksyissä. Itse asiassa se väinä on koko kehossa, jos
mies on pukeutunut tyylikkäästi, hauskasti tai itseään ilmaisten.
Puhuu/laulaa koulutetulla äänellä. Varsinkin matala kaunis tenori tai basso on ihanaa, jos mies osaa hiemankin ( Kirkkokuorotaso) laulaa.
mies soittaa soitinta samalla kun laulaa.
Mies puhuu ruoanlaitosta asiantuntevasti, ei ylpeillen tai brassaillen samalla kun laittaa ruokaa.
Mies huomaa pienetkin asiat, joilla voi auttaa.
Eli harrasta vaikka sitä kirkkokuorolaulua, pukeudu tyylikkäästi, opettele laittamaan muutama ruokalaji, keskustele samalla ruoanlaitosta, ja auta takki naiselta pois päältä ja päälle.
Siinä se resepti, jolla saa ne pikkuhousutkin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroottinen tankotanssi on asia erikseen. Urheilulajina sitä voi harrastaa kummatkin. Käsittääkseni twerkkaustakin voi tehdä miehet... joten vastaan tankotanssi ja twerkkaus!
Kyllä! Espanjalainen Jack Gomez on mielestäni yksi maailman parhaista twerkkaajista. Tähän ei moni nainen pysty:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Espanjalainen Jack Gomez on mielestäni yksi maailman parhaista twerkkaajista. Tähän ei moni nainen pysty:
Mies pinkissä jumppa-asussa pyörittelemässä pyllyä vetoaa enemmän homomiehiin kuin naisiin.
Minä kyllä tykkään ihan katsellakin esim. jalkapalloa pelaavia miehiä tai jotain yleisesti muitakin lajeja pelaavia miehiä. Seksikästä kun ne treenaa ja hikoilee.... Niitä vartaloita on ihanaa katsella. Silmä lepää.
Mieshuorille ei ole tilausta, mutta jokainen nainen on sellainen.
Opettele hieromaan kuin ammattilainen.
Maskuliininen tankotanssi tai-ja hyvin istuva puku.