Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehovalmentaja Kutri ei saa omaa elämäänsä järjestykseen

Vierailija
06.12.2013 |

Kutrin blogissa toistuvat vuodesta toiseen samat asiat: talous kuntoon, Kutri kuriin, elämä haltuun, tavarat paikoilleen, siivousrutiinit kuntoon... Mikään ei kuitenkaan koskaan muutu, vaan hän käy aina läpi samoja asioita, vaikka neuvoo koko ajan muita.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän vanhan ketjun kun guuglailin mannista ja adhdtä. Tiedoksi aplle jos täällä pyörii, että mannisella on nyt sitten diagnosoitu adhd ja jutut löytävt siitä täältä http://kutri.net/teemat/adhdadd/

Vierailija
42/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehämmä tajunnu noista sivuista mitään. Ei tehny mieli jäädä lukemaan mitä on edes minnekään kirjotellu siellä. Minä muistin että hänelle olisi joskus bipolaarikin diagnosoitu? No, ihan sama... Oli mullakin alle 30v elämänhallintaongelmia, mutta ei enää nelikymppisenä. Enkä tosiaan jaksaisi vuosikymmen toiseen painiskella samojen perusasioiden kanssa... Tarviiko jonkun oikeesti tehdä elämänmuutos käyden syvällä sisimmässä että saa mentyä kaksi tuntia aikasemmin nukkumaan?!

Vierailija
44/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä oo bipoa eikä 'syvällä sisimmässä käyminen' auta adhd:hen. Tiedän kun oon ite yrittänyt saada koko elämäni itsäeni 'kuriin'. Siksi mannisen jutut kolahti

Lääkitys voi auttaa tai ainakin toivon niin koska epilen että mulla on adhd ja olen menossa tutkimuksiin. On vaan ärsyttävää ku ihmiset ihmettelee että 'miten sä et muka osaa olla ajoissa tai siisti tai mennä ajoissa nukkumaan'.

Jos se olisi mulle yhtä helppoa kuin muille niin luuleeko ne oikeasti että muiden haukkujen ja vähättelyn ja halveksunnan ja haukkujen kuunteleminen on niin kivaa että sen takia ihan tahallani myöhästelisin tai sotikisin?

Vierailija
45/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se unohtui sanoa että nythän mannisella on lääkitys ja se kehuu sen tehoa eikä ole kirjoiellut ainakaan blogissa elämänhallintayrityksistä eli toivoa on (siis mulla jos saan kanssa diagnoosin). 

Vierailija
46/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa blogipostauksissahan on toisena ideana antaa lukijoille vinkkejä omaan muutokseensa. 

Vierailija
48/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 08:40"]

Se unohtui sanoa että nythän mannisella on lääkitys ja se kehuu sen tehoa eikä ole kirjoiellut ainakaan blogissa elämänhallintayrityksistä eli toivoa on (siis mulla jos saan kanssa diagnoosin). 

[/quote]

Voi se joskus auttaakin se "syvällä sisällä käyminen". Itselläni on diagnosoitu ADD, mutta noin neljänkympin iässä pääsin kaikista elämänhallinnan ongelmistani silti, ihan vaan henkisen kypsymisen ja itsekontrollin avulla. Siihen asti se tuntui mahdottomalta lukuisista yrityksistä huolimatta.

Vierailija
49/50 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 09:22"]

Voi se joskus auttaakin se "syvällä sisällä käyminen". Itselläni on diagnosoitu ADD, mutta noin neljänkympin iässä pääsin kaikista elämänhallinnan ongelmistani silti, ihan vaan henkisen kypsymisen ja itsekontrollin avulla. Siihen asti se tuntui mahdottomalta lukuisista yrityksistä huolimatta.

[/quote]

Osaatko kertoa tarkemmin mitä teit ja mistä apu löytyi? Mulla on pieniä lapsia ja koti on ihan kaaoksessa ja arki tuntuu olevan paikasta toiseen ryntäilyä. t. 41-44-45

Vierailija
50/50 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vertaahan omiin työkokemuksiisi ja opintoihisi.

Jospa siitä selviää syy, miksi sinä rassukka kirjoittelet kateellisena täällä ja hän taas elää vahvasti elämäänsä rehellisesti paljastaen omia ongelmiaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme