Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TS: Koronaepidemia kaataa Hus Lindmanin, kahvila Fikan sekä kahvila-ravintola Viljan Turussa

Vierailija
28.09.2020 |

Mitä, ravintolathan on normaalisti auki? Miksi ette nyt käy niissä?

Itse olisin normaalisti käynyt joissain noista noin 1-2 kertaa viikossa. Nyt odottelen, että hallitus saa koronan aisoihin ja tartunnat kääntyy laskuun.

Mutta miksi ne, joita varten rajoituksia ei ole, koska he haluaa käydä ravintoloissa, ei nyt käy noissa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että kaatuu. Ainoa mikä harmittaa, on että moni markkinointikoordinaattori ja muu vastaava myynnin tai markkinoinnin huijari ei menetä työpaikkaansa. Nautinto olisi paljon suurempi jos vielä nuo kovimmat huijarit ja hyödyttömimmät paskiaiset menettäisivät työnsä siinä samassa.

Vierailija
2/6 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei liikuta kahviloiden, baarien, fine dining -paikkojen kaatuminen. Ihan turhia. Tekisivät nekin ihmiset jotain muuta, hyödyllisempää työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etätöissä joten eipä tule lähdettyä 20 kilsan päähän lounaalle.

Vierailija
4/6 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olette te, jotka haluatte, että mitään rajoituksia ei olisi, koska teille ravintolassa käyminen on niin tärkeää?

Vierailija
5/6 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei juuri nyt tarvita. 

Vierailija
6/6 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sastamalas ravintola ja kahvila lopettivat. nyt tulos uutta yrittäjää tilalle. ihmisillä on rahat tiukas ja edes vielä lisää korona aikoja. olis ollu parempi jos hallitus jakanu samantyyppisiä pieniä stimulus shekkejä kuten trump amerikas.olis ihmiset pystyny ostaan edes ruokaa....sen sijaan et annettiin jo ennestään varakkaille....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi