Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies, jolla on kaunis vaimo, pettää?

Vierailija
06.12.2013 |

?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 19:41"]

Mitä ihmeen tekemistä vaimon ulkonäöllä on pettämisen kanssa? :D

[/quote]

No tyhmänä kysyn, että onko? Mitä mahdollisia syitä pettämiseen on? ap

Vierailija
22/35 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on helposti mahdollista? Kauniin vaimon saa yleensä vain ylemmän tason miehet, joita muutkin naiset haluavat. Keskitason miehen on vaikeata pettää kun ei ole tilaisuuksia eli kukaan toinen nainen ei ole kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juma... ulkonäkökö on kaikki kaikessa? jospa hän ei pidä kauniin vaimon luonteesta

Vierailija
24/35 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaa vaihtelua. Tilaisuuden tullen houkuttaa seikkailu. Jnejne.

Vierailija
25/35 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin naisen saavat yleensä kunnianhimoiset, kilpailuhenkiset ja röyhkeät miehet. Noilla pärjää työelämässä hyvin mutta huonona puolena on sitten semmoisia lieveilmiöitä kuten uskottomuus.

Vierailija
26/35 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä pettämisen kanssa.

t. mies jonka vaimoa moni pitää päiväunenaan ja silti olen pettänyt

Vierailija
27/35 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisellä ja naisen /miehen ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä keskenään .

Vierailija
28/35 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 19:51"]

Pettämisellä ja naisen /miehen ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä keskenään .

[/quote]

Varmaan ei, koska miksi joku pettäisi esim. Jennifer Lopezia ja Halle Berrya jos se ulkonäöstä olis kiinni?

Ei kai kukaan jää epäonnistuneeseen suhteeseen vain koska kumppani on niin hyvännäköinen että sitä on kiva esitellä ihmisille?

Vierailija
29/35 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se tuntuu helvetin pahalle, että itse olen kaunis, fiksu, sporttinen, koulujakäynyt, iloinen, hyvät käytöstavat omaava, sujuvasanainen, ulospäinsuuntautunut, tulen kaikkien ihmisten kanssa toimeen, monet miehet ovat minuun ihastuneet jne jne. ja silti mieheni petti minua ruman, lihavan, sivistymättömän, karkean, huonokäytöksisen jne naisen kanssa... Jos se olisi pettänyt minua jonkun mallin tms kanssa olisin paremmin ymmärtänyt... Ei noita miehiä voi ymmärtää :(

Vierailija
30/35 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 19:47"]Voi juma... ulkonäkökö on kaikki kaikessa? jospa hän ei pidä kauniin vaimon luonteesta

[/quote]

Ai jos ei pidä luonteesta, on oikeus pettää?

Minä kun luulin, että jos ei pidä toisen luonteesta, olisi oikea ratkaisu EROTA ja sitten etsiä itselleen joku, jonka kanssa haluaa olla.

Pettäminen on aina, ihan joka kerta, sen PETTÄJÄN vika ja pään sisäinen ongelma - on ihan sama onko puoliso susiruma tai tyhmä kuin saapas.Jos haluaa höylätä muita, erotaan ensin ja höylätään vasta sitten.

Vierailija
31/35 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaa ei pidä arvostella kannen perusteella. Vaikka se vaimo olis kaunis, se voi olla ihan tyhjäpää. Mies hakee itsensävertaista keskustelukumppania ja ajautuu pettämään.

Vierailija
32/35 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia kauniita naisia ei varmaan petetä, mutta jos mies on halunnut nimenomaan kauniin naisen statussymbooliksi, hän varmaan on valmiimpi myös vaihtamaan uuteen vuosimalliin kuin mies, joka arvostaa naisessa ensisijaisesti jotain muuta kuin 'markkina-arvoa'.

Vierailija
33/35 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden kaunista vaimoaan jatkuvasti pettävän miehen (hän on työkaveri ja siksi koko ajan minun katseeni alla), ja hänen perustelunsa on vain että se ei ketään haittaa ketä hän panee, kun hän kuitenkin on lapsilleen hyvä isä ja vaimolleen läsnäoleva ja tarpeen mukaan rahaa antava mies.

Kamalaa tässä on, että tämä mies on oikeasti ihan sairaan kiva. Ei voisi ikinä arvata että on tuollainen sika perheelleen.

Vierailija
34/35 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että kauniit naiset eivät esimerkiksi koskaan pihtaa tai käytä seksiä kauppatavarana tai ole muuten ikäviä?

Vierailija
35/35 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 20:31"]

Meinaatko, että kauniit naiset eivät esimerkiksi koskaan pihtaa tai käytä seksiä kauppatavarana tai ole muuten ikäviä?

[/quote]

Just, ihan sama: jos nainen on ikävä niin sehän on ihan sama juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi