Linnanjuhlat ulkomailla
Kommentit (21)
Maikkari taitaa myös näyttää nettilähetystä.
Kiitos. Ei tule juurikaan suomalaisia ohjelmia koskaan seurattua, mutta ulkolaiset ystävät kyselivät miten meillä vietetään itsenäisyyspäivää. Vähän olivat kyllä kummissaan kun kuulivat, että telkkaria katsomalla...
Minä en katso itsenäisyyspäivän vastaanottoa, siinä ei ole mitään mielenkiintoista. Enpä ole sitä juuri Suomessakaan seurannut. Vietän iltaa ihan muissa merkeissä.
yleareena ei ainakaan Englannissa pelaa. Tulee vaan viesti, että 'olet ulkomailla ja ohjelman katso rajoittuu Suomeen'
7. Kokeile mtv3 kanavaa (en muista nettipalvelun nimeä, oisko katsomo?)
Taitaa Katsomokin rajoittanut käytön Suomeen. Kun klikkaa linkkiä, tulee vain musta näyttö.
Katsomo näkyy ainakin täällä Keski-Euroopassa:
Ainakin vielä pari vuotta sitten Areenalta näkyi suorana, nyt sitten ei kai enää.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 18:32"]
Ainakin vielä pari vuotta sitten Areenalta näkyi suorana, nyt sitten ei kai enää.
[/quote]
Joo, viime vuodet olen katsonut Areenan kautta, nyt tuli vihreilmoitus. Ulkosuomalaiset eivät näytä Yleä kiinnostavan.
T: 10
Ylellä voi olla omat syynsä rajoituksiin?
Minakin luulin ensin, etten nae kun olen ulkomailla. Se linkki jota pitaa painaa on vahan piilotettu. Ensin menin Yle:n sivulle ja sielta valitsin suoran ohjelman, ja viela kerran piti valita Suora lahetys. En vaan jaksanut katsoa sita kattellya muutamaa minuuttia kauempaa...
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 18:44"]
Minakin luulin ensin, etten nae kun olen ulkomailla. Se linkki jota pitaa painaa on vahan piilotettu. Ensin menin Yle:n sivulle ja sielta valitsin suoran ohjelman, ja viela kerran piti valita Suora lahetys. En vaan jaksanut katsoa sita kattellya muutamaa minuuttia kauempaa...
[/quote]
Ehkä riippuu missä maassa katsoo. Mulle tulle tuosta just viesti että ulkomailla ei voi katsoa. No eipä siinä nyt ihan kauheesti menetä.
Kanadassa näkyy Yle areenan kautta
Ei meilla ainakaan nay mistaan, tai voi ehka nakya jostain maksullisesta mutta yhden ohjelman vuoksi ei kannata maksaa. Ilta Sanomien videotkaan eivat nay. Joskus tulee sellainen olo etta piheja ollaan eika harvoista ulkosuomalaisista valiteta ollenkaan. Amerikkalaisia ohjelmia kylla voi katsoa Suomessa mutta vastavuoroisuus ei toimi.
kirjoittakaa linkiksi:http://areena.yle.fi/tv/2096042/#/play Eka ruutu jota klikkasin ilmoitti, ettei ulkomailla nay tama ohjelma. Menin sivua alemmaksi ja valitsin sielta suoran lahetyksen uudestaan, ja se nakyi. Ei ole maskullinen kanava, ja Euroopassa ainakin nakyy.
Täällä Skotlannissa toimii tuo Yle Areenan suora lähetys. Valitse se lähetys etusivulla alhaalla olevista suorista lähetyksistä.
Not nyt sai ap:kin toimimaan. Areenalla. Täytyy tosiaan selata alaspäin kun se pää-linkki ei toimi.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 18:57"]
Ei meilla ainakaan nay mistaan, tai voi ehka nakya jostain maksullisesta mutta yhden ohjelman vuoksi ei kannata maksaa. Ilta Sanomien videotkaan eivat nay. Joskus tulee sellainen olo etta piheja ollaan eika harvoista ulkosuomalaisista valiteta ollenkaan. Amerikkalaisia ohjelmia kylla voi katsoa Suomessa mutta vastavuoroisuus ei toimi.
[/quote]
No ei kyllä näy monet ulkomaan videotkaan. Esim. Channel 4 jne. BBC:llä ei näy melkein mikään ulkomailla jne.
Minusta ihan ymmärrettävää.
Yle areenasta katson