Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman ottaisit teille asumaan kuukaudeksi, jompikumpi olisi pakko ottaa:

Vierailija
06.12.2013 |

anoppisi vai appiukkosi?

Minä ottaisin anopin, appiukko on ihan sietämätön.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävä tällaiseen pieneen kaksioon kumpikaan, mutta varmaan appiukon sitten. 

Vierailija
2/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kuolleet, olivat alkkiksia, mutta anoppia voisin koittaa auttaa sen kuukauden. Oli hän ihan hyvä ihminen kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat ovat niin ihania ihmisiä että ihan kumpi vaan olisi tervetullut :) ehkä meillä enemmän yhteistä on anopin kanssa joten se sitten :)

Vierailija
4/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuoden jälkeenkin appiukko edelleen jotenkin ujostelee mun seuraani, eli ehkä kuukausi samassa kämpässä tekisi hyvää. :)

Anopin kanssa olisi kyllä helpompaa, kun tullaan hyvin juttuun, mutta appiukon kanssa olisi jännempi nähdä, alkaako se puhua mulle muutenkin kuin supermuodollisesti, eli se.

Vierailija
5/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 16:48"]

molemmat ovat niin ihania ihmisiä että ihan kumpi vaan olisi tervetullut :) ehkä meillä enemmän yhteistä on anopin kanssa joten se sitten :)

[/quote] Ihan sama meillä! :)

Vierailija
6/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukon tuhkat. 

Vierailija
7/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukon, anoppi ku on kuollut jo toistakymmentä vuotta sitten

Vierailija
8/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin, appiukko kuollut

Vierailija
9/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat, sääli niitä olisi erottaa.

Vierailija
10/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat mukavia, mut varmaan apen ottaisin, se on hiljaa ja touhuaa omiaan :D ei sitä varmaan suurimmaksi osaksi edes huomaisi. Anoppi taas on niin seurallinen, koko ajan höpöttää jotain, että alkaisin varmaan kaivata omaa (hiljaista) aikaa nopeasti. Sit se varmaan passaisi niin paljon että alkais nolottamaan.

Vierailija
11/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin varmaan... Appiukko on ollut haudassa 41 vuotta, joten saattaisi olla aika epämiellyttävää asua luurangon kanssa.

Vierailija
12/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukon. Järkevä mies joka tekee sen mitä pitää. Anoppipuolikin menettelisi, vaikka hän ei ole mikään järjen jättiläinen, vähän kaavoihin kangistunut kauniimmin ilmaistuna.

Anoppi jos tulee edes samaan kaupunkiin soittaa hänen poikansa poliisit vastaan (kun ei viitsi lapsen takia mennä itse haulikon kanssa vastaan). Anoppi ei siis ole vaihtoehtona lainkaan tänne asumaan.

Vierailija
13/13 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilaita vaan on tarjolla, mut ehkä kuitenkin appiukon. Olen ollut sen kanssa vähemmän tekemisissä kuin anopin, koska ovat eronneet. Olisi ihan mielenkiintoista tutustua häneenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme