Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin surettaa, kun tuttavan lapsen nimeksi tuli

Vierailija
06.12.2013 |

Lulu Bella Isadora (sukunimi tavallinen suomalainen -nen - päätteinen)

Onko vika minussa, kun en saa päästäni ajatusta, ettei tuon niminen tyttö voi olla muuta kuin joku strippari ;(

Mitä mielleyhtymiä teille tulee?

Eihän asia minulle kuulu, mutta silti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te tädit kyllä joku aivan uus ihmisrotu. Se ei oo teijjän lapsi joten miks valittaa. Nimetkää omat penskanne Pirjoiksi ja Almoiksi jos niin haluatte. Ei teidän elämäänne paljoa vaikuta muitte nimet, varsinkaan ku noin normaalit nimet vielä?? Hankkikaapa jo elämä.

Vierailija
22/24 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuossa monta perinteistä lemmikin nimeä peräkkäin, ei ehkä niin kiva lapselle, kun huudellaan kaikkia hänen nimiään viereisessä koirapuistossa.

Mä pidän Lulu-nimestä. Mun mielestä on ihan kammottavaa, että joka tarharyhmässä pitää olla Olivia/Oliver. Tunnen molemman nimiset lapset ja käy jo valmiiksi sääliksi sitä, että ne ei saa koskaan omaa nimeä vaan ne on aina jotain Olivia K. erotuksena Olivia A:sta. On henkilökohtaisia traumoja samasta asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lulu on kiva nimi. Onko se "hän rokkia rakastaa" -laulu muka oikeasti seksityöläisestä??? Kuvittelin, että kyseessä vain hoitsu, joka tykkää iltaisin bilettää. En kyllä muista laulun sanoja tarkasti.

On on, hoitsu joka viihtyy yöelämässä. Missään ei edes viitata maksullisuuteen. Mutta tämä on muutenkin sellainen slut-shaming ketju että harvoin näkee. Ja vielä pienestä vauvasta.

Vierailija
24/24 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bella Isadora on nätti. Ehkä tyttö jättääkin pois Lulun vanhemmiten. Serkkuni koira on Lulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä