Tänään se aika varmaan koittaa, tavaranhävitys
Eteistä yritän järjestykseen saada ja kaikkea pirun kaulahuivia, kenkää ja takkia on niin paljon että riittäisi kymmenelle. Laitan isot jätesäkit ovenkahvaan roikkumaan ja mätän sinne. Perkele että turhauttaa. Remontti just tehty ja kaikki on nättiä mutta rojumäärä pilaa kaiken.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Kylmästi vain pois. Itsekin katsoin just sellaista mustaa pitkää ja leveää polyesterikaulahuivia ja muistelin ostaneeni sen kolme vuotta sitten enkä kertaakaan ole käyttänyt. Niin epäkäytännöllinenkin. Aivan liian iso. Keräykseen lähtee. Samoin kasa muuta huivia, pipoa, kenkää.
Löysin korinpohjalta kolme ihanaa Espanjasta ostettua kaulahuivia, varmaan viisi vuotta sitten ostettuja. Kauniita, kuin vesivärimaalauksia kuosiltaan, mutta en vaan käytä :/ Harmittaa luopua, voisikohan noita hyödytää sisustuksessa jotenkin? Ap
Minä tein joskus huiveista tauluja, eli panin raamien sisään sillein nätisti ne. Tuli aika hieno sarja.
Johonkin sohvatyynyihinkin niitä voi käyttää.
Kun itse kovalla kädellä siivosin kaappeja, juuri sillä hetkellä pohdin, raaskinko luopua jostakin. Nyt en enää edes muista, mitä heitin pois eli en ole kaivannut yhtäkään riepua. :D
tsemppiä siivoojalle kirjoitti:
Minä tein joskus huiveista tauluja, eli panin raamien sisään sillein nätisti ne. Tuli aika hieno sarja.
Johonkin sohvatyynyihinkin niitä voi käyttää.
Kun itse kovalla kädellä siivosin kaappeja, juuri sillä hetkellä pohdin, raaskinko luopua jostakin. Nyt en enää edes muista, mitä heitin pois eli en ole kaivannut yhtäkään riepua. :D
Kiitos tsempeistä👍 Tässä kerään raivoa ennen urakkaa😄
Toi tauluidea voisi olla hyvä, kiitos! Ne on sellaisia aika suuria silkkihuiveja, melkein sivuverhonakin menisi mutta pitäisi varmaan ommella niihin vuori ja se olisi taas sellainen urakka että ne seisoisivat kaapissa seuraavat 5v odottaen ompeluinspiraatiota.
Kylmästi vain pois. Itsekin katsoin just sellaista mustaa pitkää ja leveää polyesterikaulahuivia ja muistelin ostaneeni sen kolme vuotta sitten enkä kertaakaan ole käyttänyt. Niin epäkäytännöllinenkin. Aivan liian iso. Keräykseen lähtee. Samoin kasa muuta huivia, pipoa, kenkää.