Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoinkin löysin oikeasti hyvän deodorantin!

Vierailija
05.12.2013 |

Lopultakin loppui hienhaju!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 19:41"]

Apteekin Bats.

[/quote] Aikoinaan jouduin testaamaan kaiken mahdollisen ja tuo bats oli aivan onneton! Seuraavaksi joku varmaan hehkuttaa sitä kristallikiveä...

Vierailija
22/24 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 20:24"]

Mikä auttaa selän hikoilun estämiseen? Absolut Torr pitää kainalot kuivina, tissinaluksia ei.

[/quote]

http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?pagetype=2&catalog=yasalescatalog&productid=2004968(yabasecatalog) bats, tuota olen laittanut tissienkin alle. On voidemaista, laittaa ihan vähän niin ei tuhri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät varmaan että jotain dödöä on sheivauksen jälkeen kuitenkin laitettava. Kuten sanoin, Acon dödö sopii sheivauksen jälkeenkin. Abbsolut Torr kirveli AINA.

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 19:38"]

Joo ei toimi ainakaan Vichy mulle.

Mä käytän Acon dödöä. 72h suoja taidetaan luvata siinä ja iho pysynyt hyvänä. Ei samaa kirvelyä kuin Absolut Torrissa aina sheivauksen jälkeen.

[/quote]

Absolut Torria ei koskaan laiteta sheivauksen jälkeen.

[/quote]

Vierailija
24/24 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii töissä ja ihmisten ilmoilla Absolut Torr. Kainaloiden kirvely on vain pakko kestää, jos haluaa käyttää muita kuin mustia vaatteita.

Viikonloppuisin ja vapaalla taas Clarinsin dödö on ollut hyvä. Ei yhtä tehokas kuin AT, mutta riittävä, ja hajun pitää kurissa, vaikka kainalot kastuisivatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi