Vihdoinkin löysin oikeasti hyvän deodorantin!
Kommentit (24)
Joo voi ristus sitä hienhajua vaikka kuinka käy suihkussa niin dödö kuin dödö pettää puoliltapäivin! Ja saa hävetä silmät päästään kun pitää mennä palaveriin!
En ole ap, mutta oletteko kokeilleet apteekissa myytävää absolut torr "dödöä"?
Tuttu ongelma. Vaihdevuodet vissiin pukkaa päälle.
Absolut Torr on hyvä, jos kainaloiden iho kestää sitä. Mulla ei kestä. Ja siksi minä(kin) mielelläni kuulisin AP:n vinkkaavan, mikä on hänen löytönsä tuotemerkki.
Kyllä olen sitä mieltä että kel onni on se onnen kätkeköön
Garnier mineral 48h, ultra dry. Korkissa violettia ja vihreää.
Noilla kahella viimeisellä ei kyllä tee yhtään mitään jos hikoiluongelma on todellinen.
Joo ei toimi ainakaan Vichy mulle.
Mä käytän Acon dödöä. 72h suoja taidetaan luvata siinä ja iho pysynyt hyvänä. Ei samaa kirvelyä kuin Absolut Torrissa aina sheivauksen jälkeen.
Hmh, mikähän noista vai ei mikään oli nyt ap:n löytö?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 19:49"]
Dermosil lime on ihan paras !
[/quote] voi juma toi on kyllä huonoin dödö mitä ikinä on valmistettu
Ap:n löytö oli apyeekin hyllystä.
Driple dry apteekista, nyt punakorkkinen ja todella hyvä. Kokeilemisen arvoinen.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 19:38"]
Joo ei toimi ainakaan Vichy mulle.
Mä käytän Acon dödöä. 72h suoja taidetaan luvata siinä ja iho pysynyt hyvänä. Ei samaa kirvelyä kuin Absolut Torrissa aina sheivauksen jälkeen.
[/quote]
Absolut Torria ei koskaan laiteta sheivauksen jälkeen.
Mikä auttaa selän hikoilun estämiseen? Absolut Torr pitää kainalot kuivina, tissinaluksia ei.
mulla louis widmer, siinä on jotain hopeahiukkasia tms. oon tykänny. ja mulla ei kans kainalot kestä absolut torria, mut ostin tallinnasta jonkun samantyylisen, nyt en nimeä muista, niin sen kestää ja se auttaa, mut on kyl kans aika tuju tökötti...
Viitsisitkö kertoa mikä se on?