Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tätä en olisi halunnut tietää" -tilanteet / peukutusketju

Vierailija
27.09.2020 |

Too much information? Mitä sellaista joku on kertonut sinulle, mitä et todellakaan olisi halunnut tietää? Saitko liikaa informaatiota naapurin, kaverin, sukulaisen, työkaverin tai puolitutun elämästä? Peukku ylös = en olisi halunnut kuulla minäkään, peukku alas = mitä kummallista tän kertomisessa on? Ap aloittaa:

Nelikymppinen kollegani odottaa nyt lasta vaimonsa kanssa. Mies oli sitten somessa mennyt vaimon kanssa kertomaan, kuinka "päättivät ryhtyä lisääntymispuuhiin koronan lykätessä häitä". Kertoivat, kuinka heillä tärppäsi ekasta kerrasta, kun vaimo on aiemmassa liitossakin ollut niin hedelmällistä sorttia, että aiemmat raskaudet ovat alkaneet kertalaakista. En todellakaan olisi halunnut somessa kuulla mitään tuollaista. Sen tajuan, että jutellaan ehkä moista lähimpien ystävien kanssa, mutta asian jakaminen sadoille puolitutuille ja muille on musta ihan liikaa.

Ap

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävä halusi avautua seksiasennoistaan. oltiin parikymppisiä, niin ehkä se selittää. en silti ois halunnut tietää.

Vierailija
2/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan lounastauolla ruokapöydässä kerrottuna kaikki hammaslääkäri/oksennustauti/ripulijutut. Ällöä ja menee ruokahalu. :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, miten toi kertomuksen nainen on vaimo, jos kerta koronan takia häät siirtyi?

Vierailija
4/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap, miten toi kertomuksen nainen on vaimo, jos kerta koronan takia häät siirtyi?

Menivät koronan takia lopulta naimisiin pienimuotoisesti ja pitävät isot hääjuhlat myöhemmin.

Ap

Vierailija
5/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin tarkat kuvailut erilaisista eritteistä/ikävistä sairauksista yms. Miksei voi vaan ylimalkaisesti sanoa, että perheessä on ollut vatsatautia eikä tarvitse kuvailla ylä- ja alapäästä tulevien asioiden koostumuksia...?

Vierailija
6/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jonka olin tavannut noin vartti sitten kertoi että kuukautiset tulevat edelleen säännöllisesti, vaikka hän on jo yli 40-vuotias.

(Olen nainen itsekin.)

Vierailija
7/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusiokierroksella olevat ovat pääsääntöisesti aika simppeleitä, joten tämän tyyppinen tiedottaminen on heille täysin normaalia.

Vierailija
8/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolituttu avautui yllättäen erostaan, kun törmättiin julkisella paikalla. Selitti ummet ja lammet exänsä käytöstä ja kaikkea sitä, mikä exässä oli vialla. Itkeskeli, kuinka kamala exänsä oli ollut ja kävi kaikki pikkuasiat läpi. Joo - erot on rankkoja, mutta ei niistä tarvitse puolitutuillekin selostaa.

Vierailija
9/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tollaisia lisääntymiseensä liittyviä yksityiskohtia jakelevia. Mitä väliä naapurin Niilolle, Tiina työkaverille tai Harri harrastuskaverille on sillä, kuinka nopeasti raskaus on saanut alkunsa, missä asennossa jne? Hirveää huomionhakua tuollainen...

Mua jo hävetti riittävästi lapsena/teininä se, jos vanhempien seksielämästä kantautui mun korviini jotain.

Vierailija
10/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kertoi, missä mieheni oli saanut alkunsa. "Mehän tehtiin toi Tomppa mun mummolan navetanvintillä". Juu, kiitos tiedosta.

Vierailija
11/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauksistaan/lastensa sairauksista avautujat. Siis nämä, jotka selittävät sairaudet supertarkkaan ja kuvailevat parhaimmillaan kaikki oireet ja lääkitykset. Varsinkin somessa.

"Meidän Lissulla on epileptinen reumaattinen refluksinen adhd-mutaatio solussa numero 16. Tämä näkyy Lissulla neurologisena poikkeavuutena, hitaasti kehittymisenä aakkosten opettelussa ja pallopelien pelaamisessa. Lissu ei voi tämän takia syödä mustikoita eikä kukkakaalia. Lissu saa tähän yhdistelmänä suonensisäisesti lääkkeitä x ja y sekä tablettimuotoisena z 20 mg ja f 100 mg."

Mitä noi avautujat luulee tavallisen tallaajan ymmärtävät superharvinaisista sairauksista ja niiden hoidosta? Inhottaa nämä, jotka jakavat hyvin yksityistä tietoa esim. omista lapsistaan.

Vierailija
13/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viestiin viitaten. Mä oisin kuollut häpeästä, jos mun mies ois julkisesti kertonu meidän lapsen alkuun saamiseen liittyviä yksityiskohtia! 

"Lotta-Leevi sai alkunsa kolmannesta kierrosta. Ihmeen nopeasti onnistui hedelmöitys, kun meidän suvussa on lapsettomuuttakin tai raskautuminen on voinut viedä vuosia. Ihan lähetyssaarnaajassa tehtiin, parempi puolisko nosti vielä lopuksi jalat ylös ja laittoi tyynyn pepun alle..."

Vierailija
14/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausajan/synnärin kokemuksista tosi tarkkaan kertovat. Mulle on mm. avauduttu pahanhajuisista raskauspieruista, limatulpista ja siitä, mistä kohtaa alapäätä tikkailtiin. Thanks. :D

Vierailija
15/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kaverini kertoi mulle liian yksityiskohtaisesti seksistään uuden miehen kanssa. Kertoi että harrastavat mm. anaaliseksiä ja lisäksi kuinka hän niin nautti siitä.

Ollaan nelikymppisiä ja joo oon itekin moista harrastanut, mutta ei enää kyllä kiinnosta näin yksityiskohtaisesti kuulla kaverin seksielämästä. Teininä ja parikymppisenä ehkä vielä oli jännää ja kiinnostavaa puhua näin. Nyt alko vaan ällöttää kun nousi väkisin kuva verkkokalvoille.

Vierailija
16/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua tietää, jos ystävien/sukulaisten kumppanien taustalla on joku tosi ikävä asia. On ollut kurja kuulla, jos vaikka ystävän kumppani on aikoinaan pettänyt edellistä puolisoaan/on hylännyt aiemman liiton lapset jne. On tosi vaikea suhtautua toiseen ystävällisesti, kun kokoajan mielessä pyörii se, mitä toinen on aikoinaan tehnyt ja käykö ystävällekin vielä huonosti...

Näitä on siis joskus kerrottu ja mieluummin olisin ollut tietämätön.

Vierailija
17/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni kertoi, ettei ole koskaan voinut sietää vävyään eli isääni 40 vuoden aikana. Samalla moitti kuinka olen perinyt liikaa isän suvun piirteitä, enkä hänen. 

Vierailija
18/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri oli eronnut ja deittaili urakalla. Työkaveri katsoi työhuoneessani valokuvaa, jossa näkyi vesihana jostain Etelä-Euroopassa. Työkaveri kertoi, kuinka yksi mies oli kuvaillut vehjettään paksuksi vesihanaksi, josta suihkuaa vettä. Olisin voinut elää ilman tätä mielikuvaa, en voinut enää koskaan katsoa tuota valokuvaa normaalisti.😂😂

Vierailija
19/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kaverini kertoi silloisen poikaystävänsä maistuvan vuohenjuustolta - arvaatte varmaan mistä. Ei jostain syystä maistunu vuohenjuusto hetkeen...

Vierailija
20/22 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lukiessa voi todeta että on ilmeisesti tullut niin paljon nähtyä ja kuultua että mikään ei säikäytä. En tosin tiedä onko se hyvä vai huono asia.