Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joutuisit olemaan 48h suljetussa 20 neliön kopissa, olisitko yksin vai ottaisitko sinne kaverin mukaan?

Vierailija
27.09.2020 |

Kopissa ei olisi mitään muuta tekemistä kun kasa vanhoja seiskoja, vesihana ja eväänä pari kolmioleipää + pähkinöitä. Ottaisitko koppiin mukaan jonkun muun lisäksesi?
Et saisi valita tiettyä kaveria vaan saisit samaa sukupuolta olevan henkilön, joka ei olisi millään tavalla vaarallinen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin. Viihtyisin seiskoja lukien, taittelisin origameja ja kokoaisin kopin lattialle kollaaseiksi hauskoja yhdistelmiä eri otsikoista ja kuvista. Nukkuisin päiväunia ja masturboisin, keksisin mielessäni tarinoita ja suunnittelisin päässäni työjuttuja ja tulevaa remonttia. Olisi kiva syödä ne kolmioleivät ihan yksin, eikä mulla kyllä samaa sukupuolta olevia kavereita edes ole.

Vierailija
22/32 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole ihan normipäivä opiskelija-asuntoloissa.

Mun kämppä tais olla 15 neliöö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin helposti yksin. Enkä tarvitsisi edes niitä seiskoja.

Vierailija
24/32 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole ihan normipäivä opiskelija-asuntoloissa.

Mun kämppä tais olla 15 neliöö.

Normi viikonloppu kotona tosiaan.

Vierailija
25/32 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis lähtisin viikonlopuksi lepäämään hotelliin? Yksin todellakin.

Vierailija
26/32 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määää oon ollu arviolta 20 neliöön huoneeessa arvioolta 120 960h masennnuksessa omasssa huonesssa lukulampun valosssa.

Sittten kun mä päääsen pois tääältä niin mä kirjitan tussilla tuohon seinäään i was here 120 960 hours.

Muttta jos lasketaaan oliisi käynyt armeijan kuitenkiin välsssä ja välillä aina ulkona mutta kuitenkin samasssa huoneeessa niin lapsuuudesta saaakka niiin 233 280h samaassa 20 neliiiön huoneeeessa.

Vierailija
27/32 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määää oon ollu arviolta 20 neliöön huoneeessa arvioolta 120 960h masennnuksessa omasssa huonesssa lukulampun valosssa.

Sittten kun mä päääsen pois tääältä niin mä kirjitan tussilla tuohon seinäään i was here 120 960 hours.

Muttta jos lasketaaan oliisi käynyt armeijan kuitenkiin välsssä ja välillä aina ulkona mutta kuitenkin samasssa huoneeessa niin lapsuuudesta saaakka niiin 233 280h samaassa 20 neliiiön huoneeeessa.

233 280h iwass here ja hymiöö peräään.

Vierailija
28/32 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin tietysti, vaikka 84h.

Vierailija
29/32 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oleeen puolet elämässä syönyyt yhden kerran päivääässä. Ulkonna käynyyt vaiin kuin 5 vuotta sittten aloitin tupakoinnnnin  tosta 15 vuoden syrjäyyytymiskierteeestä. Kyllä mä varmaaan lagarzasinin vankilasta selviäääisin hengisssä.

Vierailija
30/32 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin, mutta mitä hiitoa tekisin vanhoilla seiskapäivillä? Mulla on mielikuvitus :)

Vierailija
31/32 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa sillä ainahan sitä voi yrittää. 

Vierailija
32/32 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oleeen puolet elämässä syönyyt yhden kerran päivääässä. Ulkonna käynyyt vaiin kuin 5 vuotta sittten aloitin tupakoinnnnin  tosta 15 vuoden syrjäyyytymiskierteeestä. Kyllä mä varmaaan lagarzasinin vankilasta selviäääisin hengisssä.

Taii itseasiasssa mä oon tarkkaaaan ottaen syönyt yli 20 vuottta vain yhden kerran päivässsä. Se allkoi peruskoulun koulukiusaaamisesta kun ruokalaaan ei pääässyt enää syömään.