Jos joutuisit olemaan 48h suljetussa 20 neliön kopissa, olisitko yksin vai ottaisitko sinne kaverin mukaan?
Kopissa ei olisi mitään muuta tekemistä kun kasa vanhoja seiskoja, vesihana ja eväänä pari kolmioleipää + pähkinöitä. Ottaisitko koppiin mukaan jonkun muun lisäksesi?
Et saisi valita tiettyä kaveria vaan saisit samaa sukupuolta olevan henkilön, joka ei olisi millään tavalla vaarallinen.
Kommentit (32)
Eikö tuo ole ihan normipäivä opiskelija-asuntoloissa.
Mun kämppä tais olla 15 neliöö.
Pärjäisin helposti yksin. Enkä tarvitsisi edes niitä seiskoja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole ihan normipäivä opiskelija-asuntoloissa.
Mun kämppä tais olla 15 neliöö.
Normi viikonloppu kotona tosiaan.
Eli siis lähtisin viikonlopuksi lepäämään hotelliin? Yksin todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määää oon ollu arviolta 20 neliöön huoneeessa arvioolta 120 960h masennnuksessa omasssa huonesssa lukulampun valosssa.
Sittten kun mä päääsen pois tääältä niin mä kirjitan tussilla tuohon seinäään i was here 120 960 hours.
Muttta jos lasketaaan oliisi käynyt armeijan kuitenkiin välsssä ja välillä aina ulkona mutta kuitenkin samasssa huoneeessa niin lapsuuudesta saaakka niiin 233 280h samaassa 20 neliiiön huoneeeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määää oon ollu arviolta 20 neliöön huoneeessa arvioolta 120 960h masennnuksessa omasssa huonesssa lukulampun valosssa.
Sittten kun mä päääsen pois tääältä niin mä kirjitan tussilla tuohon seinäään i was here 120 960 hours.
Muttta jos lasketaaan oliisi käynyt armeijan kuitenkiin välsssä ja välillä aina ulkona mutta kuitenkin samasssa huoneeessa niin lapsuuudesta saaakka niiin 233 280h samaassa 20 neliiiön huoneeeessa.
233 280h iwass here ja hymiöö peräään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oleeen puolet elämässä syönyyt yhden kerran päivääässä. Ulkonna käynyyt vaiin kuin 5 vuotta sittten aloitin tupakoinnnnin tosta 15 vuoden syrjäyyytymiskierteeestä. Kyllä mä varmaaan lagarzasinin vankilasta selviäääisin hengisssä.
Yksin, mutta mitä hiitoa tekisin vanhoilla seiskapäivillä? Mulla on mielikuvitus :)
Kaverin kanssa sillä ainahan sitä voi yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oleeen puolet elämässä syönyyt yhden kerran päivääässä. Ulkonna käynyyt vaiin kuin 5 vuotta sittten aloitin tupakoinnnnin tosta 15 vuoden syrjäyyytymiskierteeestä. Kyllä mä varmaaan lagarzasinin vankilasta selviäääisin hengisssä.
Taii itseasiasssa mä oon tarkkaaaan ottaen syönyt yli 20 vuottta vain yhden kerran päivässsä. Se allkoi peruskoulun koulukiusaaamisesta kun ruokalaaan ei pääässyt enää syömään.
Yksin. Viihtyisin seiskoja lukien, taittelisin origameja ja kokoaisin kopin lattialle kollaaseiksi hauskoja yhdistelmiä eri otsikoista ja kuvista. Nukkuisin päiväunia ja masturboisin, keksisin mielessäni tarinoita ja suunnittelisin päässäni työjuttuja ja tulevaa remonttia. Olisi kiva syödä ne kolmioleivät ihan yksin, eikä mulla kyllä samaa sukupuolta olevia kavereita edes ole.