Jos olisi pakko, seurustelisitko mielummin Matti Nykäsen vai Tauskin kanssa?
Kommentit (16)
No olipa rumasti sanottu, ihmisiä ne ovat kumpikin.
Mä ottaisin Tauskin. Jos on pakko ottaa nekkuun, niin ennemmin sit sellaiselta joka on edes joskus ollut hyvännäköinen.
Ottaisin Nykäsen, selvin päin hän osaa keskustella oikein fiksusti, on ajatellut elämää ja asioita muutenkin. Vaikuttaa siis kohtalaisen älykkäältä toisin kuin Tauski... Sitoisin varmaan kiinni johonkin, ettei pääsisi viinaksiin käsiksi...
Jatkoa 5:een:... ja Matti on sen verran heiveröinen, että sitä vastaan varmaan pärjää nyrkkitappelussa, jos ei itse ole ihan pleksit myös. Tauski on sen verran isokokoisempi, että sitä vastaan pitää ottaa jo joku kättä pitempi turvaksi.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 13:38"]
Jatkoa 5:een:... ja Matti on sen verran heiveröinen, että sitä vastaan varmaan pärjää nyrkkitappelussa, jos ei itse ole ihan pleksit myös. Tauski on sen verran isokokoisempi, että sitä vastaan pitää ottaa jo joku kättä pitempi turvaksi.
[/quote]
:D
5
En voisi valita. Todellakin linjaa rutto vai kolera, kuten joku kirjoitti. Jos olisi pakko valita, hyppäisin ennemmin kaivoon.
Ottaisin Matin, pääsisin nopeasti kihloihin, naimisiin ja eroon :D
Matin. Ois vaan riitelemättä ja kainalossa.
Jos olisi ihan pakko valita jompikumpi, niin Matin.
Matin kanssa. Se ei kai hakkaa kuin vain kännissä. Tauski kai hakkaa selvinkin päin.
Nykäsen. Tulisi vähemmän nyrkkiä.
Hei, eikö kukaan halua parantaa jompaa kumpaa miehistä? Kyllä se tosi rakkaus paranta ja tekee ihmeitä!
Mahdotonta vastata. Osastoa otatko mieluummin ruton kuin koleran.