Harrastukset jotka ei sovi aikuiselle
Itsellä tulee mieleen tietokonepelit, rullalautailu ja parkour
Kommentit (27)
Netin keskustelupalstoille kirjoittaminen.
Taas on tyhmimmät mammat liikenteessä palstalla.
Näkee siitä, miten ahdas heidän maailmansa on.
Mielestäni kaikki mitä lapset voivat harrastaa, aikuisetkin voivat. Jos jotain sopimattomia pitää etsiä, ehkä jotain sellaisia, mitkä aiheuttavat vaivaa ja vaaraa muille, tyyliin tennareiden heittely sähkölinjoihin. Ja nettipalstoilla trollailun ja pahan mielen tuottamisen muille voisivat kaikki jättää.
Harrastukset, joita on harrastanut nuorena ja sitten parin kolmenkymmenen vuoden jälkeen aloittaa kylmiltään uudestaan. Esim. moottoripyöräily ja laskettelu.
Baletti. Hirveeä katseltavaa jos joku yli viisikymppinen kaljamahainen mies yrittää pomppia sukkahousuissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä maailmani ei ole ahdas, jos en tahdo keppihevostella. Ei mua haittaa, jos joku muu tahtoo.
Olen 32-vuotias nainen ja pelaan videopelejä SEKÄ myös skeittaan. Hyi minua.
Vierailija kirjoitti:
Olen 32-vuotias nainen ja pelaan videopelejä SEKÄ myös skeittaan. Hyi minua.
naislapsi
Ratsastus. Sen ymmärtää, että alle kouluikäinen innostuu hevosista, mutta että aikuinen ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä maailmani ei ole ahdas, jos en tahdo keppihevostella. Ei mua haittaa, jos joku muu tahtoo.
Tässä ei kysytty mitä itse haluat tehdä, vaan minkä koet sopimattomana aikuiselle.
Yksikkö- ja monikkomuotojen sekoittaminen.
Minusta lapsellista on ainoastaan se ajatus, että jotkut harrastukset olisivat lapsellisia. Jos ihminen elää vastuullisen aikuisen elämää ja pitää huolen itsestään ja mahdollisista läheisistään, tehköön vapaasti vapaa-aikana sitä, mistä saa iloa (kunhan se ei aihetuta häiriötä muille).
Kerrostalossa pianonsoitto, siten että musiikki on melankolista ja mies rääkyy kovaa päälle "laulaen". Ei huomioi yhtään muita. Kovaääniset autot joita on pakko huudattaa kerrostalojen vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Ratsastus. Sen ymmärtää, että alle kouluikäinen innostuu hevosista, mutta että aikuinen ihminen?
Hah! Se, että otetaan 600 kg pakoeläintä ja laitetaan ihminen istumaan sen päälle, on "lasten leikkiä"?
Kaikki lain sallimissa rajoissa harrastetut puuhat sopivat kaikenikäisille. Muiden mielipiteillä ei ole mitään väliä.
Keppihevosella ratsastus