Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avunpyyntö

Surullinen
27.09.2020 |

Haluaisin lähettää ystävilleni tämän viestin. Mitä mieltä olette, onko liian pelottava?

Tää on nyt tosi surullista ja säälittävää ja toivottavasti ette pelästy. Oon viime syksystä asti ollut tosi masentunut ja se on kiihtynyt aika pahasti tähän syksyyn ja mun ja exän eron ja sitä seuranneen yksinäisyyden myötä. Arvostaisin suuresti jos pyydätte kahville, kävelylle - mitä tahansa. Enkä syytä jos ketään ei sinne pyydä. Eikö tarvi pelätä että puhuisin masennuksesta, itkisin tms. Nää tunteet käyn useimmiten kotona, ainut milloin en näitä näytä on seurassa. Ja siksi arvostaisin sitä todella paljon.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä ihmeessä.

Vierailija
2/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä lähettäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä itsekin pyytää suoraan niitä ystäviäsi.

Vierailija
4/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä mikset?

Vierailija
5/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ehdottomasti!

Jos saisin mun ystävältä tuollaisen viestin, niin olisin todella otettu ja totta kai haluaisin olla ystävän tukena ja auttaa helpottamaan oloa.

Paljon halauksia ja tsemppiä sinulle!

Vierailija
6/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hyvä viesti, itse lähtisin jos olisin tuo kaverisi.

Vierailija
7/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä. Hyvin mietitty viesti. Nyt tosi ystävät punnitaan ❤️

Vierailija
8/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on parempi jos pyydät niitä ystäviä lenkille ja kahville ja puhut siellä tuntemuksistasi. Tollanen viesti on vähän huomiohuor austa. No, itse sä kaverisi tunnet ja tiedät, mitä niille voi lähettää.

Vierailija
9/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis vaan fiilis että kerää jotain sääliä, mikset itse mene/pyydä kahville tai kävelylle, kerro sitten kasvotusten, että on mieli ollut maassa yms. mitä naiset nyt toisilleen tihrustaa, tuo vain nostaa niskakarvat pystyyn huomionkipeydestä

Vierailija
10/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi, kysyisin ennemmin, että lähdetäänkö kahville? 

Vierailija
11/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä vaan <3 Ei ole liian pelottava.

Vierailija
12/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihana kohta että et syytä, jos joku ei pyydä. Koska ihmisillä saattaa olla omia raskaita aikoja eikä vaan jaksa. Mutta ihan varmasti löytyy joku, joka jaksaa ja haluaa ❤️ Kaikkea hyvää sulle!

Vierailija
13/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi. Yksin ne on asiat kestettävä

Vierailija
14/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ihan ok viesti, mutta pistää ihmettelemään että miksi et pyydä ystäviäsi kahville ja kerro tuota heille livenä.

Vierailija
15/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä ihmeessä, mutta päätä viesti vaikka kutsuun luoksesi kahveille ja ehdota muutamaa vaihtoehtoa parin viikon päähän tuoksi päiväksi. Sitten ehdottaisin että soitat auttavaan puhelimeen, että pääset purkamaan edes jollekin kuuntelijalle masennustasi. Se auttaa, usko pois.

Vierailija
16/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ystävissä avoimuutta, joten lähtisin kanssasi heti kahville.

Jos tuosta viestistä suuttuvat tai naureskelevat, voi olla aika vaihtaa ystäviä.

Vierailija
17/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähettäisi. Kantapään kautta opittuna - pidä negatiiviset asiat itselläsi ja puhu niistä vain ammattilaisen kanssa luottamuksellisesti.

Vierailija
18/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan turhan pelästyttävä. Pienellä muokkauksella tulee parempi.

Oon viime syksystä asti ollut tosi masentunut ja se on kiihtynyt aika pahasti tähän syksyyn ja mun ja exän eron ja sitä seuranneen yksinäisyyden myötä. Arvostaisin suuresti jos pyydätte kahville, kävelylle - mitä tahansa. Mikään pakko ei ole, mutta arvostaisin sitä todella paljon.

Vierailija
19/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies valittelee toiselle, "on niin vaikeeta jne.", niin toinen mies läpsäsee poskelle kun Batman Robinia siinä meemissä, "Miehisty, perkeleen ämmä!"

Vierailija
20/23 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kohtaan "En syytä" tilalle "En pahastu"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi