Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä MIEHENNE sanoisi, jos 20v poikanne ilmoittaisi olevansa homo

Vierailija
04.12.2013 |

ja seurustelevansa itseään 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Se mies olisi sinun ja miehesi ikäinen. Ajattelisiko miehenne vain, että siinäpä oiva kössikaveri?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous ei paljon hätkähdyttäis, miehen eno on homo ja on noita homoseksuaaleja muutenkin tuttavissa. Ikäero vois mietityttää mutta mitenpä sitä estää nuorta rakkautta. Joittenkin pitää oppia kantapään kautta.

Vierailija
2/20 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä alkaisi stondaamaan, koska on itse homo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipä varmaan mitään, on avarakatseinen ja rakastaa lapsia ehdoitta. Itse varmaan tuosta ikäerosta hätkähtäisin, oli lapsemme homo tai ei.

Vierailija
4/20 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin pojalle että "Enpä olisi susta uskonut. Noh, eipä tuolle kai mitään voi. Mutta saunaan ei enää yhdessä mennä, etkä yritäkään halata minua enää koskaan. Huoh! Voi voi, kyllä käy sääliksi sinua."

Vierailija
5/20 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään sanoisi eikä ajattelisi muuta kuin että toivottavasti lapsi on onnellinen parisuhteessaan.

Vierailija
6/20 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on homo setä ja pari homokaveria, pienestä asti olen homoja ihan samanlaisina pitänyt kuin muitakin, en siis ottaisi mieheksenikään jotain kapeakatseista junttia joka voisi ajatella homoista tai ylipäänsä toisista ihmisistä ennakkoluuloisesti jotain negatiivista. Mieheni on myös homoystävieni kaveri, joten jos meillä lapsi olisi ja vastaavassa tilanteessa, varmasti olisi vain tukeva ja tuskin asiasta edes mitään tarvitsisi sanoa sen kummempaa, kun ei mikään ihmeellinen asia ole. Varmaan tuo ikäero voisi mietityttää itseäni kyllä vähän kun toinen kuitenkin huomattavasti nuorempi eli elämäntilanteet yms. voisivat olla aika erilaiset, mutta ei rakkaus katso ikää ja jos on hyvä tyyppi kumppanina niin eipä tuolla sitten ole mitään merkitystä. Lähipiirissäni on myös pari jossa toinen on toista lähes 20v. vanhempi ja onnellisia ovat hekin, joten eipä se ikä taida mitään merkitä vaan ihmiset ja kuinka hyvin sopivat toisilleen. Mun mielestä on lähinnä ihmeellistä, miten ihmiset jaksavat ihmetellä niinkin ikivanhaa asiaa kuin homous vielä nykypäivänäkin, saati että joku mies voisi sanoa jotain negatiivista omalle pojalleen sen vuoksi. Ei se ole sen kummempaa kuin heterouskaan joten miksi siitä pitäisi olla edes mitään mieltä.

Vierailija
7/20 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa kuinka mieheni suhtautuisi. Homouskin on hänelle aika vierasta, mutta epäilen, että ikäero olisi paljon pahempi asia. Luulen, että se olisi paha myös heterosuhteessa. Mieheni on kyllä hyvin lempeä, eli tuskin mitään kilareita saisi. Myös mulle ikäero olisi pahempi asia. Ja rehellisesti sanottuna toivon lasteni olevan heteroita, jotta saisin lapsenlapsia, mutta ei mulla ole muuten mitään homoja vastaan. 

Vierailija
8/20 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaisi molemmat.

Vierailija
9/20 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilahtuisi. Tahtoisi kuitenkin tavata kumppanin ja päättäisi suhtautumisensa vasta sitten.

Vierailija
10/20 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo tai hetero, ihan sama. Mutta 20 v vanhempi kumppani olisi kyllä vaikea hyväksyä.

Vierailija
11/20 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 20:21"]

no eipä varmaan mitään, on avarakatseinen ja rakastaa lapsia ehdoitta. Itse varmaan tuosta ikäerosta hätkähtäisin, oli lapsemme homo tai ei.

[/quote]

Sama

Vierailija
12/20 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm.. kyllä mies ehkä siitä jonkin aikaa hätkähtäisi, mutta loppupeleissä ei sanoisi lapselle mitään pahaa. Koska mieheni on täysin tietoinen, että ongelma on hänessä ei lapsessa.

Meillä on muutamia homotuttavia ja mies on heidän kanssaan tosi rento ja huomaavainen. Mutta tää perinteinen mies ja nainen ja lapsi = perhe on miehelle vielä mietittävä käsite.

Vierailija
13/20 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tuo mitään sanoisi. Ollaan joskus puhuttukin, että miten reagoisimme jos lapsi olisikin kiinnostunut omasta sukupuolestaan. Molemmat todettiin, että jos on onnellinen, mekin olemme onnellisia.

Vierailija
14/20 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni olis suurin yllätys että meillä olis 20v poika. 

Vierailija
15/20 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisi asian paljon rennommin kuin minä.

Vierailija
16/20 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on poikaamme 34 vuotta vanhempi, joten 20 vuotta vanhempi kumppani ei olisi hänen kanssaan samanikäinen.

Vierailija
17/20 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäisi varmaan hommatta tälle treffejä veljeni kanssa, koska hänkin on homoseksualisti

Vierailija
18/20 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 13:04"]

yrittäisi varmaan hommatta tälle treffejä veljeni kanssa, koska hänkin on homoseksualisti

[/quote]

Mitä enompi sitä herkumpi?

Vierailija
19/20 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan toteaisi tuohon ensimmäiseen kohtaan: jo oli aikakin tulla kaapista. Toiseen kohtaan voisi hiukan nikotella.

Meillä on 5v neitipoika.

Vierailija
20/20 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen hänen puolestaan. Ikäerokaan ei oikein haittaisi, koska parikymppisenä seurustelin itsekkin muutaman vuoden nelikymppisen naisen kanssa.