Poikakaveri kehui seksiä eksänsä kanssa
Juteltiin niitä näitä kun yhtäkkiä mainitsi miten upeaa heillä oli sängyssä ja kuvaili jotain seksitemppua ja sanoi, että sä et osaa sitä yhtä hyvin kuin eksä. No mä loukkaanuin tästä aika pahasti ja sanoin että joskus vois opetella pitään suunsa kiinni. Mies sanoi, että olen hullu kun noin pienestä asiasta loukkaannuin. Olisitko sinä loukkaantunut?
Kommentit (28)
Olisin kyllä, ihan varmasti.
TOivottavasti poikaystäväsi vain on nuori ja urpå...
No mitäpä luulet? Halutessasi voit toki kokeilla samantyylistä "rakentavaa kritiikkiä" häneen.
No puolustukseen selitteli, että kysehän on vaan yhdestä tempusta. Mut kyllä mun mielestä pitäis miehellä sen verran järkee olla ettei lähde eksiin vertaileen
ap
No on kyllä harvinaisen tyhmä mies. En kauaa kattelis.
voi vidu! todellakin olisin loukkaantunut.. vähän sama itsellä kun kerran "puuhamme" loputtua huomasin et kappas, menkathan ne alkoivat ja eikun lakanaa pesuammeess pesemään (mieheni as. ei silloin ollut pesuk.) niin mieheni siihen tuumas et siinä ne on joutunut muutkin naiset lakanoita aktin jälkeen pesemään jos menkat ollut. jees jeees..
joo seli seli -sitä ne urpot osaavat parhaiten, loukkaamisen ohella.
Saattaisin sanoa, että eipä ole mies tainnut mitään eksänsä kanssa oppia tai sitten taidot ovat unohtuneet kun ne eivät ole meidän sänkyyn asti tulleet. Voihan olla, että eksällä on hyvät taidot, mutta kai se oli pakko ollakin kun yksinään sai raukka työt tehdä kun sinä vain osaat höylätä.. perään ivallinen hymähdys.
No joo, en välttämättä jaksaisi tuollaista miestä enää katsella. Jos sieltä tulee noin tasotonta juttua, niin ei se viimeiseksi kerraksi jää, vaan olet aina vertailun alla vaikka mitä tekisit. Anna miehen mennä eksänsä luokse, etsi sinä itsellesi normaali mies, joka ei puhu typeryyksiä.
En ihan tuollaisesta varmasti loukkaantuisi.. Luultavasti menisimme sitten harjoittelemaan kyseistä temppua :D
Loukkaavaa paitsi sinua, myös eksäänsä kohtaan.
Eksään vertaillaan vain kehuen =D
Uusin on aina paras, tekee parhaiten, tuntuu parhaimmalta...
Sanot sille, että "joo, munkin eksällä oli 30 cm muna, ai että kun oli ihanaa! Voisit säkin sitä vähän koittaa jotenkin kasvattaa!" ja sitten ihmetellä että mitäs sä näin pienistä loukkaannut.
Yks mies jota tapailin, kertoi yksityiskohtaisesti miten ihana hänen exä oli ollut ja miten heidän seksielämänsä oli päättynyt..Haloo!!!
Kiinnostus laimeni nopeasti..Miehessä oli muitakin "pieniä" vikoja: odotti että minä naisena olisin elättänyt hänet..
Kai sä muistat ensi kerralla muistella haikaillen ääneen sinun eksäsi komeankokoista elintä. Se vasta tuntui joltain...
Muistelkoon mies seksiä eksänsä kanssa jonkin aikaa, koska multa ei sitä ihan hetkeen tuu saamaan...
ap
Koita miettiä joku juttu, jossa oma exäsi oli parempi, esim. isomunaisempi. Kerro se sitten ohimennen nykyiselle.
Paskamaista tollanen käytös. Sano jotain sen mulkun pienuudesta siihen verrattuna mihin olet tottunut, ja lisää sitten että hyvin se kuitenkin riittää, niin jää kundille pohdittavaa. Jos siis haluat kostaa. Se ei taida olla viisasta.
Viisaampaa voi olla sanoa, että ET ole kommentoinut hänen värkkinsä kokoa etkä aio aloittaa.
T. Mies
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 18:54"]
voi vidu! todellakin olisin loukkaantunut.. vähän sama itsellä kun kerran "puuhamme" loputtua huomasin et kappas, menkathan ne alkoivat ja eikun lakanaa pesuammeess pesemään (mieheni as. ei silloin ollut pesuk.) niin mieheni siihen tuumas et siinä ne on joutunut muutkin naiset lakanoita aktin jälkeen pesemään jos menkat ollut. jees jeees..
[/quote]
Mä en ainakaan alkaisi pesemään lakanoita tuollaisessa tilanteessa. Ei mieskään varmaan sun kotonasi ala spermatahraisia lakanoita pyykkäämään? Jokainen hoitakoot omat kotityönsä.
Joko "mies" on korkeintaan 18-vuotias, tai haluaa sinusta tarkoituksella eroon.
Olisin loukkaantunut. Mies vaikuttaa idiootilta. Varmaan muissakin asioissa moukka.