Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea ihminen parisuhteeseen?

Vierailija
27.09.2020 |

Minulla on tosi vähän kokemusta miehistä ja olenkin ollut vain kahden kanssa, joiden molempien kohdalla ei synkannu ensi tapaamisella. Tuon viimeisimmän kohdalla tuli olo "ei kiinnosta, jutut ovat sellaisia".. kuitenkin olin hänen kanssaan sitten. Se oli aika myrskyisä suhde. Rakastuin häneen kunnolla, mutta hän dokas ja petti.

Mietin vaan että varoittiko intuitio jostain vai tuntuuko kaikki miehet alussa "tästä ei tule mitään".

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut. Minulle kävi myös niin. Nyt yritän selvitä päivä kerrallaan ja unohtaen. Haluaisin uskoa siihen että jonain päivä vielä löydän sen tosirakkauden, mutta eihän siitä asiasta varma voi olla. Tsemppiä sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainut. Minulle kävi myös niin. Nyt yritän selvitä päivä kerrallaan ja unohtaen. Haluaisin uskoa siihen että jonain päivä vielä löydän sen tosirakkauden, mutta eihän siitä asiasta varma voi olla. Tsemppiä sinulle.

Siis ihan samalla tavalla, että ensi treffeillä tuli joku tunne joka sanoi "älä ala ton kaa" ja silti aloit?

Juu, kyllä me tästä selvitään. Mietin vaan että kannattaako vastaisuudessa olla alkamatta suhteeseen jos vastaava tunne tulee.

Ap

Vierailija
4/10 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
5/10 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat hieman ressukalta, joka tyytyy vaikka kakkaläjään. Jos toinen ei ole hyvän tuntuinen alussa, niin tuskinpa hän siitä paremmaksi muuttuu koskaan. Jos et arvosta itseäsi, niin tulet aina kärsimään ja se ei ole muiden vika.

6/10 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuohon synkkaamiseen ekoilla treffeillä jotain sanoisi niin senhän voi nähdä vahvuutena ja positiivisena seikkana. Tietenkin olettaen ettei mitään liian ilmeistä turn offia ilmene. Asiahan saattaa olla siten että jos jannun kaa ei heti synkkaa niin se saattaa olla osoitus iitä etti jannu ole mikään pelimies, ei osaa eikä halua manipuloida toista tykkäämään jotta saa sänkyyn tai johonkin muihin itsekkäisiin jutskiin.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

7/10 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat hieman ressukalta, joka tyytyy vaikka kakkaläjään. Jos toinen ei ole hyvän tuntuinen alussa, niin tuskinpa hän siitä paremmaksi muuttuu koskaan. Jos et arvosta itseäsi, niin tulet aina kärsimään ja se ei ole muiden vika.

Kuulostaa siltä että vaadit "ihan kiva ei riitä"-miestä :D  Olet varmaankin löytänyt näitä jalat heti alta vieviä tyyppejä? Onko toiminut noin niinku ylipäätänsä metodi? Jos on, niin ootko sen ensimmäisen tyypin kanssa vielä yhdessä vai monesko menossa? :D

Vierailija
8/10 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Mutta varmaan se oma yksinäisyys ja kokemattomuus miesten suhteen johti siihen epätoivoisuuteen, että jätin ns.red flagit huomaamatta, vaikka kyllä ne siellä oli alusta asti.

Ilman kokemusta on niin vaikeaa hahmottaa, onko kyseessä intuitio vai oma ennakkoluuloisuuteni.

Mutta en ole näiden kahden jälkeen enää seurustellut yli 10 vuoteen. Enää en suostu ellei tule sellainen mies vastaan, että oloni on täydellisen hyvä hänen lähellä.

9/10 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu. Mutta varmaan se oma yksinäisyys ja kokemattomuus miesten suhteen johti siihen epätoivoisuuteen, että jätin ns.red flagit huomaamatta, vaikka kyllä ne siellä oli alusta asti.

Ilman kokemusta on niin vaikeaa hahmottaa, onko kyseessä intuitio vai oma ennakkoluuloisuuteni.

Mutta en ole näiden kahden jälkeen enää seurustellut yli 10 vuoteen. Enää en suostu ellei tule sellainen mies vastaan, että oloni on täydellisen hyvä hänen lähellä.

Älä nyt lannistu, kyllähän sitä kaikille tulee kolhuja jos meinaa elää :) Noi red flagit on kyllä sellaisia jotka kantsis huomioida. Katsele vaan rauhassa joku itsellesi sopiva jannu ja nythän sinulla on sitä kokemusta ettei tarvi päätä hakata seinään :)

Vierailija
10/10 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että olin sellainen. Lopetin kuitenkin suhteen, kun nuo asiat paljastuivat enkä tyytynyt paskaan. Enhän minä alussa edes tiennyt, että hän on viinaanmenevä pettäjä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan