Mun askartelemista joulukorteista tuli ihan hääkutsujen näkösiä :O
Kehtaakohan niitä silti lähettää.. ovat kauniita ja siististi tehtyjä, mutta huomasin vasta sitten tehtyäni, että eivät kyllä yhtään jouluisia, näyttävät ihan hääkorteilta/kutsuilta...
Jopa mieheni kommentoi ohi kävellessään ja katsoessani kortteja, että ihan kuin hääkutsut!
Kehtaanko silti lähettää ne...? Vai pitäiskö vaan lähettää tavalliset valmiit joulukortit, vai pelastaa tilanne lätkimällä niihin jotain joulutonttutarroja.. (vaikkakin ne kyllä pilaisi koko kortit).
Auttakaapas mua nyt tässä elämääkin suuremmassa ongelmassani!!
Kommentit (11)
Kaksi vaihtoehtoa:
1) Pidätte jouluhäät
2) Kirjoitat korttaan Hyvää Joulua! niin eiköhän vastaanottaja tajua.
No mä ehkä yrittäisin tuunata vielä jollain jouluisilla tarroilla, nauhoilla tai kiiltokuvilla. Pieni mutta ärsyttävä huoli, ymmärrän sua :)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 14:41"]
Kaksi vaihtoehtoa:
1) Pidätte jouluhäät
2) Kirjoitat korttaan Hyvää Joulua! niin eiköhän vastaanottaja tajua.
[/quote]
1) muuten hyvä, mutta ollaan jo naimisissa..
2) korteissa lukee kyllä "hyvää joulua", olen siis lätkäissyt korttiin sellaisia hopeisia kiiltäviä tekstitarroja. Mutta siis silti näyttävät "hääkorteilta" eivätkä joulukorteilta...
...haittaakse?
ap
Lähetä vaan, ainakin eroavat muista korteista, joita tuttusi saavat. :)
Minä ostin juuri kermanvalkoisia kortteja joulukorttien pohjaksi ja ajattelin myös, että saattavat valmiina tuoda häät mieleen. Toisaalta näyttivät niin tyylikkäiltä, etten voinut olla ostamatta.
No joo, eroavatpahan tosiaan muista korteista ;)
Kiitos teille avusta! :D
...ehkä käyn kiertelemässä vielä askarteluliikkeessä, löytäisinkö jotain kaunista ja jouluista lisättäväksi kortteihin.. ja jos en niin lähtekööt "häämäisinä" sitten, ihan sama. :)
ap
Jouluhäät olisivat mahtavat! Tee niin pliiiiiiiiis!! (voi sitä mennä kaksi kertaa naimisiin eroamatta saman miehen kanssa. Ja lähetä valokuvat kun kiinnostaa kovasti toteutus :)
Aikuisen askartelemat kortit on jotenkin noloja. lasten tekemät on ok, mutta aikuisten, hmm
Hyvä vaan että ne on erilaisia kuin joukukortit yleensä!
Olen itse himoaskartelija eikä ole tullut mieleenkään että se on jonkun mielestä noloa...no, jokaisella saa olla mielipiteensä. Joku tykkää istua illat netin, telkun tai olutkeissin ääressä, minä tykkään käyttää sen ajan askarteluun ja käsitöihin. Ihanan terapeuttista luoda jotain uutta ja välillä tuotokset ovat jopa onnistuneita! Kotityöt kuten siivous on siinä mielessä epäkiitollista että kättensä työn jälki näkyy vain hetken kunnes on taas sotkuista. En yleensä käytä valmiita malleja tai ideoita, vaan luomukset on ihan omiani.