Naapurit eivät laita mitään jouluvaloja
Ihmettelen kun naapurit (lapsiperhe) ei millään tavalla ole laittanut valoja tai koristeita pihaan. Heidän lapset sitten änkevät meidän takapihalle ihastelemaan jouluvaloja.
Asutaan rivarissa ja kaikkien muiden asuntojen pihat ovat koristeltu kauniiksi (riittää jos on pienikin kynttilälyhty tai valo) .
Ymmärtäisin jos ei olisi lapsia ollenkaan. Joulua tehdään erityisesti lasten iloksi!
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:06"]
Meidän naapuri on laittanut taas tänäkin vuonna niin rumat jouluvalot että tekis mieli mennä ottaa pois tai ainakin laittaa ne nätimmin... Valoköysi on niin ruma!!
ajattele mun tuskaa, mielummin noin kun sun naapureilla:)
[/quote]
Onko sinulla lapsia? Meillä ainakin lapset ihastelevat valoja ja nyt kun on niin ankeen pimeää niin kiva saada jotain piristystä pihalle. Kynttilät lyhdyssä on kauniita. Lyhtyjä olemme laittaneet etupihalle.
Lapset saivat valita kaupasta itse yhden valon mikä laitettiin takapihalle. Se on lasten mieleen, ei niin aikuisten, siksi laitoimme sen takapihalle että naapureiden ei sitä tarvitse katsella :) T:AP
Ihmiskunta menee koko ajan huonompaan suunttaan, koska juuri ap:n kaltaiset ihmiset lisääntyvät eniten: ilkeät, pahantahtoiset, tyhjät ja rumat sisältä.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:02"]
Yök. Olet ihmiskunnan alinta pohjakastia. Juoruileva, alhainen, kyttäävä, utelias, suvaitsematon, ilkeä, pahansuopa, IHMINEN pahimmillaan. Mihinkään eläimeen en voi verrata koska ne ovat paljon korkeampia olentoja.
Naapurin piha ei kuulu sinulle millään muotoa, eikä sen asukkkat.
[/quote]
Pientä mielenterveysongelmaa kirjoittajalla?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:34"]
Ihmiskunta menee koko ajan huonompaan suunttaan, koska juuri ap:n kaltaiset ihmiset lisääntyvät eniten: ilkeät, pahantahtoiset, tyhjät ja rumat sisältä.
[/quote]
No, ei se ihmiskunta kyllä pelastu sinunlaisilla itsetunnon pönkittäjilläkään. Aina pitää olla toitottamassa, miten huonoja muut ovat ja kun itse on niin hyvä. Harvalle tulisi edes mieleen kirjoittaa tuollaista sättivää tekstiä. Pohdihan nyt vähän itse, miksi sinulle tulee?
Keskitalven juhlaa saa viettää kukin tavallaan ja nimittää kuten haluaa. Vaikka jouluksi. Mikään kristittyjen keksintö se kuitenkaan ei ole.
Jouluun on vielä aikaa. Kaikki eivät halua koristella kotiaan tai pihaansa kovin varhain, ettei koristuksesta ehtisi mennä maku jo ennen joulua. Ja mitä sitten, vaikkeivät virittelisi minkäänlaisia koristeita. Se on heidän valintansa, ei sinun. Ehkä naapurisi matkustavat jouluksi pois kotoaan ja ovat siksi päättäneet olla virittelemättä koristeita pihalleen.
Onhan se nyt ihan kamalaa, että naapurin tenavat tulevat teidän takapihalle ihailemaan teidän jouluvaloja. Koko takapihan rikkumaton valkoinen jouluhankikin menee ihan pilalle. Kyllä sinun varmaan on tehtävä valitus ainakin isännöitsijälle ja lastensuojeluilmoitus tottokai: on väärin lapsia kohtaan, etteivät vanhemmat ripusta jouluvaloja kuten kaikki muut. Tämähän painii samassa sarjassa kuin väärin tehty makaroonilaatikko!
Kamalaa, meilläkään ei ole jouluvaloja! Ja uskaltaakohan laittaakaan ettei vaan naapurin lapset ÄNKEE meidän pihalle!!1 Kumpi pilaa joulun pahemmin, valottomuus vai naapurin lapset???
Voi hyvän tähden...
OK, me ollaan sitten ilmeisesti ainut perhe jossa lapset ihastelevat valoja ja ovat valoja pihalle toivoneet, ja minunkin mielestä, kun pihalla touhutaan pimeällä niin on kiva kun valoja on.
Mutta koska teidän mielestä olen (ööö, mitäs kaikkee olinkaan mm. itsekäs, kyttääjä, valittaja blaablaa) Niin pitääpä ruveta olemaan sitten oikeesti v-mäinen ja kieltää naapurin lapsia tulemasta meidän pihalle leikkimään.
T:AP
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 10:59"]
Outoa =). Meilläkin on yksi naapuri, jolla roikkuu vain yksi lyhty terassilta, eikä siellä koskaan pala kynttilä. He ovatkin jehovia. Mutta miksi jehovantodistaja ei saisi polttaa kynttilöitä? Ovat kuitenkin laittaneet sen lyhdyn roikkumaan.
[/quote]
Ot
Jeesus, siis se oikea historiallinen mies, syntyi sitä paitsi nähtävästi heinäkuussa. Uudet uskonnot piti saada jotenkin kuitenkin integroitua ihmisten elämiin, joten Jeesuksen synttärit siirrettiin aurinkojumalan paluujuhlan tilalle. Joulua on kuule vietetty tavalla tai toisella hiukan kauemmin kuin sinun uskontosi on ollut edes olemassa...
Ja itse aiheeseen, niin voi jestas sentään, hanki ap elämä. Ihan oma sellainen. Saat koristella sen vaikka vilkkuvilla jouluvaloilla ;)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:54"]
Mutta koska teidän mielestä olen (ööö, mitäs kaikkee olinkaan mm. itsekäs, kyttääjä, valittaja blaablaa) Niin pitääpä ruveta olemaan sitten oikeesti v-mäinen ja kieltää naapurin lapsia tulemasta meidän pihalle leikkimään.
T:AP
[/quote]
Kannattaa niille naapurin lapsille kostaa av-mammojen vittumaisuus.
Meillä ei ole vielä pihavaloja (en sano niitä jouluvaloiksi), koska emme yksinkertaisesti ole vielä ehtineet. Tulossa on, vaikka naapurustossa ehkä epäillään, ettemme vietä joulua tms. Pitkä viikonloppu edessä, jospa silloin ehtisi.
Meillä ei ole vielä pihavaloja (en sano niitä jouluvaloiksi), koska emme yksinkertaisesti ole vielä ehtineet. Tulossa on, vaikka naapurustossa ehkä epäillään, ettemme vietä joulua tms. Pitkä viikonloppu edessä, jospa silloin ehtisi.
Laita peili pihallesi, niin valo heijastuu naapurinkin pihalle
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:02"]
Yök. Olet ihmiskunnan alinta pohjakastia. Juoruileva, alhainen, kyttäävä, utelias, suvaitsematon, ilkeä, pahansuopa, IHMINEN pahimmillaan. Mihinkään eläimeen en voi verrata koska ne ovat paljon korkeampia olentoja.
Naapurin piha ei kuulu sinulle millään muotoa, eikä sen asukkkat.
[/quote]
Mutta kun niiden lapset sitten ÄNKEE MEIDÄN PIHALLE!!! kuuluuko MEIDÄN piha sitten heidän lapsilleen?
[/quote]
Rakenna riittävän korkea aita, josta ei näe läpi.
Voithan alkaa pyytää pihakäynneistä pientä korvausta, niin voit hankkia lisää jouluvaloja. Lahjoita vaikka sille naapurille.
Parempi olisi tietty järjestää myyjäiset, joissa saisit muillekin kadun asukkaille ihmetellä tätä valottomuutta. Voisitte ehkä porukalla painostaa tuon perheen laittamaan nuo valot.
Ai kamala. Ajattele, meidän KOKO kerrostalo on aivan valoton, siis kukaan ei ole laittanut jouluvaloja ja lapsia asuu talossa kyllä. On tämä nyt kamalaa, joulu on pilalla :(
Ai kamala. Ajattele, meidän KOKO kerrostalo on aivan valoton, siis kukaan ei ole laittanut jouluvaloja ja lapsia asuu talossa kyllä. On tämä nyt kamalaa, joulu on pilalla :(
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:34"]
[/quote]
No, ei se ihmiskunta kyllä pelastu sinunlaisilla itsetunnon pönkittäjilläkään. Aina pitää olla toitottamassa, miten huonoja muut ovat ja kun itse on niin hyvä. Harvalle tulisi edes mieleen kirjoittaa tuollaista sättivää tekstiä. Pohdihan nyt vähän itse, miksi sinulle tulee?
[/quote]
Sori, yliannostus tuon tyypin ihmisiä. Vielä joku aika sittne en ehkä olisi kiihtynyt. Lopetan omalta osaltani.
Miksi pitää vetää kauheat pultit, jos joku yrittää vähän piristää meidän mammojen päivää?
Ihan hauska ja harmiton tsoukki oli tämä aloitus mielestäni, ja nauratti ainakin minua.
Kiitos ap!
Lapsiraukat, kai oot tehnyt jo lastensuojeluilmoituksen?