Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin maihin voi nyt matkustaa ilman että kohdemaassa joutuu karanteeniin?

Toope Latvala
27.09.2020 |

näihin maihin saa matkustaa ilman että joutuu Suomessa karanteeniin, mutta entä kohdemaat?

minne voi mennä ilman karanteenia, on nimittäin 3 viikon joululoma ja en haluaisi istua kotonakaan

toki jos joudun 2 viikon karanteeniin palattuani sanon tullissa että meen kotiin" enkä kerro että oon töissä ja meen silti töihin

https://kerranelamassa.fi/matkablogi/paratiisireportteri/minne-voi-nyt-…

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään. Ei kannata ottaa sitä riskiä. Menetin juuri itse rahaa, kun kohdemaa ei haluakaan ottaa minua vastaan ilman 10 päivän karanteenia. Oli muutaman päivän reissu varattuna.

Vierailija
2/5 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään. Joulusta ei vielä tiedä kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt ihan pakko tunkea ulkomaille globaalin pandemian jyllätessä? Ei siihen kuole jos yhden vuoden jättää matkustelematta, hyvässä lykyssä päästään takaisin normaalielämään nopeammin jos kaikki tampiot osaisivat lopettaa ylimääräisen pörräämisen! Toinen aalto on aluillaan/jo alkanut Euroopassa ja piakkoin varmasti tulee uusia lockdowneja ja rajamääräyksiä, ja silti joillain on vain mielessä että minne pääsisi pällistelemään jonnekin turistirysään, ei edes väliä minne kunhan pääsee vain mAtkUSteLEmAAN!!! En osaa käsittää!

Vierailija
4/5 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa thaityttö tänne Suomeen, niin ei tarvii lähtee minnekään

Vierailija
5/5 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtisonnit ry kirjoitti:

tilaa thaityttö tänne Suomeen, niin ei tarvii lähtee minnekään

ja kohta koko kyläsi on täynnä tippuria ja koronaa