Ylläpito, miksi 4-sivuisen ketjun neljännelle sivulle ei pääse suoraan?
Monta kertaa olen ihmetellyt, miksi nelisivuisen ketjun viimeiselle sivulle on mentävä ensimmäisen, toisen tai kolmannen sivun kautta, mutta vähintään 5-sivuisen ketjun viimeiselle pääsee suoraan viestilistasta klikkaamalla sitä viimeisen sivun numeroa. 4-sivuinen ketju näyttää myös viestilistassa 3-sivuiselta, vasta viestiketjun avattua näkee, että sivuja onkin 4. Ärsyttävää.
Kommentit (8)
Ja miksi usein tulee "esiin" jo uusi sivu, mutta kun sinne menee, ei siellä ole vielä viestejä..
Jos haluatte, että palautteenne tulee ylläpidon tietoon, se ei onnistu tätä kautta, vaan palauteosion kautta.
Pääseehän sinne? Listauksessa näkyy pienillä numeroilla sivut ja niistä voi klikata, niin pääsee oikeeseen paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:25"]
Pääseehän sinne? Listauksessa näkyy pienillä numeroilla sivut ja niistä voi klikata, niin pääsee oikeeseen paikkaan.
[/quote]
En ole yhdenkään 4-sivuisen ketjun kohdalla nähnyt sivunumeroa 4 viestilistauksessa. 5-sivuisessa ketjussa kyllä on 1 2 3 ... 5, 6-sivuisessa 1 2 3 ... 6 mutta nelisivuisesta näkyy vain 1 2 3 ja kun ketjun avaat, niin sieltä löytyy sitten se neljäskin sivu.
ap
Montako sivua teillä nyt (4.12. n. klo 11.30) näkyy viestilistauksessa tuossa "Käly kiukuttelee..." ketjussa? Minulle näkyy viestilistauksessa vain 1 2 3 vaikka siinä juuri nyt on 4 sivua (ja tähän on turha tulla aukomaan mitään siinä vaiheessa, kun se ketju on ehtinyt 5-sivuiseksi!!).
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:30"]
Montako sivua teillä nyt (4.12. n. klo 11.30) näkyy viestilistauksessa tuossa "Käly kiukuttelee..." ketjussa? Minulle näkyy viestilistauksessa vain 1 2 3 vaikka siinä juuri nyt on 4 sivua (ja tähän on turha tulla aukomaan mitään siinä vaiheessa, kun se ketju on ehtinyt 5-sivuiseksi!!).
[/quote]
lukee 1, 2, 3 eikä sitä neljättä...
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:30"]
[/quote]
lukee 1, 2, 3 eikä sitä neljättä...
Siellä on taas mokattu...