Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nenäkoru/nostril (gallup)

Vierailija
27.09.2020 |

haluisin todella kovasti nostrilin (=nenän sivulle tuleva nenäkoru), joka on ollut haaveena jo kauan.
mulla oiskin kysymyksiä teille joilla on nenäkoru, ja osa näistä on semmosia mihin muutkin voivat vastata.

1) kummalle puolelle ottaisit nenäkorun/kummalla puolella sulla on nenäkoru?

2) minkä hintainen lävistys oli?

3) kuinka paljon sattui asteikolla 1-10 (1=ei tuntunut miltään ja 10=sietämätön kipu)? millaista kipu oli, ja tuliko ns. itkurefleksi?

4) kadutko nenäkorun ottamista?

5) onko nostrilista jäänyt näkyvä arpi? mietin vaan, että se tuskin tulee umpeutumaan täysin ja pelkään et kadun sitä myöhemmin tämän takia.

6) käytätkö sellaista timanttia vai rengasta?

7) lävistyksen plussa -ja miinuspuolet - mistä oot tykännyt, onko negatiivisia puolia yms.

8) miten sun tuttavat reagoivat?

9) kuinka nopeasti lävistys parantui?

10) haluisin nostrilin tavallaan vasemmalle puolelle, kun se kuulemma symboloi kauneutta ja hedelmällisyyttä, mutta toisaalta oikeekin puoli ois kiva \o/
mulla on oikeessa korvassa helix, joten sitäkin oon miettiny et haluisinko nenäkorun samalle vai eri puolelle.
mitä mieltä ootte, että kumpi näyttäis kivemmalta?

en nyt keksi muita kysymyksiä, mutta muutakin saa kertoa jos tulee mieleen.
kiitti jos kommentoit!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on epäkäytännöllinen, erityisesti nuhassa.

tätä oon itekin miettinyt, että kuinka paljon se haittaa nuhan aikana.

en kuitenkaan usko tuon olevan kovin suuri ongelma, koska kyllähän sen saa aina pois jos haluaa ja tuskin menee ihan heti umpeen.

Räkää menee reikään niistäessä.

Vierailija
22/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rummot taas täällä vauhdissa yököttelemässä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkoru on parhaimmillaan kun sitä korostaa merkittävällä ylipainolla, kokomustalla pukeutumisella ja pinkillä, viiden sentin tyvikasvulla olevalla tukalla.

Kaksi reikää nenässä pitäisi riittää.

Vierailija
24/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa ns. alemman luokan leiman. Mutta toki jos haluaakin samaistua juuri siihen ryhmään...

kuulostaa aika vanhanaikaiselta ajattelulta... jos tykkää lävistyksistä, niin miksei saisi ilmaista niillä itseään saamatta sitä alemman luokan leimaa?

saahan sen lävärin myös aina pois, jos alkaa tuntua siltä.

Jos tykkää lävistyksistä niin sitten laittaa sellaisen eikä kysele mammapalstalta muiden mielipiteitä. Ja loukkaannu kun ei ne olekaan samoja kuin oma.

Vierailija
25/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kertoisin, että sana nostril tarkoittaa sierainta? Kerrot siis aloituksessa haluavasi sietaimen, et sierainlävistystä.

mä kyllä luin jostain, että nostril meinaa nenän sivulla olevaa lävistystä kun taas septum on siinä keskellä.

Vierailija
26/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa ns. alemman luokan leiman. Mutta toki jos haluaakin samaistua juuri siihen ryhmään...

kuulostaa aika vanhanaikaiselta ajattelulta... jos tykkää lävistyksistä, niin miksei saisi ilmaista niillä itseään saamatta sitä alemman luokan leimaa?

saahan sen lävärin myös aina pois, jos alkaa tuntua siltä.

Jos tykkää lävistyksistä niin sitten laittaa sellaisen eikä kysele mammapalstalta muiden mielipiteitä. Ja loukkaannu kun ei ne olekaan samoja kuin oma.

tein tämän keskustelun lähinnä siksi, että haluan huvin vuoksi kysellä muiden mielipiteitä, mutta en kuitenkaan anna sen vaikuttaa omaan päätökseeni.

tää aihe on vaan sellainen, että se jakaa paljon mielipiteitä. täällä voi myös tulla vastaan faktoja, joita en ole ennen tiennyt nenäkoruista.

"loukkaannu kun ei ne olekaan samoja kuin oma" - öö, en loukkaantunut :D kyseenalaistin sun väitettä ja that's it.

Vierailija
27/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, enemmistö pitää niitä rumina ja jopa ällöttävinä. Turha vauhkoontua jos kerran itse halusi kuulla mielipiteen.

Eikä tuo nyt todellakaan ole mikään nuorisojuttu. Onhan niitä viiskymppistenkin joukossa. Otettiinhan niitä jo kasarilla.

Vierailija
28/31 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, enemmistö pitää niitä rumina ja jopa ällöttävinä. Turha vauhkoontua jos kerran itse halusi kuulla mielipiteen.

Eikä tuo nyt todellakaan ole mikään nuorisojuttu. Onhan niitä viiskymppistenkin joukossa. Otettiinhan niitä jo kasarilla.

??? mä en ole vauhkoontunut missään vaiheessa. että en kyllä tiedä, mistä sä tuollaista keksit, kun oon mielestäni kommentoinut tänne ystävälliseen sävyyn. totta kai huomioin tätä keskustelua tehdessäni, että varmasti tänne tulee myös ihmisiä jotka eivät nenäkoruista tai ylipäätään lävistyksistä tykkää. tietenkin jokanen saa tuoda ilmi oman mielipiteensä, kunhan tekee sen asiallisesti.

Vierailija
29/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulmalävistyksen kanssa rumimpia lävistyksiä mitä voi olla. Älä ota.

kertoisitko perustelut sun mielipiteelle?

en jätä ottamatta nenäkorua siksi ettei joku muu siitä tykkää, ja mun mielestä nenäkoru on yksi kauniimmista lävistyksistä. renkaista en tosin pidä, mutta pieni ja siro timantti on jees ja voisi sopia mulle hyvin.

miekään en oo kulmakorujen ystävä, ja oikeestaan helix ja nenäkoru on ainoita lävistyksiä joista pidän.

Mun mielestä kaikilla joilla oon nenässä nähny lävistyksen niin ne näyttää tosi sievältä. Riippuu kyllä varmaan sitten myös millainen se koru ja reikä on. Makuasia.

Alahuulessa mulla oli kaks joskus, mutta eri aikaan. Meni niihin vaan hermot, kun niitä jyrsi koko ajan yms.

Arvet jäi, mutta mua ei haittaa yhtään. Aion ottaa n nenälävistyksen

Vierailija
30/31 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks enemmistön mielipiteen pitäs vaikuttaa? 😂Ja missäs on tällainen tilasto. Haha ei hitsi hyvät naurut.

Vierailija
31/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) kummalle puolelle ottaisit nenäkorun/kummalla puolella sulla on nenäkoru?

- Oikealla puolella, koska lävistäjän kanssa tultiin siihen tulokseen et se puoli sopii paremmin mun kasvoille. Pitkään pohdin tätä ite.

2) minkä hintainen lävistys oli?

- 35e

3) kuinka paljon sattui asteikolla 1-10 (1=ei tuntunut miltään ja 10=sietämätön kipu)? millaista kipu oli, ja tuliko ns. itkurefleksi?

- Ei sattunu, sanoisin ehkä 2? Vähän epämukavalta vaan tuntu, kun meni rustosta läpi mut en kuvailis kivuks. Vähän vuoti sen puolen silmä mistä mentiin läpi. Mut jopa rustokorviksien ampuminen koski enemmän kuin tää nenälävistys neulalla. Ehkä 10min lävistyksen jälkeen jomotti muutaman minuutin ja muuten ei oo ollu kipee.

4) kadutko nenäkorun ottamista?

- En, mut ärsyttää tää ruma ja valtavankokonen alotuskoru.

5) onko nostrilista jäänyt näkyvä arpi? mietin vaan, että se tuskin tulee umpeutumaan täysin ja pelkään et kadun sitä myöhemmin tämän takia.

- Siitä jää älyttömän pieni jälki vaan. Työkaverilla on eikä sitä edes nää, jos ei tiedä. Itellä ainakin muita elämisestä tulleita arpia naamassa eikä ne haittaa.

6) käytätkö sellaista timanttia vai rengasta?

- Pientä timanttia

7) lävistyksen plussa -ja miinuspuolet - mistä oot tykännyt, onko negatiivisia puolia yms.

- Kaunis ja huomaamaton käytännössä eli ei haittaa elämää mitenkään

8) miten sun tuttavat reagoivat?

- Äiti sano, ettei kannata ottaa ja kadun jälkeenpäin. Iskä ei tiedä. Kaverit ja miesystävä oli kannustavia.

9) kuinka nopeasti lävistys parantui?

- Paranemisvaihe vielä menossa, mut kyllä se varmaan parissa viikossa paranee. Toki tulehdusriski on korkee sen jälkeenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän