Onvatko nuo ennustajalinjoihin soittelevat ihan tosissaan?
Kuka maksaa tuollaisen hinnan siitä, että joku lässyttää lähettävänsä heille hyvää energiaa ja muuta humpuukia?
Kommentit (40)
Nämä ennustukset perustuu johdattelevaan keskusteluun, kun kuuntelee ulkopuolisena, niin ymmärtää kuinka lypsävät tietoa kysymyksillä ja osaavat sitten kertoa jotain osuvaa ja Kysyjä kuvittelee, että ennustaminen osui oikein.
Lehdissä olevat horoskoopit kirjoittaa jopa työharjoittelija ja joku niihin uskoo, mutta siinä dentään ei rahaa viedä tililtä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aika tarkkaan elämän mahdollisuudet tiedossa juuri ennustusten myötä.
On vaihtoehto A ja sitten on vaihtoehto B. Minä voin valita. En tiedä, olisiko olemassa vaihtoehtoa C, eli ei kumpaakaan noista.
Tämän kertovat minulle kaikki ennustajat.
Mietin jonkin verran, missä näistä vaihtoehdoista olisin onnellisin. Nyt on jäljellä enää vaihtoehdot A ja C. B on pois laskuista.
Kolikolla on aina kääntöpuoli.
Lähipiirissä on kaksi naishenkilöä, jotka toisinaan käyvät ennustajilla. Käsitykseni mukaan, eivät soittele näihin puhelinhuijauksiin mutta käyvät tapaamisessa. Itse en näe eroa, onko ennustaja livenä vai puhelimessa. Molemmilla naisilla oli tapaus, jossa läheinen oli sairaalassa teholla ja ennustaja sanoi, että potilas selviää. Molemmissa tapauksissa ko. läheinen kuitenkin kuoli. Silti he edelleen uskovat ennustajaansa ja käyvät tapaamisissa.
Ilmeisesti valtaosa ennustajapuhelimiin soittaneista on naisia. Miksi?
-M
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus on, että ovat osuneet 80 % oikeaan. Siis oikeasti ovat osanneet ennustaa oikein elämän menon.
Pienellä varauksella soitan, mutta sitten olen saanut aina toivoa.
Ei vaan ihminen alkaa toteuttaa ennustajan tahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ennustukset perustuu johdattelevaan keskusteluun, kun kuuntelee ulkopuolisena, niin ymmärtää kuinka lypsävät tietoa kysymyksillä ja osaavat sitten kertoa jotain osuvaa ja Kysyjä kuvittelee, että ennustaminen osui oikein.
Lehdissä olevat horoskoopit kirjoittaa jopa työharjoittelija ja joku niihin uskoo, mutta siinä dentään ei rahaa viedä tililtä.
Horoskooppini ja nämä kaikki ennustukset kertovat samaa. Tietysti eri ihmisten näkemyksillä, mutta silti. On vaikea olla uskomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus on, että ovat osuneet 80 % oikeaan. Siis oikeasti ovat osanneet ennustaa oikein elämän menon.
Pienellä varauksella soitan, mutta sitten olen saanut aina toivoa.Ei vaan ihminen alkaa toteuttaa ennustajan tahtoa.
Ei pidä paikkaansa. Nämä asiat ovat sellaisia, etten kykenisi toteuttamaan niitä itse. Voin vaikuttaa asioiden kulkuun, mutta en mahdollistaa koko tapahtumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä samat uskovat myös Joulupukkiin.
Olet kyyninen, koska sinulla ei ole kokemusta asiasta.
Maailmassa on ehkä 98 % selvittämättömiä asioita. Ihmiskunta on nuori ja tietää vielä niin vähän...”Näkyvä” todellisuus. Meidän ympärillämme ja eri ulottuvuuksista voi elää ja olla vaikka mitä elämää ja elämänmuotoja, eri todellisuuksia.
Varmaankin näin on. Mutta se ei silti todista sitä, että ennustajat olisivat oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä samat uskovat myös Joulupukkiin.
Olet kyyninen, koska sinulla ei ole kokemusta asiasta.
Maailmassa on ehkä 98 % selvittämättömiä asioita. Ihmiskunta on nuori ja tietää vielä niin vähän...”Näkyvä” todellisuus. Meidän ympärillämme ja eri ulottuvuuksista voi elää ja olla vaikka mitä elämää ja elämänmuotoja, eri todellisuuksia.
Ajattele nyt jotain fysiikkaa, se on ihan lapsenkengissä, mitä ihmiskunta osaa ja tietää.
Painovoima keksittiin noin 400 vuotta sitten. Mitä se on maailmankaikkeuden historiassa.
Se on sama kuin lapsi osaa laskea 1+ 1 ja kuvittelee siinä olen maailman tieto matematiikasta. Yhtä kaukana olemme. Ainakin olen niin älykäs, että ymmärrän, että en / emme tiedä juuri paljoakaan. Voit olla yksi maailman huipputiedemiehistä ja silti kaukana siitä, mitä kaikkea on ympärillämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienellä varauksella soitan, mutta sitten olen saanut aina toivoa.Ei vaan ihminen alkaa toteuttaa ennustajan tahtoa.
Ei pidä paikkaansa. Nämä asiat ovat sellaisia, etten kykenisi toteuttamaan niitä itse. Voin vaikuttaa asioiden kulkuun, mutta en mahdollistaa koko tapahtumaa.
Mikä siinä on että miehet pystyy toteuttamaan kaikki itsenäisesti mutta naiset tarvitsee jonkun lässyttäjän apua.
Vierailija kirjoitti:
Lähipiirissä on kaksi naishenkilöä, jotka toisinaan käyvät ennustajilla. Käsitykseni mukaan, eivät soittele näihin puhelinhuijauksiin mutta käyvät tapaamisessa. Itse en näe eroa, onko ennustaja livenä vai puhelimessa. Molemmilla naisilla oli tapaus, jossa läheinen oli sairaalassa teholla ja ennustaja sanoi, että potilas selviää. Molemmissa tapauksissa ko. läheinen kuitenkin kuoli. Silti he edelleen uskovat ennustajaansa ja käyvät tapaamisissa.
Ilmeisesti valtaosa ennustajapuhelimiin soittaneista on naisia. Miksi?
-M
Joskus toivo on tärkein. Antaa enemmän rakkaalleen, kun uskoo tämän parantuvan. Ehkä heillä oli selvittämättömiä asioita ja kun saivat toivoa, oli voimaa puhua nämä asiat pois. Tiedä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on että miehet pystyy toteuttamaan kaikki itsenäisesti mutta naiset tarvitsee jonkun lässyttäjän apua.
Ei voi kaikkea toteuttaa - kukaan.
Ihmiset ovat erilaisia. Otan elämän vastaan sellaisena kuin se on ja tulee vastaan. Minulla ei ole suurta tarvetta ohjailla sitä. Ihan hyvin se on mennyt omalla painollaan.
Jospa sinäkin päästäisit irti ja luottaisit elämän johdatukseen?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aika tarkkaan elämän mahdollisuudet tiedossa juuri ennustusten myötä.
On vaihtoehto A ja sitten on vaihtoehto B. Minä voin valita. En tiedä, olisiko olemassa vaihtoehtoa C, eli ei kumpaakaan noista.
Tämän kertovat minulle kaikki ennustajat.
Virhe!
Aina, (siis aina) on olemassa kolmaskin vaihtoehto. Silloin, kun ihminen on ahdingossa, niin ongelma on usein se, että ei näe ulospääsyä tilanteesta, eikä näe eri vaihtoehtoja.
Älä hemmetissä usko humpuukimaakareita, vaan kysy apua ja neuvoa oikeasti viisailta tai saman asian kokeneilta ihmisiltä. Hyvin usein se ikävä ja työläs vaihtoehto onkin se paras. Ennustajat antavat yleensä vain helppoja vaihtoehtoja, koska asiakas haluaa kuulla positiivisia asioita. Pääasiassa ihmiset eivät halua kuulla totuutta, vaan haluavat lähinnä lohtua.
Ota siis elämäsi omiin käsiin, eikä ennustajan rahaa vaativiin käsiin.
Paasikivi sanoi aikoinaan, "kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen".
Kun katselee joskus näitä ohjelmia niin kaikki soittajathan on naisia.
Tulee mieleen että onko naiset jääneet henkisessä kehityksessä jotenkin miesten jälkeen ja miksi näin on tapahtunut.
Eikö teillä ole mitään ns. itseänne suurempia, henkimaailman kokemuksia? Minulla on ja haluan silloin tällöin keskustella jonkun näkijän kanssa. En tietenkään tiedä, mitä kokemuksia sinne soittavilla on, mutta ehkä kokevat sen ajatuksen auttavan, että näkijällä on kykyä kommunikoida ns henkimaailman kanssa. Minä kyllä uskon siihen, että on olemassa oikeita näkijöitä, joilla on sis kyky lukea meidän mielessämme liikkuvia asioita. Minulla itselläni on tästä kokemusta useammalta kerralta.
Esim. palstalla eräs näkijä kertoi tilanteestani sellaista, mitä ei voinut tietää vain sen perusteella, että laitoin ketjuun anonyymisti pyynnön katsoa minulle, ikäni ja hiusten värin. Uskon, että hän tunsi energioiden kautta minun energiani keskittyessään minuun.
Mutta sehän ei ole ennustamista, että näkee jonkun energiat, eikä minulle ennustaminen ole koskaan toiminut erityisen hyvin. Eräs näkijä tosin ennusti pitkää synkeää aikaa ja on siinä ollut ikävän oikeassa. Mutta se oli varmasti jo nähtävissä mielessäni, koska minulla on joitain asioita, joihin en vain tiedä, miten saisin apua, jotka synkentävät oloani ja vointiani. (Mutta koitin puhelimessa hänelle olla toiveikas, mutta hän näki tilanteen. Eikä hänkään osannut auttaa siinä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kertovat minulle kaikki ennustajat.Virhe!
Aina, (siis aina) on olemassa kolmaskin vaihtoehto. Silloin, kun ihminen on ahdingossa, niin ongelma on usein se, että ei näe ulospääsyä tilanteesta, eikä näe eri vaihtoehtoja.
Älä hemmetissä usko humpuukimaakareita, vaan kysy apua ja neuvoa oikeasti viisailta tai saman asian kokeneilta ihmisiltä. Hyvin usein se ikävä ja työläs vaihtoehto onkin se paras. Ennustajat antavat yleensä vain helppoja vaihtoehtoja, koska asiakas haluaa kuulla positiivisia asioita. Pääasiassa ihmiset eivät halua kuulla totuutta, vaan haluavat lähinnä lohtua.
Paasikivi sanoi aikoinaan, "kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen".
Ei sitä totuuttakaan välillä yksin näe, ja kuka kannattelee jos ehkä osaisikin sen sanoa? Totuuden sanominen ilman kykyä kannatella sen kuulijaa johtaa vain entistä pahempaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki miehetkään pysty. Moni mies on ihan erityisen jumissa itsensä kanssa ja vain läträä alkoholilla suljetuissa tiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kertovat minulle kaikki ennustajat.Virhe!
Eikä ongelma aina ole mikään ”totuuden kuulemisen puute”, se on paljon ennemmin rakkauden puute. Juuri tällaiset totuuden huutelijat ovat rakkauteen kykenemättömiä ihmisiä, jotka eivt koskaan tukisi ja auttaisi toisia eli rakastaisi, vaan ainoastaan haluatteomilla ehdoillanne muille pahaa. Ja se on teidän mielestänne jotenkin totta. Monta kertaa sillä, jolle haluatte pahaa on paljon omaa elämäänne ihanempi elämä, josta vain puuttuu rakkaus. Jos siihen tulisi joku, jonka kanssa kokea rakkaus, he voisivat kukoistaa. Eikä millään teidän paskavihoillanne. Joka on muka ”totuus”.
Vierailija kirjoitti:
Lähipiirissä oli fiksusti esiintyvä henkilö joka oli aina niin jotenkin fiini ja sivistynyt ainakin omasta mielestään. Hän kertoi taannoin jostain tällaisestä vastaavanlaiseen huuhaahan osallistumisesta. Olin hyvin...yllättynyt!?
Niin? Fiksummathan henkimaailmanjuttuihin tyhmiä enemmän uskovatkin. Korkeasti koulutetut jne. Varsinkin hyvissä asemissa olevat korkeasti koulutetut. Ei mene se elämä jokapäiväisen leivän miettimiseen, niin kuin sulla.
Persujahan nämä kaikkein simppeleimmät äänestävät. Ne tarvitsevat jonkun joka sanoo mihin suuntaan pyyhkiä takapuolensa, oli se sitten Halla-aho tai astraaliennustaja.