Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onvatko nuo ennustajalinjoihin soittelevat ihan tosissaan?

Vierailija
27.09.2020 |

Kuka maksaa tuollaisen hinnan siitä, että joku lässyttää lähettävänsä heille hyvää energiaa ja muuta humpuukia?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluja käymättömät

Vierailija
2/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että tuohan olisi helppoa rahaa jos vain jaksaisi ja moraali antaisi periksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ihmisiä vedätetään kaikessa. Hyväuskoisia hölmöjä.

Vierailija
4/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen kuunnellut niin monesti soittajat ovat ei-niin-täysilläkäyviä, vanhempia ja todennäköisesti yksinäisiä ihmisiä.

Vierailija
5/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa toivoa

Keskusteluapua

Vierailija
6/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollista toimintaa tuollainen, en tajuaminen tuo on luvallista. Vielä vähemmän tajuan miten nuo ”ennustajat” voivat nukkua yönsä hyvin.

Vierailija
7/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä oli fiksusti esiintyvä henkilö joka oli aina niin jotenkin fiini ja sivistynyt ainakin omasta mielestään.  Hän kertoi taannoin jostain tällaisestä vastaavanlaiseen huuhaahan osallistumisesta. Olin hyvin...yllättynyt!? 

Vierailija
8/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on, että ovat osuneet 80 % oikeaan. Siis oikeasti ovat osanneet ennustaa oikein elämän menon.

Pienellä varauksella soitan, mutta sitten olen saanut aina toivoa.

Vierailija
9/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikollista toimintaa tuollainen, en tajuaminen tuo on luvallista. Vielä vähemmän tajuan miten nuo ”ennustajat” voivat nukkua yönsä hyvin.

Kokeile huviksesi soittaa, tietävät oikeasti. Ehkä yksi puhelu on ollut sellainen, ettei tiennyt oikein mitään, mutta se oli 1/10:stä.

Vierailija
10/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen kuunnellut niin monesti soittajat ovat ei-niin-täysilläkäyviä, vanhempia ja todennäköisesti yksinäisiä ihmisiä.

Olen ollut usein ahdistunut, kun olen soittanut. En ole tiennyt, mihin muuallekaan soitan.

Vierailija
11/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä samat uskovat myös Joulupukkiin.

Vierailija
12/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon et monet soittaa ku on yksinäisiä ja tarvii jonku jonka kanssa puhua. Surullista ku joutuvat tollasee soittelee ja maksaa isoa hintaa.

Vierailija
13/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ennustaja sanoi, että lähettää minulle hyvää energiaa. Hänellä on pihassa koivikko, ja puuhun nojailemalla lähettää puu-energiaa.

Nyt tuli voimakas tunne, että saan puu-energiaa. Pitää sanoa, että otan vastaan energian, otan vastaan energian... 😊

Vierailija
14/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi ennustaja sanoi, että lähettää minulle hyvää energiaa. Hänellä on pihassa koivikko, ja puuhun nojailemalla lähettää puu-energiaa.

Nyt tuli voimakas tunne, että saan puu-energiaa. Pitää sanoa, että otan vastaan energian, otan vastaan energian... 😊

Yleensä juuri aamutuimaan, nyt on aamu. Hän ottaa aina soittajien nimet ylös ja lähettää energiaa. 🤩

Vierailija
15/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vedä Joulupukkia tähän. Hän on olemassa toisin kuin nuo astraalitasot joilla rahastavat huijarit pitävät tv kanavia hallussaan kaiken yötä.

Vierailija
16/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyyninen, koska sinulla ei ole kokemusta asiasta.

Maailmassa on ehkä 98 % selvittämättömiä asioita. Ihmiskunta on nuori ja tietää vielä niin vähän...

17/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Zinc

Vierailija
18/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika tarkkaan elämän mahdollisuudet tiedossa juuri ennustusten myötä.

On vaihtoehto A ja sitten on vaihtoehto B. Minä voin valita. En tiedä, olisiko olemassa vaihtoehtoa C, eli ei kumpaakaan noista.

Tämän kertovat minulle kaikki ennustajat.

Vierailija
19/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on ehkä 98 % selvittämättömiä asioita. Ihmiskunta on nuori ja tietää vielä niin vähän...

”Näkyvä” todellisuus. Meidän ympärillämme ja eri ulottuvuuksista voi elää ja olla vaikka mitä elämää ja elämänmuotoja, eri todellisuuksia.

Vierailija
20/40 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Näkyvä” todellisuus. Meidän ympärillämme ja eri ulottuvuuksista voi elää ja olla vaikka mitä elämää ja elämänmuotoja, eri todellisuuksia.

Ajattele nyt jotain fysiikkaa, se on ihan lapsenkengissä, mitä ihmiskunta osaa ja tietää.

Painovoima keksittiin noin 400 vuotta sitten. Mitä se on maailmankaikkeuden historiassa.