Inhokki ruoka peukutusketju!!
Peukku ylös jos olet samaa mieltä että yök ja alas jos erimieltä
Kommentit (140)
Nyt satelee varmaan alapeukkuja mutta kesäkeitto, olen koettanut opetella syömään muttei mene alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koparakeitto
Poron kopara
kavio tai sorkka
Poron koparatsaamelainen laina
Mikä on kopara?
Poron sorkka. Keitto tehdään, että poron koivet katkaistaan ”polvesta” nyljetään ja keitetään suolavedessä.
Sirkkatuotteet. Muutamia maistoin,yritin olla ennakkoluuloton. Syntyi mielikuva että itse sirkkojen makua on yritetty peittää jollain muulla, ja sitten ikenien ja hampaiden rajaan jumittui pieniä palasia kitiinikuorta.
Vierailija kirjoitti:
Sirkkatuotteet. Muutamia maistoin,yritin olla ennakkoluuloton. Syntyi mielikuva että itse sirkkojen makua on yritetty peittää jollain muulla, ja sitten ikenien ja hampaiden rajaan jumittui pieniä palasia kitiinikuorta.
Hakuna Matata.
Se on vähän niin, kuin kanaa.
Tytinät (valmiskiisselit mm. kirkkanvihreä)
Kaikki veri- ja maksaruuat. Kala lähes kaikissa muodoissa.
Vierailija kirjoitti:
Maitoperunat
Eli kainuulaisttain pottumaito. Meillä oli ala-asteella tarjolla säännöllisesti, en pystynyt syödä lainkaan. Perunoissa oli ällö kumikuori vielä päällä ja haju oli imelä. Muuten tykkäsin lapsena esimerkiksi maksalaatikosta, kanaviillokista ja tillilihasta, eli kaikesta muusta ruuasta koulussa.
Perinneruokaviikolla oli tarjolla kainuulaista erikoisuutta naurismaitovelliä. Poistui valikoimasta nopeasti, kun ei tainnut kenellekään maistua ja vanhemmat alkoi vastarintaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki veri- ja maksaruuat. Kala lähes kaikissa muodoissa.
Miten tämmöistä peukuttaa, en voi sietää, enkä syö veri-ja maksaruokia, mutta rakastan kalaruokia ja elän kalaruualla.
Nyt jää peukuttamatta.
Kaalilaatikko