Miksi miehesi halusi lapsia?
Naiset: Millä perustein miehesi ryhtyi isäksi? Oliko se hänen omaa haluaan, olosuhteiden pakkoa, myöntymistä sinun tahtoosi? Jos hän halusi lapsia itse, minkä vuoksi? Mitä hän ajatteli saavansa elämäänsä lapsen myötä? Millaiseksi hän kuvitteli isyyden? Vastasiko todellisuus odotuksia?
Isät: voitte tietenkin vastata myös omasta puolestanne.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 23:25"]
parin vuoden jälkeen oli selvää etten halunnut enempiä lapsia. Niitä meille kuitenkin vielä kaksi tuli
[/quote]
Eli elämänhallinnassa pahoja ongelmia.
[/quote]
no en tiedä elämänhallinnasta, ehkäisyssä ehkä..
T. en tuo lainaamasi
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 22:10"]
Naiset: Millä perustein miehesi ryhtyi isäksi? Oliko se hänen omaa haluaan, olosuhteiden pakkoa, myöntymistä sinun tahtoosi? Jos hän halusi lapsia itse, minkä vuoksi? Mitä hän ajatteli saavansa elämäänsä lapsen myötä? Millaiseksi hän kuvitteli isyyden? Vastasiko todellisuus odotuksia?
Isät: voitte tietenkin vastata myös omasta puolestanne.
[/quote]
No hän vain halusi lapsia kuten minäkin. Ehkä hänellä ei ollut mitään syytä olla haluamatta tai sitten hän ihan vain halusi omia lapsia. On hyvin heitä hoitanut, lukuunottamatta erokriisimme. Ovat hälle kaikki kaikessa. Minun mielestäni tässä aloituksessa on rivien välistä luettavissa naista halventava asenne. Ja se että lasten hankinnan motiiveja kaivellaan tällä lailla on elitististä sontaa. Eläimet lisääntyvät ihan vaan biologisista syistä, eikä ihminen ole tämän asian yläpuolella. Ei siihen tarvita mitään jonninjoutavaa vatvomista tai valtataistelua sukupuolten välillä. On luonnollista lisääntyä pohtimatta sitä sen kummemmeni. Se on luonnollinen jatkumo elämän kulussa, vaikka se ei sitä näille nykypäivän elintasoturhakkeille olisikaan.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 23:25"]
parin vuoden jälkeen oli selvää etten halunnut enempiä lapsia. Niitä meille kuitenkin vielä kaksi tuli
[/quote]
Eli elämänhallinnassa pahoja ongelmia.