Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä miehenne tekevät iltaisin töiden jälkeen?

Vierailija
03.12.2013 |

Mitä kaikkea heidän iltaansa yleensä kuuluu? Eroaako paljon siitä, miten sinun iltasi menee?

Miehet voivat vastata vaimoistaan:)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eroa paljon minun illastani, Käy harrastuksessaan kahtena arki-iltana viikossa, vie ja hakee lapsia harrastuksistaan, laittaa ruokaa, järjestelee paikkoja. Lukee päivän lehden, surffaa netissä. Laittaa lapset (3 kpl) nukkumaan joka toinen ilta.

Vierailija
2/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pani naapurin muijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "mieheni" pelaa tietokoneella tankkipeliä töiden jälkeen. Ai niin, se on työtön. Pelaa siis koko päivän.

Vierailija
4/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa (tietokone- ja konsolipelejä) ja syö. Itse roikun av:lla, luen, käyn tapaamassa kavereita, siivoan, kokkailen.

Vierailija
5/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaa sohvalla.

Vierailija
6/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden jälkeen tekee töitä kotona (tietokone alalla). Joskus katsoo jonkun leffan. Minä siivoilen ja järjestelen paikkoja joskus kuntoilen ja katson leffan.

Vierailija
7/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole studiolla, niin sitten pötköttää tässä meidän kanssa kotona. Keskustelua, telkkaria, pelaamista.. Jompsikumpsi on käynyt yhdessä tai erikseen kaupassa ja valmistanut ruuan. Se pyykkää jolla tarpeita.

sqmalla kaavalla kuin omakin iltani.

Vierailija
8/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy suihkussa, syö, pelaa, katsoo leffoja ja siivoaa ellei käydä jossain.

Vierailija
9/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eroa mun illasta oikeastaan mitenkään. Käydään kaupassa joko yksin tai yhdessä, tehdään ruokaa, puuhaillaan kotihommia ja lasten kanssa. Luetaan, kuunnellaan musiikkia, katsotaan telkkua. Käydään ulkona syömässä, leffassa, konsertissa, näyttelyissä, baarissa. Kyläillään kavereilla, käydään kirjastossa. Kaikkea tuota siis yksin, kahdestaan puolison ja/tai lasten kanssa. 

Vierailija
10/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilee, on lasten kanssa, lukee, on koneella (ei pelaa),siivoo, tapaa kavereitaan, joskus harvoin tekee ruokaa, ottaa tirsat

Vierailija
11/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa harrastaa, muuten on illalla lapsen kanssa jolloin minä järjestelen kotia ja pyykkään...tai sitten vaan hengaamme yhdessä kotosalla...

Vierailija
12/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa harrastaa, muuten on illalla lapsen kanssa jolloin minä järjestelen kotia ja pyykkään...tai sitten vaan hengaamme yhdessä kotosalla...

Vierailija
13/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu, pelaa, pelaa, pelaa, pelaa, nukkuu. Ai niin käy se kahtena iltana urheilemassa.

Vierailija
14/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa ruuan lapsille ja itselleen. On lasten saatavilla koko illan. Kun tulen töistä ysin pintaan, saattaa vielä käydä lenkillä.

Vierailija
15/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona tehdään lisää töitä koneella ja loppuaika meneekin zombiena leffoja/tv:tä katsellessa. Minulle jää kaikki kotihommat, lapset jne.

Vierailija
16/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo telkkaria, roikkuu netissä, puhuu kavereittensa kanssa puhelimessa, joskus harrastaa. Usein tarkastaa lapsen läksyt. Joka toinen ilta lukee lapsille iltasadun.

Minulla muuten samanlaista, mutten käy kodin ulkopuolisissa harrastuksissa ja laitan kaikki ateriat.

Vierailija
17/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltana askarteli työvuorolistat omalla ajalla (saatanasta on tuo kotikoneella käytettävä ohjelma!) ja kävi kaupassa. Luki lapsen kanssa iltarukouksen, koska Downton Abbey. Kun ei ole työhommia kotiin jäänyt, soittaa kitaraa ja on koneella. Joskus siivoillaan ja sen sellaista.

Vierailija
18/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mulle ruokaa, katselee telkkaria tai lukee, puhuu paljon puhelimessa työasioita. Yhdessä lenkitetään koira.

Vierailija
19/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lenkillä tai salilla, tapaa ystäviään, uppoutuu harrastuuksiinsa. Enimmäkseen teemme kuitenkin yhdessä juttuja: katsomme leffoja tai sarjoja, kokkailemme tai syömme ulkona, pelaamme, harrastamme seksiä, luemme vierekkäin sohvalla. Iltamme ovat aika samanlaiset.

Vierailija
20/36 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eroa mun illoista. On satunnaisesti harrastuksissaan (minä useammin). Hoitaa lapsia, eli ruokaa ja ruokailua, vessakäyntejä, vaipanvaihtoa, leikkimistä, katsoo tv:tä, surffaa netissä. Laittaa joka toinen ilta lapset nukkumaan. Tekee kotitöitä, juttelee mun kanssa, pitää kainalossa.