Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

seurustelu reilusti vanhemman kanssa...?? ov

Vierailija
03.12.2013 |

Onko täälä ketään jolla kokemusta seurustelusta itseä reilusti vanhemman kanssa? Tarkoitan lähinnä 15.v-> ikäeroa. Olen itse vain vähän päälle 20 ja mies 40v. miten on lähipiiri suhtautunut? Ystävät?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta 16 vuotta vanhemmasta miehestä. Alkuun seksiä oli miehen mukaan "paljon" (no joo, jos 3 kertaa viikossa on paljon), mutta innostuksensa laantui about puolen vuoden jälkeen ja minusta tuli pelkkä kodinhoitaja. En ole eläissäni ollut niin puutteessa, kuin tuon suhteen aikana.

Vierailija
22/29 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meillä ole oman avokkini kanssa ollut mitään ongelmia viiteen vuoteen (ikäeroa 20 vuotta). Alussa kyllä ystävät katsoivat pitkään puolin ja toisin, mutta tottuivat äkkiä ajatukseen, kun persoonat menevät niin yksyhteen. Eipä ollut vanhempienkaan kohdalla ongelmia, toisella kun ovat mullan alla ja minun vanhemmilla on myös huomattava ikäero keskenään.

Pidän avokistani juuri siksi, että hän on jo nähnyt maailmaa, eikä ole parisuhteessa niin ahdistava, kuin mitä nuoremmat klopit ovat. Saamme molemmat omaa tilaa hengittämiseen tarpeen tullen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:40"]Ystävät nauravat teille selän takana, ainakin miehen ystävät. Ja ainakin heidän tyttöystävillä on mielipide tuollaisista nuorista helpoista nakeista.

[/quote]

Lopeta jo sekopää provo. Aihe on sulle ilmeisen omakohtainen kun noin kiihdyit?

Oma miehes löytänyt nuoren ja hiukan positiivisemman naisen?

[/quote]

:D :D Se on löytänyt uuden kusetettavan, kyökkipiian ja huoran itselleen. Tervemenoa vaan, onnea uuteen elämään! Mä löysin rikkaamman, hyvän työpaikan omaavan kunnollisen miehen, joka ei ikinä katselisi tuollaisia lumppuja :D

Vierailija
24/29 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:40"]Ystävät nauravat teille selän takana, ainakin miehen ystävät. Ja ainakin heidän tyttöystävillä on mielipide tuollaisista nuorista helpoista nakeista.

[/quote]

[/quote]

:D :D Se on löytänyt uuden kusetettavan, kyökkipiian ja huoran itselleen. Tervemenoa vaan, onnea uuteen elämään! Mä löysin rikkaamman, hyvän työpaikan omaavan kunnollisen miehen, joka ei ikinä katselisi tuollaisia lumppuja :D

[/quote]

Onpa asiallista

Taitaa itsessäs olla huoran vikaa? Ei minua kiinnosta paljonko mies tienaa. En tarvitse elättäjää kun osaa itse elättää itseni. Kaikilta ei tietysti voi kauhalla vaatia...

Vierailija
25/29 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Onpa asiallista

Taitaa itsessäs olla huoran vikaa? Ei minua kiinnosta paljonko mies tienaa. En tarvitse elättäjää kun osaa itse elättää itseni. Kaikilta ei tietysti voi kauhalla vaatia...

[/quote]

En tarkoittanut sinua, vaan ex-miestäni. Sellainen pieni ero btw, mutta ihan miten haluat asian ymmärtää.

Vierailija
26/29 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 23:49"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Onpa asiallista

[/quote]

En tarkoittanut sinua, vaan ex-miestäni. Sellainen pieni ero btw, mutta ihan miten haluat asian ymmärtää.

[/quote]

Vielä rautalangasta kerran, olen löytänyt vihdoin surkean exäni tilalle kunnollisen miehen, edellinen mies löytänyt huoran, kyökkipiian itselleen. En tarkoittanut sinua, vaikka ilkeästi minusta kirjoititkin, pistetään se nuoruuden ja yksinkertaisuutesi piikkiin, Saat Anteeksi. Ja jos kuvittelet, että tällainen tilanne on jotenkin helppo tai naurunalainen, niin mene hoitoon. Ei tuollaisilla asioilla irvailla kenellekään.

Ethän sä voi tietää, vaikka oma miehes ottaa susta vielä nuoremman muutaman vuoden päästä :D

Vierailija
27/29 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lumpulla tarkoitin mieheni nykyistä, joka todellakin on monta miestä käynyt läpi, luotettavasta tietolähteestä peräisin olevaa tietoa. ;)

Vierailija
28/29 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ LÄÄKKEET!

Vierailija
29/29 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 10v.

vanha ,raihnanen mies.ihan kuin olissi itsekin ollut vanhus.

valivali jokapäivä nivelistä ja mulkku ei seissyt.