seurustelu reilusti vanhemman kanssa...?? ov
Onko täälä ketään jolla kokemusta seurustelusta itseä reilusti vanhemman kanssa? Tarkoitan lähinnä 15.v-> ikäeroa. Olen itse vain vähän päälle 20 ja mies 40v. miten on lähipiiri suhtautunut? Ystävät?
Kommentit (29)
Mies hakee susta panoseuraa, muuhun et kelpaa. Lähde ajoissa, mies joka hakee ikäistäsi naista seuralaiseksi ei ole terve ja jotenkin jälkeenjäänyt henkisellä tasolla. Elätte aivan erilaisissa elämänvaiheissa-
Hei.
Minä olen 22-vuotias, ja avomieheni/kihlattuni on minua 20v vanhempi (tai jos tarkkoja ollaan, niin 19v ja 2kk).
Aluksi tilanne hämmensi ystäviäni - ja minuakin, mutta aika nopeasti kaikki tottuivat ajatukseen. Vanhempamme eivät missään vaiheessa ainakaan näyttäneet meille, että suhteemme olisi vaivannut heitä.
Yhdessä oltu 6v ja meillä kaksi ihanaa lasta siunaantunut. Onnellisia olemme.
Kylläpä on katkeran kuuloisia akkoja.
Niitä vaan vituttaa kun kukaan ei enää välitä niistä :)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:36"]
Kylläpä on katkeran kuuloisia akkoja.
Niitä vaan vituttaa kun kukaan ei enää välitä niistä :)
Ja sä olet joku nuori ääliö, joka kuvittelee löytäneensä elämänsä miehen :D
Vielä se sullekin selkenee...taidat olla nuori persettään jakava ämmä, joka kuvittelee sitä panoa rakkaudeksi :D
Ystävät nauravat teille selän takana, ainakin miehen ystävät. Ja ainakin heidän tyttöystävillä on mielipide tuollaisista nuorista helpoista nakeista.
Ystävät nauravat teille selän takana, ainakin miehen ystävät. Ja ainakin heidän tyttöystävillä on mielipide tuollaisista nuorista helpoista nakeista.
Juuri kaksi varoittavaa esimerkkiä: Suominen ja Neuman seurustelivat selvästi nuorempien naisten kanssa ja nyt suhde molemmilla loppu. Suinpäin suhteeseen ja kun silmät aukeavat, niin se on loppu. Suomisella lähti nainen, Neumannista en ole lukenut niin tarkkaan, kumpi sai tarpeekseen.
Sinä parikymppisenä etsit ilmeisesti isähahmoa ja mies sulkaa hattuunsa, että vielä pelittää. No vielä pelittää, mutta mistä te keskustelette, kun olette ihan eri aikakauden "lapsia". Lähde omille teillesi, ennen kuin käy hullusti.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:35"]
Hei.
Minä olen 22-vuotias, ja avomieheni/kihlattuni on minua 20v vanhempi (tai jos tarkkoja ollaan, niin 19v ja 2kk).
Aluksi tilanne hämmensi ystäviäni - ja minuakin, mutta aika nopeasti kaikki tottuivat ajatukseen. Vanhempamme eivät missään vaiheessa ainakaan näyttäneet meille, että suhteemme olisi vaivannut heitä.
[/quote]16 ja 36? Niin varmaan taas. Hyi. :D Ja vanhemmille toki toki ok. Aika paksua, ja ällöttävää.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:40"]Ystävät nauravat teille selän takana, ainakin miehen ystävät. Ja ainakin heidän tyttöystävillä on mielipide tuollaisista nuorista helpoista nakeista.
[/quote]
Lopeta jo sekopää provo. Aihe on sulle ilmeisen omakohtainen kun noin kiihdyit?
Oma miehes löytänyt nuoren ja hiukan positiivisemman naisen?
Mies on kyllä kaikinpuolin kunnollinen tapaus, tunnen hänet entuudestaan aj tiedän ettei ole panoseuran perässä ;) Itseäni ei ikäero haittaa koska molemmilla sellainen elämäntilanne että halutaan perustaa perhe ynm. Eikä itselläni ole enää sellinen elämänvaihe menossa että haluaisin notkua baareissa tms. Silti jotenkin jännittää että miten ystävät suhtautuvat asiaan... En toki aio miestä heidän mielipiteensä vuoksi jättää...!
T.Aloittaja
Entäs kun sä olet 40 nainen kiimaisimassa iässä ja ukkos 60 eikä sillä enää seiso?
Entäs kun sä olet 40 nainen kiimaisimassa iässä ja ukkos 60 eikä sillä enää seiso?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 21:35"]
Hei.
[/quote]
Hui, olet siis 16-vuotiaana alkanut seurustella 35(/36)-vuotiaan kanssa? Minulla ei ole mitään suuriakaan ikäeroja vastaan, mutta tuollainen ero alaikäisellä on kyllä mielestäni liikaa. Hienoa kuitenkin, että olette onnellisia, se on tärkeintä.
No hyi. Mä oon 47 ja mies 45. Etsi ikäistäsi seuraa. ei teillä ole tulevaisuutta, ellet parasta ikääsi halua elää nunnana ja läheishoitajana.