Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva huimaus?

Vierailija
03.12.2013 |

Mikä ihme mulla vois olla..

Ainakin yli vuoden ajan, ehkä kaks vuotta on tää vaiva jatkunu.

Ja siis kyseessä on huimaus. Olin sit syöny hemmetisti tai en ollenkaan, mua pyörryttää.

Kun nousen millon vaan ylös, aina sydän alkaa hakkaamaan ja pitää pysähtyä kun silmät sumenee. Ja siis vaikka oisin oikeesti syöny kunnolla päivän aikana ni silti, joten tuskin johtuu verensokerista?

Välillä istuessa myös heikottaa.

Tähän kuuluu myös kokoaikainen pahoinvointi.

Ainakin verenpaine oli hieman koholla kun äidin kanssa se mitattiin, mut sekin voi johtua varmaan tupakoinnista?

Mitäs tässä pitäs tehdä ja löytyykö teiltä tämmösestä kokemusta? On aika inhottavaa nousta ylös kun joka helvetin kerta sama juttu..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huimasi matala verenpaine. Mutta millaista työtä teet tai teetkö paljon käsitöitä? Itsellä pitää pitää välillä neulomisesta taukoa, kun saan siitä huimausta. 

Vierailija
2/9 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään työtä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään työtä :D

Vierailija
4/9 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko raskaana nyt??

Vierailija
5/9 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hyvänlaatuinen asentohuimaus tai niskaongelmat. Kannattaa kokeilla, auttaako hieronta tai sitten suoraan hakeutua (lääkärin kautta) fysioterapiaan.

Vierailija
6/9 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matala hemoglobiini ainakin aiheuttaa huimausta ja tykyttelyä. TUpakointi tietenkin pahentaa asiaa, koska se vie sinulta hapenottokykyä vielä sen lisäksi että veressä on huonosti happea kuljettavaa hemoglobiinia. 

Mites on, onko tummia/mustia ulosteita?

Vierailija
7/9 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskat ja hartiat jumissa? Muita oireita/sairauksia? Kilpirauhasen vajaatoiminta? 

Vierailija
8/9 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole raskaana.

Niskat ja hartiat on 24/7 jumissa ollu jo ehkä 3 vuoden ajan.

Ei oo muita sairauksia paitsi henkisiä :D 

Uloste on mun mielestä normaalia, toki vaihtelee välillä värit vaaleanruskeasta suht tummaan xd haha

Vierailija
9/9 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 20:47"]

En ole raskaana.

Niskat ja hartiat on 24/7 jumissa ollu jo ehkä 3 vuoden ajan.

Ei oo muita sairauksia paitsi henkisiä :D 

Uloste on mun mielestä normaalia, toki vaihtelee välillä värit vaaleanruskeasta suht tummaan xd haha

[/quote]

Ei ole mikään naurun asia. Jos Hb olisi matala, siihen olisi löydyttävä jokin syy. Yksi syy on jatkuva tihkuvuoto suolistosta, esimerkiksi syövän takia. Tupakoijana sulla on isompi riski syöpään. Niskajumi on myös yksi mahdollisuus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan