Halkeilleet kantapäät VOI saada kuntoon kotona!
Minulla on varmaan yli 10 vuotta olleet halkeilleet ja kuivat kantapäät. Kipeät ja rumat. Olen käynyt välillä jalkahoitolassa, mutta ei se ole auttanut kuin hetkellisesti.
Nyt olen sinnikkäästi joka ilta rasvannut kantapäät ja laittanut sukat jalkaan. Puolen vuoden ajan. Ja kantapäät ovat nyt kunnossa. Ei enää halkeamia, ei jälkeäkään niistä.
Jalkahoidossa en ole käynyt enkä ole raspannut jalkapohjia. Ennen, kun innostuin rasvaamaan jalkoja säännöllisesti, käytin myös raspia kerran viikossa. Se on ollut virhe.
Voiteena olen käyttänyt Schollin ja Flexitolin eri voiteita.
En olisi ikinä uskonut, että saan vielä terveet kantapäät!
Kommentit (7)
Sama kokemus täällä! :) Jalkahoitoihin meni kauheat summat rahaa ja "apu" oli hyvin hetkellistä. Aloin myös rasvaamaan jalkoja joka ilta (en ole itse käyttänyt sukkia) ja jalat voi tosi hyvin :)
O Keeffe's auttaa heti, ei tarvi puolta vuotta venata.
Vedessä hauduttaa ja sitten rouhii raastimella liiat pois. Puoliso ei tykännyt kun käytin siihen keittiokaapin raastinrautaa? Koneessa pestessä se on kuitenkin ihan puhdas??? Lopuksi rasvaa.
Saman kokenut. Ja nyt kantapäät pehmeät ja iho terve jo 10 vuotta. Hoidon aikana rasvasin joka ilta, sen jälkeen ja nyt kerran viikossa. Sillä pysyy terveenä. Käytän apteekin Abobasea, sitä rasvaisinta. En voi käyttää mitään tuoksuvaa.
Kyllä! Voide, jossa on mahdollisimman paljon kuten 20% karbamidia (eli ureaa) pehmittää kaikista eniten. Tujuimmat Schollin ja Flexitolin ovat juuri tällaisia.
Olisinpa tajunnut aina rasvata jalat säännöllisesti.
Rasvataan! Se kannattaa!